kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik hoop het voor je ikkuh, bij luc was je ook snel zwanger, dus zou zomaar kunnen hoor meid! bij mij was het ook beide keren in de 3de ronde raak. nu dus 2 spannende weken voor jullie!

siren: besef je het al een beetje meid? is zo onwerkelijk in het begin he!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb bloed laten prikken. mijn testen blijven hetzelfde, niet donkerder. word ik onzeker van. en heb gelijk een cb gehaald, benieuwd wat die gaat zeggen.

maar

ik heb geen krampen ofzo.. dus mijn gevoel zit goed, niet dat ik denk het komt eraf ofzo. even voor de zekerheid

3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, dat klopt was het gelijk de eerste ronde raak, dus als het zo is dat het net zo snel gaat dan zou ik nu dus al zwanger kunnen zijn. Ben benieuwd. Je kunt week ervoor toch testen al?

@siren, Wat geeft de Clearblue aan?

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkuh, heb hem nog niet gedaan..strakjes denk ik.. hoef niet te plassen haha!!

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb een nieuwe foto bij mijn andere topic gezet

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heb net nog een kv gedaan, hij is donkerder!!! Klopt misschien ook wel tussen 16-3 de 1e en nu zit dan 48u! :)

CB zegt 1-2.. kan kloppen want ben overtuigd van een laat ei.. namelijk op 4-3.. dus vandaag 14dpo...

7. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    mooi Siren, gefeliciteerd en nu lekker genieten.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ga het proberen hihi! Lijkt wel of ik er nu minder nuchter insta dan de 1e x. Zal ik de vk maar gaan bellen nu?

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Kan je doen ja!! Heb hè datums om nar toe te leven, doe je ook mee aan mvm??

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vanmorgen cb willemijn is nu 9900 gram en 73 cm, dat gaat allemaal goed, maar wat jullie denk ik niet weten is het eetgedrsg van Willemijn, al maanden wil ze geen groente en beperkt fruit, 1/2 broodje... Voeding krijgt ze genoeg, dat blijkt wel uit de groeicurve, maar morgen een huisbezoek van de wijkverpleegkundige om eens te zien hoe haar motoriek is met eten, of dat het gewoon is dat ze toch teveel melk krijgt.. Normaal gaan kinderen zelf aangeven interesse te hebben in ander eten. Dit ging goed tot 6 maanden en de boven voortanden doorkwamen met veel pijn.. Sinds die tijd is ze het gaan weigeren, soms gaat t een week weer goed em de week erop wil ze niks anders dan melk.... Daarbij kan ze met 11 maanden nog steeds geen stukjes verdragen, ja koekjes, banaan brood. Is het iets anders, dan meteen enorm kokhalsrefkex tot spugen aan toe... Aanstellerietus of toch iets anders...

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb gebeld, 15-4 1e vk afspraak :D, gaat ze gelijk het echoapparaat erop zetten. Van daaruit kan ik een termijnecho en combinatietest aanvragen. Nu wordt het echt! :)

@fidel, heeft Liz ook met tijden.. die kan al goed kauwen (ondanks dat ze nu pas 6 volledige tanden heeft en 2 halve kiezen erdoor) Maar bij haar is het dus wel aanstelleritis.. eet je niet, pech gehad dan. En dan hopelijk kiest ze een x eieren voor d'r geld. Vervelend is het wel. Enne, flink dametje is ze dan al! :)
    Lizzy woog 2 weken geleden 10.750 bij een lengte van 84cm. Lange slanke den!

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dn heeft willemijn al meer tanden die heeft 8 tandjes en 1 kiespuntje... Ik moet zeggen het wordt erger als er een tandje/kiesje doorkomt ... Maargoed we zullen zien morgen;) en vergeet niet dit is al vanaf 1/2 jaar oud.. Te jong om kieskeurig te worden

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Of ze vind het echt moeilijk wat hardere dingen kauwen. Liz kokhalste veel in het begin met brood, koek, soepstengel e.d

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dat is juist het gene wat goed gaat koek soepstengel brood, banaan

Mijn hummeltje heeft dit keer wel last van de prikjes
    18.00 uur 38.3, 19.15 uur 39.2:(

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Wat een rotgevoel gehad gister en vandaag in mijn onderbuik, ongikrampjes, maar zit nu nog 13 dagen voor NOD. zou het dan toch raak zijn? Ik heb last van mijn rugpijn en hoofdpijn begint op te zetten. Hoeveel dagen voor NOD hebben jullie getest?

Groetjes

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd Siren!!

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Met willemijn 4 dgn voor nod dik positief. Bij me mk was het pas 8 dgn overtijd dus dat vanaf het begin niet goed:(

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

1 dag voor NOD positief

19. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ik zit nu op 6dpo. Veel last van extreme moeheid..kan me echt niet concentreren. Steekjes onderin mn buik en out of the blue een mega puisten aanval.. Kan dit al met een evt zwangerschap te maken hebben?? Innesteling is na een dag of 7 toch, of kan dat al eerder? En merk je daar altijd iets van of verschilt dat per persoon..?

Dit was niet echt een geplande ronde voor ons aangezien we in april pas echt zouden beginnen met klussen voor een beeb..;), maar alsnog vorige week zondagnacht geklust, dinsdag avond om 20u een LH piek op mn ovu test, welke om 22u alweer minder zichtbaar was... dus ik neem aan woensdagochtend mn ei? (10-12u na een top-LH piek komt je ei heb ik me laten vertellen??). Dus feitelijk 2,5 dag na geklust te hebben mn ei. Is wel een redelijke kans aanwezig op een bevruchting toch?? Of tel ik verkeerd :D

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Meijke, dank je!!! :D

Bij Liz 4dagen voor NOD, licht positief. 3dagen voor NOD veel duidelijker en 2dagen ervoor posi CB.

Deze zwangerschap heb ik pas 6dagen na NOD getest, laat ei en was ervan overtuigd dat ik ongi zou worden. Toch prettig om gelijk een duidelijke streep te hebben. 8dagen na NOD, gister dus posi CB.

Maar 13dg voor NOD is wel erg vroeg om al wat te voelen he meid....

Deel Deze Pagina