kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Siren: jammer dat ze niet zo leuk reageerde:( niks van aantrekken hoor, is jullie leven!

Ik ben net wakker, had nog wel langer kunnen slapen, maar moet nog een heel hoop doen voor morgen voor de verjaardag van noa. Trouwfeest was in ieder geval helemaal top! Heb alleen jammer genoeg de trouwerij zelf niet echt gezien, alleen het ja-woord, noa was alleen maar heel hard aan het huilen, dus vond dat ik dan maar beter even naar buiten kon gaan. Later bleek dat dat ze weer eens heel erge last van haar buikje had. Mijn zus had nog een klysma speciaal voor kleine kindjes liggen en die heb ik gegeven en dat werkte gelukkig goed, toen kwam het los. Misschien maandag toch maar eens een keer langs de ha met haar, want de laatste tijd is het wel heel erg.

2. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, wat jammer dat ze niet goed reageerde, maar misschien is ze wel bijgedraaid. Ze zal vast wel blij zijn, maar laat het misschien niet merken. En niks van aantrekken, gewoon lekker zwanger zijn en alles zijn beloop laten gaan.

@jesje, dan heb je lekker uitgeslapen. Ik was vanmorgen om 5 uur klaarwakker, kon niet meer slapen. Luc om half 7 wakker. Dus om 8 uur was Luc al in bad geweest, alle bedden al verschoond, wasje aangezet, was gevouwen en Luc en mezelf helemaal opgefrist. Productieve ochtend haha. Straks met mijn ouders, vriendlief, Luc, zus, schoonbroer en neefje naar de kermis, ben benieuwd. Nu ligt Luc eerst nog lekker te slapen.

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Zo ikkuh dat is idd een productief dagje haha. Noa wordt meestal pas tussen half 8 en half 9 wakker, maar ze was uit logeren omdat wij het bruiloftfeest van mijn neefje hadden, waren pas om 3 uur thuis. Was wel om half 8 even wakker omdat ik moest plassen, maar was lekker nog ven terug naar bed gegaan hihi. Vl ligt nu al een uur op de bank te slapen, zo maar eens proberen wakker te krijgen, want ik wil zo wel mn bedje in, maar dat is vaak heel lastig bij hem hihi.

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Hihi. Ok was het.een gezellig feestje? Nog een paar dagen dan kan ik testen spannend. Ben.heel benieuwd.

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Daar ging me luie zondag, willemijn wakker om 06.15 en niet meer willen slapen, dus gekolft, afgewassen, fruitje gegeven, ze ligt alweer heerlijk te slapen, denk dat ik dat ook maar even nog ga doen hihi

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik las het op fb fidel, dat is wel echt vroeg! groot gelijk dat je zelf ook nog even gaat slapen.

ikkuh: ja dat worden spannende dagen voor jou meid! ben benieuwd!

het feest was echt super! vl had het licht en geluid verzorgd, dus dat moest na het feest nog allemaal weg, vandaar dat we zo laat thuis waren. ik vond het alleen wel jammer dat ik niet echt heb kunnen dansen, af en toe een liedje, want anders kreeg ik pijn in mijn buik.

vandaag verjaardag van noa vieren, morgen echt jarig, mn meisje wordt echt groot!

7. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, heel veel plezier vandaag met de 2e verjaardag van Noa. Hopelijk heeft ze een leuke dag en natuurlijk alvast gefeliciteerd, mocht ik je morgen niet meer spreken.

Ja dat worden zeker spannende dagen. Alles wijst erop, maar tis toch afwachten.

Hier vanmorgen ook half 6 wakker door Luc. Die dus ook niet meer ging slapen, pas om half 12 weer. Dus vroege vogels haha.

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Fijne verjaardag jesje, vertel je nog wat ze allemaal geld heeft??
    Hier het verjaardagskado van willemijn gisteren bezorgt, houd het ivm meelezers. Maar laat t nog wel weten!
    Heb nog heerlijk 2 uurtjes geslapen Vl. En willemijn maakte me om 12.00 uur wakker!! Vl. Had broodjes al gebakken! Willemijn is erg hangerig vandaag, van 09.00 tot 12.00 geslapen, en om 14.00 alweer op bedje, ontzettend last van kiesje 2!! Arm guppie!!

Fijne zondag verder

9. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Deze maand weinig op gelet etc deze ronde zien we wel

10. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @nooky, ff afwachten dus. Maar het komt allemaal wel goed.
    Net weer terug van de kermis, Luc vond het geweldig. Hij vindst alles goed. Is overal tevreden mee, maar het was echt te koud dus op een gegeven moment had hij het ook wel gehad.

@fidel, ik ben benieuwd wat je hebt gekocht voor je meisje ;).

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Nou hier is derust weer terug gelukkig haha, ben kapot van vandaag!
    Noa is superverwend! Ik had bonnen of geld gevraagd voor speelgoed buiten te haen, want eerst hadden we maar een heel klein balokn, maar u we verhuisd zijn hebben we een grote tuin, mar noa had nog niks voor buiten. Ze heeft 75 euro contant en 25 euro aan bonnen gehad, een zandbak een skippydier, dingen van dora en wat spulletjes voor in de zandbak ghad. Van ons krijgt ze nog een glijbaan, maar woensdag opent. Hier een hele grote speelgoedwinkel, dus ga dan even kijken en dan kan ik gelijk wat leuke dingen van het geld en de bonnne halen.

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Leuk
    En idd goed verwend

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, wat leuk en wat is ze verwend. Ze zal er wel allemaal blij mee zijn geweest hihi. Altijd een vermoeiende dag een kinderverjaardag, maar altijd leuk.

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Hoi Dames,

Alles goed met jullie? Vandaag het ik het al de hele dag ijskoud brrr.

Verder wat steekjes aan de andere kant haha. Ik moet nog paar dagen wachten om te testen helaas, maar zou zo graag een test doen, maar 6 dagen voor NOd zou je al positief kunnen testen toch?

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ikkuh: het zou kunnen meid, maar als je dan een streepje krijgt is hij vaak heeeel licht, sommige hebben wel een duidelijke. en hoe bedoel je steekjes aan de andere kant? ik had bij deze zwangerschap voor nod weinig tekenen. ik had steekjes bij mijn lies en veel wit vloed, ik had het ook koud, dus klinkt spannend! hou er trouwens rekening mee dat als je voor nod test en hij is posi dat het nog alle kanten op kan gaan.

hier is alles goed, nog een beetje moe van gisteren en had vannacht heel slecht geslapen, dus een lekker rustig dagje gehouden.
    iedere dag vraagt er wel iemand aan mij(een vreemde) hoe lang ik nog moet, als ik dan vertel dat ik nog een aantal weken moet kijken ze heel raar of ze zeggen dat ze dachten dat ik bijna uitgerekend ben. heb ook wel een grote buik, maar op een gegeven moment wordt ik wel een beetje moe van die vragen pfff haha

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ ikkuh ik zal nog min 3 dgn wachten hoor want ti's wel heeeeeeel vroeg om te testen maar snap je testdrang
    @jesje geen mensen die aan je buik willen zitten ?? Ik heb daar gelukkig geen last van gehad, 1 x ongevraagd maar dat was ook nog een oud collega, en ze was ook nogal ruig.. Ws er niet zo van gecharmeerd. Mensen zitten eerder aan willemijn met name oudere, grrrr afblijven!!!

17. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, we wachten af, spannend dit haha. gewone kleine steekjes, en ik voel me wel zo, maar tis altijd ff afwachten. Ik snap goed dat je die vragen een keer beu bent, dat zou ik ook zijn.

@siren, dat hadden wij in Spanje heel erg, daar zaten alle spanjaarden aan Luc op gegeven moment zei ik tegen mijn schoonvader lopen, want ben het helemaal beu.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Nee ze zitten gelukkig niet ongevraagd aan mijn buik haha, ja alleen mijn zussen als ik zeg dat ze schopt, maar dat vind ik niet erg.
    Ik heb gelukkig ook nog maar zelden mee gemaakt dat vreemde mensen aan noa zitten, snap dat jullie daar niet van gediend zijn.

Ikkuh: heel verstandig dat je nog even wacht, is wel heel vroeg anders. Maar ik weet hoe groot die testdrang kan zijn hihi.

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden hoe is het hier? ik ben net op controle geweest bij de vk, alles was op zich goed, alleen mijn bovendruk was te hoog, daar kijken ze tegenwoordig ook naar. nu moet ik vanmiddag als ik mijn echo heb vragen of ze hem nogmaals kunnen opmeten, ben benieuwd, want bij noa was mijn bloeddruk wel een punt haha. ze lag al wel met haar hoofdje naar beneden, maar dat kon nog veranderen, dus krijg met 35 weken nog een liggingsecho, maar dat vind ik niet erg hoor hihi. ze lag ook nog erg hoog, dus nog niet aan het dalen hier haha. vanmiddag mijn echo en ben zoooo zenuwachtig haha. is toch alweer een tijdje geleden en ze gaan toch alles weer helemaal nakijken.

20. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed was Jesje. Nu hopen dat vanmiddag je bovendruk is gedaald. Echo's vond ik altijd zo spannend en leuk.

Ik ga morgen een testje wagen als vriendlief is werken. Ik wil hem verrassen als ik zwanger ben. Dan ga ik een rompertje kopen en inpakken en dat lijkt me zo leuk. Ben heel benieuwd.

Deel Deze Pagina