kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    minimee, ja de kans is er zeker! zaad leeft gemiddeld 2/3dg in het vrouwelijk lichaam...spannend!!!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Minieme kans is er altijd:D, ti's de maand van wonderen. Maar serieus ja kansen lijken goed, en dag later klussen was beter, maar dat is altijd achteraf hihi

Innesteling hoef je niks van te merken per persoon verschillend. Maar kwaaltjes begonnen bij mij toen ook met 7dpo dat de ronde raak was

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Siren wat spannend allemaal weer he?! Ga je weer naar vk centrum? Ga je dan bij hun hoofdgebouw of erhens anders op controle? Ik ga elke x in brabantpark, is voor mij 2 min lopen dus veel makkelijker!

Ikkuh: bij noa testte ik 5 dagen voor nod heel licht posi en bij deze volgens mij 3 dagen voor nod. Ik zou zelf niet een week van tevoren testen hoor meid. Dan krijg je echt van die tuurstreepjes en wordt je alleen maar meer onzeker!

Fidel: ik weet dat mijn neefje dat ook had. Die heeft tot 2 jaar alleen maar gepureerd gegeten, maar is allemaal goed gekomen hoor!

Hier moet noa nog 4 kiezen. Die komen tussen de 2 en 3 heb ik gelezen. Ik hoop maar dat ze komen als haar zusje straks een beetje doorslaapt hihi anders zit ik straks met 2 kindjes snachts beneden haha. Noa was met 1,5 jaar 10,5 kilo en 81 cm. Is echt maar een kleintje hihi. Nu moet ze begin april weer, ben benieuwd of ze dan wat hegeroeid is. Ik heb zwlf wel het idee dat ze iets gegroeid is, want kleertjes beginnen wel aan de kleine kant te worden nu.
    .

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Jesje, ja heb bij vk centrum mezelf weer aangemeld maarre.... hebben ze meerdere gebouwen dan? Ik ging altijd op het graaf hendrikplein..vlakbij de stad zeg maar. Is dat sinds kort? Ik zou het eigenlijk niet weten haha maarja ik krijg vd week een envelop toegestuurd met de afspraak en wat folders e.d.
    Hoe het werkt weten we eigenlijk wel he, maar dan heb ik weer wat te lezen :)

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ow en Lizzy is nu 19,5maand en weegt ook nog geen 11kg hoor, laatste x was 2wk geleden bij de ka..toen was ze 10,7kg

6. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    @Siren; zeker!! onverwachts zijn we nu ineens in ronde 1 beland :D...nog een week wachten...lastig hoor geduld opbrengen!
    @fidel; oke, dat geeft hoop ;)! Welke symptomen had jij op 7 dpo? Ben vooral echt absuuurd moe.. plus die puisten ineens overal. En heeele pijnlijke borsten. Maar had gelezen dat dat ook gwn van de oestrogenen kan komen en dat dat in zo'n vroeg stadium nog geen hcg kan zijn.
    Denk dat ik vlgd week dinsdag maar eens een testje doe..1dag voor NOD. Moet kunnen :p

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    #647 Siren84, 19 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
    Ja geduld is een schone zaak ;)minimee

En eerlijk gezegd kwam het bij mij ook onverwachts. We wilden pas over een paar mnd starten voor een 2e kindje . Ik moet mijn gesprekken voor mijn adhd(ja dat heb ik) nog afronden, maarja..komt goed. Ik had toch al besloten geen medicijnen te nemen. En sinds kort nieuw contract op mijn werk. Wat minder uurtjes en er is begrip. Ben lekker vaak bij Lizzy, alle tijd! :)

Zo zie je maar..het leven loopt zoals het loopt.

8. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, dat is dan een geschenk uit de hemel :).
    Hier zwangerschapskwaaltjes, maar of het zo is moeten we nog even op wachten hihi.

Heb rugpijn, misselijk, maagpijn, hoofdpijn, steekjes in onderbuik, maar we moeten nog even wachten met testen. Ook beginnen mijn tepels gevoelig te worden als je ze aanraakt pff.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    spannend ikkuh!!!!!!

hier 's morgens licht misselijk, buikpijntjes af en toe en grotere/gevoelige borsten

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wat spannend allemaal meiden! ik duim voor jullie!
    ik had eigenlijk helemaal geen tekens van een zwangerschap haha, kreeg pas na mijn nod dat ik wat misselijk werd.

siren: ja ik weet niet hoe lang dat al is, maar ze zitten op donderdagochtend in brabantpark en op andere dagen ook weer op andere plekken. ik ging bij noa ook altijd waar jij ging. ik vind het wel ideaal hoor! maar het staat op hun site waar ze welke dagen zitten en bij mij vroegen ze het ook bij de intake of ik in brabantpark wilde. scheelt mij wel een hoop tijd, dus ik ga lekker daar hihi.

ik bebn vanmorgen naar van asten geweest en heb nu eindelijk een nieuwe kinderwagen:D die ik bij noa had, had ik 2dehands gekocht en dat was echt een rotding! ik heb nu een mutsy 4rider gekocht, was de helft afgeprijsd, omdat er nu een nieuw model is, dus dat was wel leuk! heb gelijk de laatste dingetjes gekocht, nog wat kleine dingetjes en dan heb ik alles in huis! vind het echt wel spannend worden nu, morgen nog maar 9 weekjes en over een week nog een echo, toch wel weer fijn om even mijn ukkie te zien!

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Komt nu hard dichterbij jesje

Vandaag mijn mooie meisje 11 maanden !!!

Vandaag het nieuwe eetschema, heb er nog een hard hoofd in maar tot nu toe blijkt het wel te werken... Ik gaf gewoon veel te veel melk nog... Ik denk nog echt in babybenodigdheden.... Maar ti's al een echt dametje!!!
    In overleg met de wijkverpleegkundige krijgt ze nu
    08.00 bv life
    10.00 fruit ( al ist 3 hapjes) evt. 50 cc bv in fles
    12.30 brood + 100cc bv in fles
    15.00 koekje + 100 cc thee of 50 cc melk evt aangemengd met 50 cc water

Tot nu toe is dit wonderbaarlijk gelukt vandaag;) nu nog afwachten met vanavond eten
    18.00 warm eten
    19.30 210 cc bv papfles

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Klinkt goed fidel, hopelijk pakt ze het op!

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    van Asten is leuk! wij gaan daar ook vaak heen. bij mijn schoonouders om de hoek! :D

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, wat leuk en dat hij is afgeprijsd maakt het nog leuker he haha.
    @fidel, klinkt goed, hopelijk gaat het goed zo.

Van Asten hebben wij onze kinderwagen ook gekocht, wat een leuke en grote winkel zeg, vind het leuk om daar te shoppen. Moeten er wel ruim 40 minuten voor rijden, maar dat is het waard.

Gister was ik soep aan het maken en vriendlief de hond aan het uitlaten dus ik laat de hond binnen toen ze terug waren om hem een koekje te geven. Zegt vriendlief schat je bent zwanger, ik zie het aan de hond. De hond is normaal superenthousiast en hij was bij mij heel rustig. Hij zegt ik ben er zowat van overtuigd haha. Dus nu hopen dat hij gelijk heeft.

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Spannend, zal wel weer toevallig zijn als jullie allemaal tegelijk zwanger zouden zijn, net als de 1e keer hihi

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Nou he, dat zal inderdaad wel heel teovallig zijn, maar des te leuker. Zijn alle kindjes die we hebben van ongeveer dezelfde leeftijd :)

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Fidel ja je kleine meisje wordt groot meid! Hopelijk blijft dit goed werken!

Ikkuh: spannend meid! Ben benieuwd of je man gelijk heeft!

Van asten is heel leuk ja en hebben vaak leuke aanbiedingen! Ik ga bijna altijd daar heen voor babyspullen enzo, is voor mij ook niet zover rijden en ik ga altijd met mijn ooms want die wonen in tilburg.

18. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, zeker spannend, ben heel benieuwd. Kan niet wachten om te testen haha.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkuh, toch nog geduld hebben. erg he! Ik had het deze x niet in de gaten, dat scheelt. Was al 6dg overtijd.

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Schoonfam weet het nu ook. waren heel blij. alleen schoonzus leek beetje jaloers/afkeurend, achja, wat ik me wel kan voorstellen als vrouw. morgen is ze jarig, gaan we er heen, hopelijk is ze wat bijgedraaid dan.

Deel Deze Pagina