Pff misselijk.. Maja heb wel gevoel ongesteld te worden... En anders ga ik temperature... Hoe werkt dat?
Daarmoet je mee beginnen vanaf de eerste dag van je cyclus. Je meet dan voordat je uit bed stapt en elke dag rond dezelfde tijd. Tijdens je eisprong krijg je dan een dip in je temperatuur en als je zwanger bent blijft je temperatuur mooi hoog. Tijdens de innesteling heb je dan ook nog een dip en als je ongi wordt zakt ie ook. Maar je kunt er dus alleen na een paar maanden een beetje wijs uit worden hoe je cyclus ongeveer verloopt als je echt wilt weten wanneer je het meest vruchtbaar bent kun je het bezte ovutesten gebruiken. Ik bestelde ze altijd bij sensitest daar zijn ze niet zo duur. Ik gebruikte dan altijd de dipsticks. Zo een heel verhaal hahaha
Nooky het heeft geen zin om nu te temperaturen, je moet echt temperatuur weten vanaf dag 1, iedereen heeft namelijk een andere temperatuur. Voorbeeld : dag 1 tot dag 14 is je temp. 36.6, 1 dpo, is je temp met 0.3 gestegen, dit moet minimaal 3 dagen zo blijven ( anders is ht nog geen esprong geweest) dus 1 dpo minimaal 36.9 blijft deze hoog tot aan je nod dus 36.9 , daalt deze rond je Nod met minimaal 0.3 niet zwanger dus 36.6. Anders even kijken bij de temperatuurkaartjes in het temp gedeelte
Heb last van misselijkheid rommelende darmen... Zichtbare aders op boobs... Opgeblazen gevoel steekjes rechts bij me eierstok.. Pfff
mijn nichtje was bij haar eerste in de 7de ronde zwanger en is nu zwanger in ronde 14, wil dus niks zeggen denk. ik ben nu bij beide zwanger geraakt in ronde 3, denk dat ik gewoon heel veel geluk heb gehad ben vandaag eens gaan kijken voor een nieuwe wandelwagen, die ik bij noa had heb ik verkocht omdat ik die niet fijn vond. binnenkort gaat vl mee om er dan ook echt 1 te kopen hihi. heb van mijn ooms een nieuwe flessenset gehad, want die van noa waren wel op haha. ga de 22ste ook nog naar de 9-maandenbeurs en wil daar de rest proberen te kopen, vaak hebben ze daar wel leuke aanbiedingen. gelukkig heb ik niet veel nodig aangezien dit weer een meisje wordt haha. wil alleen nu een lila met witte kamer en had bij noa een roze met witte kamer, dus moet een paar dingetjes nieuw kopen, maar spaar al heel veel geld uit nu haha
Leuk hoor de 9. Maandenbeurs, had vandaag de wij jonge ouders binnen met het aanbiediningboekje, me schoonzusje gaat heen 15 wkn zwanger, vragen of ze nog een aantal aanbiedingen voor me wil meenemen. Vooral de dermcare aanbieding met woezel en piptas vink superleuk!! Dit keer sla ik echt over met de bv en willemijn zie ik dat echt niet zitten, ti's 3 uur heen en 3 uur terug met de auto, volgend jaar gewoon voor d'r gezelligheid ga ik waarschijnlijk wel heen
Ow nu ik jouw bericht lees over de wij jonge ouders bedenk ik me ineens dat ik daar het adres nog niet van heb verAnderd hihi. Is dus op het oude adres bezorgd. Morgen maar gelijk ff daar langs gaan en mn adres veranderen. Ik neem noa niet mee, die gaat naar mijn oudste zus en ik ga ,et mijn andere zus en neefje. Voor ons is het iets meer dan een uurtje rijden dus dat is nog te doen.
hey meiden hoe is het hier? is wel stil hier...... hier net op controle geweest bij de vk en alles was weer goed. bm was weer 3cm gegroeid dus dat gaat goed haha. ik vertelde dat ik heel veel angst heb om te laat naar het zh gestuurd te worden als het zover is, aangezien dat bij mijn zus is gebeurd en mede daardoor mijn nichtje er niet meer is, maar ze hebben me echt super gerust gesteld! hier in breda moet je in een geboortecentrum bevallen als je in het zh wilt bevallen, die zit nl in het zh en nu mag ik zodra ik iets voel bellen en daarheen. bij noa had ik 3cm toen ik in het zh kwam om in te leiden en heb daar niks van gevoeld en ben bang dat ik nu ook pas heel laat iets ga voelen vandaar. bij noa had ik ook best snel 10cm dus vandaar dat ik gelijk mag komen. echt een hele opluchting voor mij! had er zelfs nachtmerries over gehad. over 2 weken moet ik bloedprikken en tegenwoordig kunnen ze dan zien welke bloedgroep de baby heeft, want ik ben rhesus dus als deze baby postitief heeft moet ik een spuit met 30 weken. ik begin eht nu allemaal wel spannend te vinden hoor hihi
Fijn dat het goed gaat hoor mesje, triest is dat zeg, een bevalling blijft altijd iets engs al gaat het 1000 x goed... Zal je nu zeker geen enge verhalen vertellen, maar pas ook nare dinge gehoord!! Hier ideeën aant opdoen voor de 1e verjaardag, duurt nog wel 2 maanden, maar die zijn zo voorbij, mijn kleine meisje wordt groot!!
nou mijn nichtje is doodgeboren na een heel hoop fouten van de vk toen. mijn zus kwam aan in het zh met 10cm ontsluiting en persweeen. het is dat mijn zwager aandrong om naar het zh te mogen, anders had ze haar nog niet laten komen. ze moest elke x maar een paracetamol of een warme douche nemen. in het zh bleek dat het hartje al niet meer klopte. mijn zus had ook bij 7 maanden zwangerschap al aangegeven dat ze het gevoel had dat het niet goed zat en vroeg toen om een extra echo, die kreeg ze niet. als ze toen een echo hadden gemaakt hadden ze gezien dat het niet goed zat en hadden ze haar met 30 weken kunnen halen en had ze nu waarschijnlijk geleefd. de placenta van mijn zus had namelijk infarcten gehad en daardoor had ze zo goed als geen zuurstof en geen voeding binnen gehad. mijn zus heeft haar vk toen nog aangeklaagd bij de tuchtcommissie en heeft daar ook haar gelijk gehad dat ze nalatig zijn geweest. een heel verhaal maar kon het niet korter omschrijven. mijn grote angst is dus dat ik te laat naar het zh wordt gestuurd en nu mag ik dus komen zodra ik iets voel, echt een hele opluchting. bij noa voelde ik nl tot 3cm ontsluiting niks en daarna begon de weenstorm van de inleiding haha. ik was trouwens bij de bevalling van mijn nichtje dus dat heeft echt een grote impact op mij gehad. over 2 maandjes willemijn alweer een jaar, dat gaat ook snel zeg! noa ook over 1,5 maand alweer 2 jaar, mijn meisje wordt echt groot!
Jesje wanneer is dat gebeurt als ik vragen mag?? Ik kan me voorstellen hoor dat je daar goed bang van bent...