Normaal is der niks aan de hand, dan slaapt ze van 19.30 tot 08.00 uur, van 10.30 tot 12.30 en van 15.00 tot 17.00 soms schuift het een half uurtje. Vannacht heeft ze gelukkig weer doorgeslapen van 21.30 tot 09.00 uur pfff mama ook een beetje bijgetankt
wow fidel nog 2 slaapjes overdag, lekker hoor! noa heeft vannacht voor het eerst in haar grote bed geslapen, ging echt gelijk goed! ze ging meteen slapen en toen ze vanmorgen wakker werd riep ze mama mama en toen ik naar haar toe liep zat ze netjes in haar bedje te wachten hihi. nu hopen dat het vanmiddag weer zo goed gaat. haar oude meubels staan nu op de babykamer, nu alles daar gaan inrichten en nog wat leuke decoraties halen
dat is bij elk kind verschillend. noa trekt telkens haar kleertjes uit en gaat dan zelf op het potje zitten en zegt dan dat ze gaat plassen, maar ze doet niks, vervolgens gaat ze in een hoekje zitten plassen haha. bij mijn neefjes was het ook heel verschillend, de ene was met 1,5 helemaal zindelijk, de andere met 4 pas en nog eentje met 3. gewoon even uit proberen, weet niet wat voor vloer je hebt, wij hebben tegels, dus ik laat haar soms in haar nakie rondlopen in de hoop dat ze op het potje zal gaan, maar meestal doet ze het op de vloer, maar dat is makkelijk op te ruimen. hier is de babykamer bijna klaar, nog een paar laatste dingen en ik ben nu bezig om alle kleertjes uit te wassen, dan kunnen die ook de kast in. als hij helemaal af is zal ik weleens een foto maken
We willen wel foto's hoor als de kamer klaar is, en je had het bed van noa er laten zie , maar heb je ook een foto van de hele kamer??? Jeeeeeh sinds 2 wkn weer een doorslaapnacht, maar ze heeft nu volgend mij enorm last van verlatingsangst met nar bed gaan, overdag is er niks aan de hand maar met naar bed is het nu eerst huilen huilen 5 min was eerder braaf gaan spelen of slapen maar nu... Pfff zo zielig ben ik helemaal niet gewend!!
fidel misschien is dat weer zo'n sprong? dat is geloof ik rond die tijd weer. en noa's kamertje is ook nog niet helemaal klaar, haar nieuwe kledingkast staat nog in de garage dus die moet nog naar boven en wat dingetjes ophangen. we zijn nu eigenlijk met 2 kamers tegelijk bezig hihi
Ja klopt de bijna 11 maanden sprong hij is heftig deze keer, meestal merken we er wat van in de top.. Maar nu al weken onrustig en deze week echt top onhandelbaar.. Wel superschattig net na het badje voor het eerst zelf ge kiekeboet, zij trok het badlaken steeds over der hoofd, ik waaaaaaaar is willemijn en zodra ze te voorschijn kwam blazen op der buik!! Geweldig!!! Vanavond gelukkig gilloos in bed gelegd, ligt nu nog wat te tutten
leuk is dat he?!! en ja ik kan me nog goed herinneren dat ik die sprong ook zwaar vond haha, maar meestal kunnen ze weer iets nieuws na een sprong, dus wel voor een goed doel!
hoi dames, Alles goed lees ik. @jesje, Luc slaapt al in het grote bed toen hij 1 jaar en 3 maanden was. Hij sliep niet meer in het ledikantje en nu ligt hij lekker in het grote bed, wel met bedrekje omdat hij nog zo klein was, maar hij doet het super. Slapen is hier op en af. ene nacht slaapt hij door andere nacht niet. Gelukkig heeft Luc al zijn tandjes al door, dus daar kan het niet meer aan liggen. Helaas is Luc vaak verkouden en ziek. Hebben gehoord dat hij lichte vorm van bronchitis heeft, dus heeft ook een puffertje voor als hij het heel benauwd heeft. Verder zijn we bezig voor een brusje voor Luc. Vorige maand gestopt met de pil en me een maand laten ontpillen. Nu hebben we 6 dagen na eerste dag menstruatie sex gehad en het lijkt wel of ik zwanger ben. Alles wat ik eet komt omhoog, heb het de hele dag zuur en last van mijn onderrug, maar het zal wel heel snel zijn. We wachten af. @fidel, die periode hebben wij ook gehad en het is inderdaad zwaar. Je moet er ff doorheen. Onze Luc heeft ook regelmatig fasen, maar daar meot je ff doorheen, maar dat komt wel goed.
Fas is idd weer voorbij voor nu, soms nog echt een dwars momentje, ze heeft ook weer wat nieuws, hoofd tegen de achterkant van de kinderstoel slaan/bonken, enig idee wat je hier aan kan dan??
Noa heeft dat ook een tijdje gedaan, maar die ging dan met haar hoofd tegen de muur bonken. Wij gaven haar dan wel elke x op haar kop en ze is er toen vanzelf mee gestopt. Maar leuk is het niet he Ikkuh: wat zielig dat luc bronchitis heeft. Noa is gelukkig zelden ziek ofzo, het enige waar zij last van heeft is hele erge obstipatie, moet dus altijd heel erg op haar voeding letten. Noa is vanavond lekker bij haar tante slapen, ik had een verjaardag waar flink wordt gerookt, dus zag het niet zitten om haar mee te nemen. En dan kan ik morgen eindelijk na een heeeele lange tijd weer een x uitslapen hihi, daar had ik ook wel een x behoefte aan! Ik ga nu ook lekker slapen, truste allemaal!
Goeiemorge dames! Ik heb jullie wel op fb, de meeste dan tenminste. Maar daar mag niet iedereen het al weten maar jullie wel. Ik ben zwanger!!!!!!!! Rond 19-11 ben ik uitgerekend. Weet het nog niet precies want ik had een rare langere cyclus! Happy, happy, happy!!!!!
Jeeeeeeeeh hoera siren gefeliciteerd, wanneer heb je getest, en we willen natuurlijk wel een foto van de test zien !! Wat leuk jullie allemaal voor de 2e gaan!!
@siren, gefeliciteerd meid wat super. Ik hoop ook snel een positieve test in handen te hebben. Geniet van je zwangerschap.
siren wat leuk meid gefeliciteerd!!! en ik zal mijn mond houden op fb hihi wat leuk dat er iemand mij komt vergezellen dan, nu nooky en ikkuh nog ik ga ff naar je testjes spieken hihi
hoi Dames, Gister geklust, was mijn piek, precies 14e dag van cyclus en een positieve ovulatietest. Nu steeds steekjes in onderbuik en raar gevoel, ben benieuwd of ik zwanger ben. Het zou wel leuk zijn hihi. Nu weer aan het werk na een weekje vakantie. fijne dag dames.