Balen nooky, hopelijk is het snel raak. Fidel: hier ook een pittige tante hoor en begint nu echt de oren van mn kop te kletsen haha, wel heel leuk en heel makkelijk, want ze geeft nu precies aan wat ze wil of waar ze last van heeft. Hopelijk snel wat betere nachten, kunnen ze daar niks aan doen dan? Hier verder erg druk met het nieuwe huis, het is nu wel ver af gelukkig, dan straks alleen nog de babykamer. Afgelopen donderdag echo gehad alles was helemaal perfect, kleine ligt voor op groei hihi. Krijg er met 32 nog een keer 1 vanwege alle erfelijke dingen in de familie.
Nooit balen hoor dikke knuffel,hopelijk gauw raak, maar ik las al andere leuke dingen vertel vertel.... Jesje leuk hoor, wat gaat het weer hard zeg, de wkn vliegen voorbij, nee er is eigenlijk niks aan te doen, ja stomen, neus druppelen en indien heel ernstig zh opname met zuurstof toediening, gelukkig nu al stukken beter, alleen nog goed verkouden, daar kan je het ook goed benauwd van hebben, ook eet ze gelukkig weer beter, wkn aan het etteren geweest, nu eet ze iig weer fruit, melk en brood was geen probleem ,nu nog de groente!!
Ik ga trouwen... De datum moet nog geprikt gaan Worden ondertussen loopt Sophie en brabbelt en babbelt ze der op los.... Ik heb sinds gisteren weer blaasontsteking dus weer een kuur der voor...
Nooky wat leuk zeg! Gefeliciteerd!!! Heeft je vriend jou gevraagd? En wat leuk dat sofie loopt. Noa kletst hier al best de oren van mijn hoofd af hihi, wel leuk he?! Hier gaat verder alles nog zijn gangetje. Fidel hopelijk willen de groentes ook snel weer lukken dan! Noa is vorige week een paar dagen ziek geweest en heeft toen ook zo goed als niks gegeten, nu eet ze weer goed gelukkig.
Haha ik hem duurde zolang al hahaa en ja heel leuk en fijn dat noa de oren van je hoofd af praat haha hoe is het voor de rest? Ook met dee baby allles goed
Zou het kunnen dat ik voor eerst ei sprong voel? Steken recht bij eierstok ongeveer? En wat is dan goede moment om sex te hebbenn?
dat klinkt wel als een eisprong ja, maar dat is een teken dat ie al springt, je moet eigenlijk net daarvoor sex hebben, maar je kunt het nog proberen als je hem voelt.
Ik hoop voor je dat het wel raak is meid, nog een weekje geduld. Ik heb gisteren een proefdruk van het kaartje besteld, komt als het goed is vandaag binnen, ben erg benieuwd!
Meid dat kan ook an innesteling zijn he. Proefdruk was gisteren binnen, maar ben nog niet tevreden over het lettertype. De eerste letter leek nu net een andere letter. Krijg als het goed is morgen een nieuwe proefdruk binnen met het goedenlettertype. Wie bij mij de naam wil weten moet maar even een pb sturen. Jullie mogen het wel weten als jullie je mond maar houden op fb hihi.
Nu weer geen bloed maar wel kramp zo nu en dan.. Misselijk opgeblazen gevoel en hormonale buien om gek van te worde..en vooral geen trek hebbenn in eten.. Pff
Hey ladies, Sorry dat ik zo lang niet meer ben geweest. hoe is het hier en met de kleintjes en de zwangere dames??? Hier erg druk met het werk en Liam.. binkie groeit goed en is al flink aam.het kruipen! Oh wat gaat het toch snel
Nou wie weet dan nooky! An wat leuk om weer eens iets van je te horen! Je bent niet de enige hoor die hier bijna niet meer komt hihi. Eigenlijk zitten alleen nooky, fidel en ik hier nog en soms komt er is iemand kijken hihi. Enne hier gaat alles goed hoor, 23 weekjes alweer en noa wordt over 2 maandjes alweer 2 jaar gaat echt snel!