kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Welke tests zijn goed gewoon die van kv 2v5?
    Hoorde laatste tijd namelijk slechte verhalen daar over maar ga straks richting stafd dus haal ze gewoon aan

2. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    ja Nooky die zijn goed, ik testte er vorige keer met LUc positief mee. Heb je gevoel dat het raak is dan?

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Heb nergens last van behalve metaal smaak misselijkheid en pijnlijke tepels...
    Ik heb voor de rest helemaal niks gevoelt... Vorige maand etc wel toen dacht ik elke keer ik ben zwanger had allerlei klachten nu weinig en wacht nog met testen aar meer voor zekerheid

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Ik heb ook last van pijnlijke tepels etc en ben ongi geworden, weliswaar minder als normaal, maar ja, we zien wel hihhi. Ik hoopr het voor je. Wanneer ga je testen?

5. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Over 4 dagen misschien over 2

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Spannend nooky! Ik heb daar bij beide zwangerschappen ook mee getest hoir!

Ikkuh: je lichaam kan je heel erg voor de gek houden meid, vaak lijken de klachten van een ongi ook heel veelop die van een zwangerschap...

En idd hier echt wel aan het aftellen hihi. Fidel is jouw nummer gewoon nog hetzelfde?

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jep:D

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ok mooi dan kan ik jou op de hoogte stellen als het zover is hihi

ik ben net met noa op controle geweest bij het cb, ze was goed gegroeid. ze is nu 85,5cm dus 5,5 cm gegroeid en weegt nu 11,6 kilo, dus 1 kilo aangekomen. voor haar doen heel goed allemaal hihi, het is gewoon niet zo'n grote haha

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, wat fijn dat alles goed is met Noa. Luc is volgens mij nu iets van 88 cm en 15 kilo, flinke boy, maar ja, komt helemaal goed haha.

Gisteravond bijna niets meer van ongi, vanmorgen beetje en nu alleen met afvegen, mijn gevoel zegt nog steeds dat er iets niet klopt. Zere borsten heb ik nog nooit gehad ook niet met ongi en vandaag knallende hoofdpijn, moe en veel honger. Daarnaast beetje snotterig, maar ja. Mijn ongi heeft nog nooit maar 2 dagen geduurd.

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Testen, sommige hebben wel een bloeding, denken ongi te hebben en blijken wel zwanger!!

11. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @fidel, dat heb ik ook gelezen ja, morgenvroeg maar even een testje wagen denk ik.

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ikkuh ja sommige blijven gewokn ongi dus anders voor de zekerheid even een testje wagen.
    Luc is idd een flinke jongen dan haha, maar noa is weer een klein dun meisje haha, maar bij het cb zeiden ze als ze maar in haar eigen lijn blijft. Ik heb ook gewoon een jaar met dezelfde broekjes gedaan bij haar haha, wel lekker goedkoop haha. Heb met deze kinderbijslag wel veel kleren moeten kopen voor haar, maar daar is het ook voor bedoeld he

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    testje was negatief, dacht wel een heel licht streepje tezien, maar weet het niet zeker, dus wacht nog een weekje af en als de klachten neit verdwijnen doen we nog een testje hihi.

Ja is inderdaad een flinke jongen, maar hij doet ook al ruim 3/4 jaar met cdezelfde broekjes en truitjes. Hij begint nu wat langer en dunner te worden gelukkig hihi.

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? anders zou het ook nog zo kunnen zijn dat je geen ongi hebt gehad maar een innestelingsbloeding en test je nu misschien wel te vroeg. ik wil je geen valse hoop geven, maar zou altijd kunnen toch?

hier begint het vocht in mijn voeten/enkels toch wel toe te nemen nu. mijn schoenen krijg ik bijna niet meer aan. het wordt dus hoog tijd voor mooi weer dan kan ik lekker slippers aan doen hihi

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Jesje, dat had ik ook heel erg vocht in mijn voeten, dus was ook blij als ik slippers aan kon haha.

Ja heb me eisprong wel gevoeld en daarna geen gemeenschap meer gehad dus denk niet dat ik zwanger ben.

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Hoe is het hier? Jesje gaat het allemaal nog een beetje zo de laatste weekjes. Of het nu de eerste of tweede bevalling is, het blijft toch altijd spannend :).

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier gaat t eten nu goed ik ben zo blij!! Eindelijk eigenwijze drol heb ik!! Oplossing fruit door de groente iig peer met witlof

Net thuis van babyzwemmen, broodje gegeten bij opa en oma, vrijdags altijd 1 slaapje, anders kom ik niet uit ( normaal altijd 10 uur op bed, om 10 uur begint het zwemmen) dametje ligt op bed en ik ga achterstallig huishouden doen !!

18. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @fidel, wat fijn dat het eten goed gaat nu. Zo moet je wat improviseren om je kindje te laten eten. Wat leuk babyzwemmen, dat heb ik met Luc nooit gedaan, hij is zoiezo al een waterrat.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Spannend! Maandag eerste echo! Ben zo zenuwachtig! Ga jij ook altijd bij focus in het Langedijk jesje? Is nieuw geloof ik he?!

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: ja dat is volgens mij nieuw ja. Met de intake heb ik een echo bij hun zelf gehad , met 10 weken in het zh, met 12 weken bij de bloedbank en verder ook nog in het zh, met 35 weken heb ik daar wel de liggingsecho. Ik zit in een risicogroep ivm erfelijke dingen in de familie vandaar zoveel echo's en bijna allemaal in het zh. Wel spannend hoor meid!

@ fidel: fijn dat willemijn nu weer goed eet, je gaat dan toch van alles proberen he! En noa sliep rond die tijd standaard nog maR 1 x per dag die wilde verder niet meer slapen toen.

@ikkuh: ja een tweede is net zo spannend hoor meid! Vind het vooral spannend omdat ik vorige x ben ingeleid en ik niet weet hoe het voelt als het spontaan gaat gebeuren haha. Ben het wel aardig beu hoor haha, ik vind een tweede zwangerschap veel zwaarder dan een eerste, maar toen kon ik als ik moe was gaan slapen en dat gaat nu niet meer met noa, ga nu de laatste tijd maar vaak met haar naar bed als ze smiddags gaat slapen, want als ik dat niet doe lig ik om 8 uur plat haha

Deel Deze Pagina