Hoi! Ik had een goede echo! Met een kloppend hartje. Maar wel 1w5d terug gezet. Waarschijnlijk latere eisprong. Maar ik wist ook niet precies hoe ver ik was vandaar deze termijnecho gehad. Nu mogen we over 3 wk alweer gaan kijken. Bofkonten
@siren, wat fijn dat alles goed was en een kloppend hartje altijd fijn he. Geniet lekker van je zwangerschap!!
Ik heb mijn banner gelijk maar even aangepast en wie weet wordt ik de 29e weer vooruit gezet haha Zo'n apparaat liegt niet natuurlijk. Ben al lang blij dat het er goed uit zag. Maar het was erg klein om goed te meten.
siren: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! ze gaan met de echo van 12 weken toch uit hoe ver je bent? dat zeiden ze tegen mij toen tenminste. als ze bij mij uitgaan van de laatste echo zou ik nu 2 weken verder zijn ik ga deze week denk wel beginnen met vluchttas in te pakken, je weet maar nooit hihi. ik heb echt last van mijn buik, vooral met lopen en staan, ik ga er maar vanuit dat dat voorwerk is hihi. ik ben wel echt de weken en dagen aan het aftellen hoor, vind deze zwangerschap een stuk zwaarder dan die van noa, maar ja is ook logisch, toen kon ik uitslapen en evt smiddags nog gaan slapen als ik wilde, maar nu is het elke dag vroeg uit bed en de laatste 2 weken is noa ook nog eens vroeg wakker, dat zal wel te maken hebben dat het eerder licht is buiten. ach ja nog 6+2 weken
@jesje, vluchttas had ik ook al ver van te voren klaar staan, het zal je maar gebeuren dat je ineens snel weg moet en het niet klaar hebt staan. Rustig aan dan met je buik en nog even en dan mag je je mooie meisje weer in je handen nemen. Hier nog een test gedaan en weer negatief, maar mijn gevoel zegt nog steeds zwanger, ik weet nu niet of ik mezelf aan het gek maken ben.
Jesje hier ook rond 30 wkn de tas gepakt, uiteraard veel en veel te veel, geen idee wat er in moest.. Je heb nu iig wel een idee haha Ikkuh evt bloedprikken ?? Als het 0 is weet je t zeker!! Hier een nachtspookje 2 nachten op rij, pffff uitgeput nu, smiddags heel slecht slapen, misschien wennen dat papa weer aant werk is
@fidel, we zijn nu gewoon weer aan het klussen, over 6 dagen is als het goed is mijn eisprong, dus dan weet ik vanaf 29 april of ik zwanger ben of niet. Ik wacht wel af. vind het alleen zo raar allemaal.
ikkuh: ik ben bang dat je jezelf een beetje gek aan het maken bent ik denk eerlijk gezegd dat het ontpillen is waar je zo'n last van hebt, had ik de eerste maand toen ik zwanger wilde worden van noa ook. fidel: ahh vervelend he gebroken nachten...ik mag daar over een tijdje weer aan geloven haha. noa slaapt hier sinds 2 weken ook slechter, is veel vroeger wakker. en over die vluchttas, bij noa had ik er veel te weinig in gedaan hihi. dat kwam omdat ik ineens ingeleid werd en heb er toen niet aan gedacht dat ik 2 dagen moest blijven, nu pak ik wel wat meer in voor het geval hihi.
Ik voel me nu ook zo moe en misselijk. Kleintje doet goed zijn best hihi. Ik werk nu wel minder maar heb toch de zorg voor Lizzy. Dat maakt het zwaar. Ik maak me geen zorgen. een kloppend hartje is super! Nu alleen 30-11 uitgerekend ipv 19-11. Maakt niks uit. Ik heb blijkbaar erg vroeg posi getest. Ik was 6 dg overtijd maar het is veel later bevrucht. Ik moest toen iets van 3wk en een paar dg zijn geweest bij de 1e test.
Ik vond hem ook al zo licht voor 6 dg overtijd. Vluchttas stond hier met 32wk klaar. ook teveel ingepakt. met 37wk had ik hem nodig.
Ikkuh. ik denk dat je klachten door het ontpillen komen maar toch fijn dat je alweer een natuurlijke menstruatie hebt gehad.
Ik zou het niet weten, maar wat ik wel weet is dat ik een mooie cyclus heb van 28 dagen en dat we alweer flink aan de klus zijn hihi.
Haij alles goed hier? Hier wat minder ben deze maand maar weer wegens omstandigheden met de pil begonnen (helaas maar is ff niet anders)
Men vriend heeft geen werk meer helaas.... En der zijn vanaf zijn kant nu meer btwijfels over of we nu wel aan een 2e moeten beginnen
@Nooky dat is minder meid. Maar inderdaad dan kun je hoe hard het ook is even wachten en over tijdje weer proberen als je vriend weer een nieuwe baan heeft. Mijn vriend heeft ook een maand geen werk gehad daarom had ik mijn pilstop toen uigesteld.
Ohh bah wat vervelend, ik weet er alles van, vriendlief heeft hier 5 maanden thuis gezeten hij is net 2 wkn weer aan het werk... Daarom ook voorlopig geen 2e, iig tot hij meer zekerheid heeft..
dat is balen nooky maar wel verstandig van je vriend... hier verder alles goed, weinig nieuws. morgen even langs een psz voor noa, hoop dat ze snel terecht kan, niet voor mezelf, maar denk dat zij het wel heel leuk vind en dan is ze toch een beetje voorbereid als ze straks naar de echte basisschool moet.