kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Haij dames deze ronde is echt gewoon zonder na te denken geweest vandaar dat ik hier weinig gereageerd heb

2. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Ik heb net getest, maar volgens mij is hij nog Omo-wit. Of ik ben niet zwanger en verbeeldt me alles of ik heb te vroeg getest. Ik heb wel net getest, scheelt dat nog iets met ochtendurine?

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Ontpillen? Heb elke ronde wel wat gevoelt behalve deze ronde

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Nooky, kan dat nog in de 2e maand dan ontpillen?

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ikkuh sommige vrouwen ontpillen een paar maanden volgens mij, maar sommige hebben er al heel snel geen last meer van, maar ik hoop voor jou dat je gewoon te vroeg getest hebt en zwanger bent hoor! en het scheelt zeker wel met ochtendurine, die is veel geconcentreerder. als je alsnog morgen wilt testen zou ik het echt met ochtendurine doen en dan vanavond niet te veel meer drinken, dan is hij goed sterk.

nooky wie weet heeft het niet opletten wel effect, spannend meid!

nou de echo was weer helemaal goed! het wordt wel een flinke meid hihi, ze loopt ongeveer 2 weken voor met groei. ze weegt nu ongeveer 2200 gram en als ze zo doorgroeit dan zal ze waarschijnlijk rond de 8 pond uitkomen. mijn bloeddruk was nu weer heel mooi, 120/65 dus dat was ook mooi. waarschijnlijk was het vanmorgen gewoon omdat ik zenuwachtig was voor de echo haha

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha het kan hoor! Wij hebben ook niet nagedacht! :) :p

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Spannend ikkuh! Het kan nog alle kanten op hoor. Enne ontpillen..duurt bij mij wel 6 maanden! Maar dan kun je goed zwanger raken hoor!

Fijn Jesje dat de echo en bloeddruk goed was! Begint al aftellen te worden! Spannend!

Ik heb 8apr mijn eerste echo!, kijk ernaar uit!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Spannend siren!!

Ikkuh je bent nog 4 dgn te vroeg hè eigenlijk sommige hebben dan wel al een pos. Test andere niet, pas mt nod een negatieve test zou ik zeggen op naar de volgende ronde!!

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Wat fijn om jullie reacties te lezen. Ik ga morgenvroeg nog een testje wagen hihi. Ben heel benieuwd.

@jesje, fijn dat alles goed is en dat wordt inderdaad een flinke meid hihi.

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik ontpillen ook al 53 dagen...waar blijft die cyclus :(...

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Meijke gaan jullie ook vor de 2de :d:d

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meijke idd jullie ook voor de tweede?

nu jullie nog fidel! haha. wel grappig, het was hier een hele tijd heel rustig en ineens gaat iedereen tegelijk voor een tweede en wordt het hier weer lekker drukker!

over het ontpillen bij noa had ik toen eerst een cyclus van 39 dagen en daarna van 26 en toen was ik zwanger. bij deze had ik een spiraal en heb toen nergens last van gehad, beide cyclussen gelijk netjes van 27 dagen en toen zwanger:) ik weet nog niet wat ik hierna ga doen. ben namelijk slecht in het op tijd slikken van de pil, vergat er regelmatig eentje, dus vl vertrouwt dat niet meer nadat ik 2 keer snel zwanger ben geraakt hihi, maar bij mijn spiraal had ik erg veel pijn tijdens de sex, maar misschien heeft ie wel niet helemaal lekker gezeten, want dat hoort niet. ben er dus nog niet helemaal uit, maar ja ik heb nog ff om erover na te denken.

zo ik duik nu lekker mn bedje in want ben echt helemaal op pfff, de laatste loodjes zullen we maar zeggen he hihi

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thja prikpil, of houden jullie het def. Bij 2, dan knip knip bij jouw of je vriend.. Moeilijk hoor!!

Ik grap wel, en aan de ene kant denk ahhh zo'n hummeltje en niet vergeten zwanger zijn!! Maar echt voorlopig nog niet, ik geef nog steeds bv, hoewel het nog 1 voeding aan de borst de rest kolf ik, maar ti's toch een aanslag op je lichaam, ik wil tot 11/2 doorgaan en dan de tijd nemen om me lichaam weer bij te laten komen ( Vl. Vind dat ik teveel ben afgevallen!!)

Daarbij voor we aan een 2de beginnen moet er een dakkapel worden geplaatst en momenteel is daar geen geld voor, Vl. Moet eerst weer aan het werk zijn

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nou niet echt, binnenkort krijg ik een spiraaltje, vriendlief wil nog graag een jaartje wachten. Maar ik ben alvast gestopt met de pil, had Diane 35 en na alle berichtgeving wilde ik die niet meer. Nu mijn lijf zo gek doet, wachten we eerst mijn ongi af voor ik een spiraaltje plaats, even checken of alles het nog op natuurlijke wijze doet.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @meijke: ik snap wel dat je die niet wilt nee! die zou ik ook niet willen hoor!

@fidel: ik zeg nu dat het hierna wel klaar is met kinderen krijgen hihi, maar zeg nooit nooit he. maar ik heb nooit de intentie gehad om meer dan 2 kinderen te mogen krijgen, dus ben er wel vrijwel zeker van. vl wil geen knoop erin leggen, vind ie eng en ik vind het toch wel erg definitief dan. ik ken een paar mensen die van de prikpil enorm zijn aangekomen en aangezien ik ook niet de slankste ben wil ik dat liever ook niet. ik denk zelf dat het toch de spiraal wordt, mocht ik dan weer zo'n pijn krijgen kies ik voor de pil.

@ikkuh: nog getest vandaag meid?

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Ikkuh nog getest vandaag? Ik ben hele dag al moe en niet voor uit te branden

17. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Hoi dames ik heb negatief getest maar ik voel me.zo zwanger pfff. Het kan ook nog.zijn dat ik te weinig hcg aanmaak dus.even afwachten.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ikkuh: je zit nog steeds voor nod he, dus kan nog alle kanten op. sommige testen echt pas na nod posi.

nooky: ik had dat gisteren ook, was echt tot niks in staat pfff. misschien komt het wel dat iedereen gewoon het zonnetje nodig heeft om een beetje energie te krijgen.

ik sta maandag op een rommelmarkt, die is buiten, zie er echt tegenop haha. ik doe maar thermokleding van vl aan. ik heb wel tegen hem gezegd dat hij aan het shirtje niks meer heeft waarschijnlijk haha, die zal wel wat uitgerekt zijn straks haha

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het kan nog ikkuh, ik had 16dpo de eerste posi test. Geen tuurder maar was zeker ook nog niet knal! :)

Hier wel misselijk 's avonds en 's ochtends, dat mag snel voorbij gaan van mij! ;)

20. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames, bedankt voor jullie reacties.

@jesje, voor jou is het zonnetje vandaag al gaan schijnen ;).

Dat is ook zo, ik zit nog 2 dagen voor NOD, ik weet ook niet meer wanneer ik met Luc positief testte volgens mij ook pas na NOD, maar we zien het wel en anders volgende ronde misschien hihi.

Sinds vandaag heb ik last van mijn borst als ik ergens op hang doet het gruwelellendig zeer. De kwaaltjes zijn er in ieder geval, maar we wachten rustig af.

Hebben jullie nog plannen met Pasen? Luc gaat vandaag bij mijn zus met de buurtvereniging paasmandje maken en dan komt de paashaas ook. Morgen gaan we met mijn zus en haar gezin en mijn ouders lekker brunchen, daarna mijn neefje en Luc eitjes zoeken en savonds met zijn allen gezellig gourmetten. Ik heb er zin in. Maandag nog even bekijken wat we gaan doen.

het lijkt wel of ik de poetsziekte heb. VAndaag boven alle kamers gepoetst opgeruimd en gestofzuigd, Luc in bad gedaan, was aangezet, opgevouwen en droger aangezet. Dalijk de hond nog uitlaten, Luc naar bed en dan beneden aan de gang.

Deel Deze Pagina