kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Morgen brunchen bij mij moeder verder geen plannen !!
    Zometeen oefentaart afmaken en verder niks..

2. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Ikkuh dat poets gevoel krijg ik elke keer voordat ik ongie word echt vervelend is dat want dan word ik sago over alles

3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @nooky, ik ken het ja. Ben al dagen saggerijnig pfff.

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hey meiden, wat leuk dat jullie er allemaal nog zijn, en ook bezig of zwanger van een 2e, helemaal leuk zeg.

Fidel wat goed dat je nog steeds bv geeft, ik heb het ook ruim 11 maanden gedaan, toen ging het dametje staan aan de borst, werd een wat minder leuke aangelegenheid toen.

Jesje, wat leuk zeg, al zwanger van de 2e. Fijn dat alles zo goed gaat, 8 pond is een flinke dame hihi

Wat leuk zeg Siren, 8 april al een echo, spannend hoor

Ikkuh, Meijke en Nooky leuk dat jullie bezig zijn, lijkt allemaal alweer zo ver weg hihi

Ik ga over 2 maandjes weer stoppen met de pil, dan komt het allemaal wat beter uit qua tijd, stel dat het meteen raak is.......dus nog even geduld hebben, maar ooh wat kriebelt het zeg!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo leuk dat dit clubje weer kompleet wordt hihi

dames die zo lang zijn weggeweest, vertgel eens hoe is het de afgelopen tijd geweest???

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Ja idd weer gezellig idd :)

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Hey denise ook weer hier! Wat leuk zeg! En binnenkort ook beginnen voor een brusje lees ik. Spannend hoor!

Op een ander topic waar ik ook al een tijdje zit komt ikkuhdus, van hannah ook weleens kletsen echt grappig! Zij is nu ook zwanger van haar tweede kindje en loopt al tegen het einde aan.

Ikkuh: je mag mijn huis ook wel komen poetsen hoor meid hihi

Hier geen plannen, vanavond wel de steengril aan geslingerd, maar dat was meer spontaan haha. Vl had daar ineens zin in. 2de paasdag sta ik op de rommelmarkt masr verder geen plannen hoor, doe het even wat rustiger aan want ben de laatste week aardig op aan het raken en er staat me nog een fljnke klus en gebroken nachten te wachten haha

Pfff ik denk dat de kleine meid sinds vandaag aan het indalen is. Ze is echt heel actief .en heb er ook steken in mijn onderbuik en lies bij, dus denk wel dat het dalen is. Misschien dat dan eindelijk haar voetje tussen mn ribben uit gaat want daar heb ik al weken last van haha

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou toch maar even vertellen dan hihi

Ben natuurlijk bevallen van een prachtdochter, toen kwam ik hier nog wel op het forum, door alle drukte met de kleine heb ik het forum een beetje laten versloffen. Nu weer druk bezig met kriebelen dus ga toch maar weer wat vaker gluren hihi.

Ik heb nu een heel gezellig vrolijk dametje thuis, heel druk, maar super. Ze liep al voor haar 1e verjaardag los dus erg gezellig. We zijn in oktober verhuist naar een eensgezinswoning (vanuit een flat) en hebben nu dus weer de ruimte.
    Ik werk bij de politie en door de reorganisatie heb ik nu een ander plekje sinds 1 maart, vandaar dat ik nog even wacht met het stoppen met de pil, als het wel in 1x raak is werk ik er welgeteld 3 mnd als ik moet vertellen dat ik zwanger ben, dat kan ik natuurlijk niet maken hihi. Zal even kijken of ik een foto van het dametje kan plaatsen zo.

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @denise, wat leuk dat jij er ook weer bij bent. En wat een knap dametje :), mag je trots op zijn.

Vandaag wat bruinig bij het afvegen en heel licht bloed. Weet iemand wat dit kan zijn? Ongi of toch niet?

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Denk t wel ...

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @denise: wat een mooi meisje heb je! en wel lekker he wat meer ruimte. wij zijn per 1 januari ook verhuisd naar een ruimere woning, moest ook wel want had anders niet genoeg slaapkamers hihi, maar ik vind het echt heerlijk!

@ikkuh: ik ben bang voor je dat dat je ongi is meid...maar je kunt het ook zo bekijken: je cyclus is wel mooi regelmatig;)

weet iemand van jullie een goede tip tegen vermoeidheid de laatste weken van je zwangerschap? ik ben de laatste week zooo moe, ga elke dag al om 10 uur naar bed(dat is echt vroeg voor mij) en ben dan als ik wakker wordt nog steeds bekaf, net of ik maar 2 uurtjes geslapen heb ofzo. vind het echt vervelend, moet echt smiddags met noa naar bed anders ben ik helemaal niks meer waard. als ik dan bedenk dat ik nog 7,5 week moet, dan weet ik echt niet hoe ik dat allemaal ga doen...

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hoe is je ijzer?? Anders even roosvice ferro, ik had een hoog ijzer en voelde me daardoor superfit

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, ik heb nu 2 dagen met afvegen oud bloed. Vandaag ineens zoveel last van mijn rug en mijn borsten doen ineens zeer als ik ze aanraak pfff. Verder wat kleine krampjes in mijn onderbuik. Toch is mijn gevoel nog steeds dat het raak is, maar we wachten af.

Ik sliep de laatste weken van mijn zwangerschap om 6 uur smiddags al op de bank en om 10 uur in bed, zo moe was ik.

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Zo dames, nu met afvegen niets meer. 2 dagen wat oud bloed en licht roze gehad, maar nu niks meer. WE wachten af, morgen kan ik officieel testen.

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Spannend niet teveel gedronken hè en vooral niet vergeten te testen hahaha

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Helaas vanmorgen toch ongi geworden met.een cyclus van precies 28 dagen. Op, naar.de.volgende.ronde

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkuh, jammer zeg! Maar toch mooi 28dagen. Stabiel!

Denise, welkom terug! Leuk! Jammer genoeg heb ik je foto gemist. Maar leuk over 2 mnd voor een brusje gaan! :)

Meijke, balen dat dat ontpillen zo lang duurt.

Gister hebben we bij mijn schoonouders gegeten. Daarvoor is mijn moeder met haar vriend langs geweest. Liz verwent met kado's! Hihi!
    Verder alles ok! Misselijk soms en moe! Pfff!

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ikkuh: jammer meid, maar 28 dagen is heel netjes en hoe vaak worden vrouwen nou in de eerste ronde zwanger? hopelijk volgende ronde wel raak!

siren: vervelend he dat moe zijn, maar er gebeurd nu zoveel in je lichaam!

hier ook nog steeds erg moe, maar ben bang dat dat ook niet beter gaat worden hier tot de bevalling hihi, buik hangt duidelijk lager nu, dus denk dat ze is ingedaald, of in ieder geval ermee begonnen is hihi. nog 7 weekjes en 2 daagjes volhouden(hoop niet langer hihi)
    ik denk trouwens zelf dat ik eerder ga bevallen, denk tussen 12-14 mei, maar ja dat is alleen maar mijn gevoel, zegt niet zoveel he haha

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Helaas ikkuh op naar ronde 2 !!

Jesje aftellen!!

20. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Jullie hebben helemaal gelijk. Het rare is alleen dat mijn gevoel nog steeds zegt dat het wel zo is en dat ik nog wel de klachten heb die bij een zwangerschap horen. Ook is mijn ongi veel minder en anders als normaal. Maar we zien het wel.

Nog even volhouden Jesje, dan mag je je meisje lekker in je armen sluiten, hopelijk komt ze met 40 weken en hoef je niet langer te wachten.

Deel Deze Pagina