Pfff als ze eet dan slaapt ze niet slaapt ze goed dan eet ze niet... Wordt er momenteel even knettergek van!! Vind der wel lef hoor maar erg bewerkelijk momenteel... Mede door de gebroken nachten van de laatste tijd ben ik een beetje moe.. Heb via Mp een projector gekocht wie weet helpt dit.. (Ze blijft niet liggen namelijk)
Sophie staat al ingeschreven begin datum als der dan plek is 1augustus... Echt spannend we waren der wezen kijken ze voegde zich er zo tussen
@fidel: ohh spannend!! ik was helemaal op van de zenuwen voor de 1ste verjaardag van noa haha. @nooky: oh leuk meid! ik ben vanmorgen geweest en noa kan vanaf 13 mei terecht, ze gaat dan 2 x per week in de middag. ze ging gelijk spelen met de andere kindjes en op een gegeven moment gingen die kleuren en noa wilde gelijk mee doen, ging netjes aan tafel zitten enzo, echt leuk!
Goedemorgen dames, Wat is het hier stil. Gister een vet positieve ovulatietest gehad en zaterdag en gister geklust, dus hopelijk een positieve test volgende week zondag hihi. Vandaag is als het goed is mijn eisprong. Ik heb nog nooit zon knalpositieve ovulatietest gehad, ben benieuwd. My fingers are crossed. Hoe is het met jullie?
Upd en downs eet ze goed slaapt ze niet, slaapt ze goed eet ze niet, allemaal kiesjes en sprongetje !
@ikkuh: ben benieuwd meid! nu weer 2 weekjes lang wachten... @fidel: ja die 11 maanden sprong vond ik het ergste! hopelijk is hij snel voorbij! ik heb gisteren de babyshower van mijn nichtje gehad, was heel gezellig! was wel kapot toen ik thuiskwam, maar ik werd nog wel blij verrast, vl had nl het hele huis opgeruimd voor mij, dan ga ik vandaag maar poetsen hihi. verder lijkt het wel dat er een buikgriep aan komt bij mij. moest vanmorgen ineens spontaan overgeven en heb al de hele dag last van mijn darmen/buik. is dan wel heel vervelend als ze beweegt, want dat voel ik nu heel erg op mn darmen haha. ik krijg sinds een paar dagen ook sneller harde buiken, maar volgens mij is dat wel normaal rond deze termijn.
Oh Fidel, wat minder dat het op en af gaat, hopelijk gaat het snel beter en zijn de kiesjes snel door. Ik ken het probleem. Bij ons waren de tandjes van Luc altijd drama pfff. @jesje, ja wachten duurt altijd lang haha, maar ja ff afwachten. Ik kan testen op de verjaardag van mijn lieve papa, dus dat is wel leuk.
ben benieuwd ikkuh! siren hoe gaat het bij jou meid? fidel: hoop dat het al wat beter gaat bij willemijn? al helemaal klaar voor haar verjaardag? ik vond bij noa de krampjes en de tandjes het ergste en die sprongen ook wel. ben blij dat dat nu wel voorbij is, maar ja nu zit ze in de peuterpuberteit, ook niet altijd een pretje kan ik vertellen haha. ze heeft dagen dan kan ze heel lief zijn en luistert ze heel goed, maar ze heeft van die dagen erbij he...haha
Het gaat gelukkig weer wat beter qua slapen, de projector geeft wat meer rust. Verjaardag pfff nog maar een paar dagen baby volop in de voorbereidingen taart bakken schoonmaken noem maar op, best lastig plannen met een " baby"
@fidel, wat fijn dat het weer wat beter gaat. En ohwee als ze 1 zijn, dan gaat de tijd nog harder pff. Luc wordt over 4 maanden alweer 2, ik vergeet nooit meer toen ik lag te bevallen, zo snel gaat het allemaal. @jesje, hou je het allemaal nog een beetje vol meid. Ik gister eisprong gehad, pff wat kan dat zeer doen zeg pff. Paar uurtjes last van gehad. Vandaag erg zuur, heel warm, hoofdpijn en mijn haar zit ineens goed hahaha. Krijg allemaal complimenten, hahaha. Verder voel ik af en toe steekjes links onderin mijn buik.
Hmm mijn guppie heeft een griepje, vond haar al zo mak vandaag, net Alleen maar as een buideltje op schoot Willem zitten en voelde erg warm 38.7, ze speelt wel wat, maar is duidelijk rustiger als anders!
oh bah fidel, hopelijk is ze dan wel beter op haar feestje! wat bedoel je met een projector? is dat zo'n ding die iets op de muren schijnt ofzo? ik heb bij noa een nachtlampje aan staan. zij sliep op een gegeven moment ook heel slecht en elke keer als ik het ganglicht aan liet staan sliep ze beter, zo kwam ik erachter en nu met nachtlampje slaapt ze goed. @ikkuh: ja een eisprong kan zeker pijn doen meid! ben benieuwd over 2 weekjes! ik ga zo lekker mn bedje in, maar eerst nog even bij noa kijken. ze was vanmiddag heel hard op haar hoofdje gevallen en klaagde ook over hoofdpijn. ze was verder wel alert daarna en heeft goed gegeten enzo, maar gewoon voor mijn eigen gemoedsrust ff kijken af en toe. ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik hou het nog wel vol hoor hihi. ben wel veel moe enzo en ben ook wel echt aan het aftellen, maar ik hou het nog wel vol.
bol.com | Alecto BC120 - Babyfoon en projector, Alecto | Elektronica deze is het Idd met lichtjes, lampje heeft geen effect, ze blijft namelijk niet liggen, gaat feest vieren etc etc, nu met de lichtjes op t plafon lijft ze braaf liggen en valt ze in slaap Hoop het ook dat ze beter is voor het grote feest, denk dat ik zowieso vrijdag niet ga babyzwemmen lijkt me niet verstandig, ondanks als ze vrijdag al beter is, zal je net zien dat ze zaterdag dan weer de klos is..
nee anders vat ze straks een kou... wel fijn dat ze zo goed gaat slapen met die projector. je vind toch allemaal dingen uit om je kindje beter te laten slapen he?!
Jah het en je verlegt ook je grenzen.. Ik heb toen bij de Aldi tijdens de zw er mee in handen gestaan, en dacht ohh wat een onzin eigenlijk... E nu denk ik, wie weet hoe makkelijker ze in slaap had gevallen als ik het vanaf het begin gebruikt had.. Echter dan had ze het misschien nu niet meer interressant gevonden.. Was wel een baggernacht hoor pffff van 01.00 tot 05.00 ieder uur is ze wakker geweest pfff gillen paar slokjes weer naar bed en een uur later begon net weer opnieuw.. Tot 05.00 zetpil en toen tot de wekker afging om 08.00 haal der dan we, uit anders wil ze overdag niet slapen..net alweer gillen dus ik denk of kiesjes of oorontsteking. Even in de gate houden als t vannacht weer ieder uur mis is morgen even na laten kijken
ja als ze oorontsteking heeft kun je het beter even na laten kijken, dan kunnen ze er iets voor geven. arme willemijn en arme mama en papa ik moet morgen weer op controle bij de vk, ben benieuwd weer. vind dat toch altijd weer spannend en fijn om even de bevestiging te krijgen dat het allemaal goed is ik begin boodschappen doen nu wel echt heel zwaar te vinden. doe normaal elke dag boodschappen, omdat ik dan even eruit ben, maar ik denk toch dat ik tegen vl ga zeggen dat ik vanaf nu 1 keer in de week samen met hem boodschappen wil doen en dan kan ik kleine dingetjes nog tussendoor halen. maar dat tillen met zware pakken en flessen drinken wordt me nu gewoon teveel.
Nou hoe veranderlijk Kan een kind zijn, koortsvrij vrolijk kletsend meisje.. Hopelijk een goede nacht. Ik ga zo wel evn plat ffe bijtanken. Boodschappen ik deed zowieso altijd 1x p.w boodschappen en liet de boodschappen tillen bij de jumbo door een medewerker!
Ja maar hier in debuurt zit alleen een ah en het probleem is dat ik boven een winkel woon en dus eerst een trap op moet. Maar vl heeft gezegd dat ie 1x per week mee gaat, dus dat is ook weer opgelost Fijn dat ze weer is opgeknapt fidel, nu hopen dat ze lekker doorslaapt vannacht kunnen jullie ook een beetje bijtanken!
hier net op controle geweest, alles was goed, bloeddruk was wel iets hoger, maar mocht nog(130/80) verder was ze nog niet volledig ingedaald, lag al wel lager, maar nog niet vast. als nu mijn vliezen breken moet ik gelijk gaan liggen. maar ze moet van mij nog minimaal 2 weekjes blijven zitten hoor! hoop dat ze snel vast zal gaan liggen! morgen liggingsecho, maar dat zal wel goed zitten, ze ligt nu ook met haar hoofdje naar beneden. spannend allemaal, komt wel heel dichtbij nu!