@fidel: ja dat snap ik, helemaal als ze zo laat pas komen. Ik had tot 30 weken geen enkele striem, maar werd toen wakker en keek in de spiegel en ineens zat heel mijn buik onder. Maar ja niks aan te doen, heb mezelf rot lopen smeren, maar de vk zei ook dat dat eigenlijk weinig effect had, heeft schijnbaar te maken met bindweefsel onder je huid. Wel spannend hoor allemaal. Een hele goeie vriendin van ons is volgende week uit gerekend, dus dat is ook al zo spannend. Zij was toen tegelijk zwanger met mij, maar het kindje stopte met 9 weken met groeien en heeft er toen bijna een jaar over gedaan om opnieuw zwanger te worden. Egenlijk hetzelfde als wat wij hadden fidel, wij waren ook tegelijk zwanger en jij en zij zijn nu bijna evenlang zwanger, typisch eigenlijk. Ik voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter, was gister echt beroerd. Enne gister goed geprek met mijn vriend gehad, want een tweede kindje kriebelt toch wel heel erg bij mij, hij wil nog heel eventjes wachten, dus besloten om begin juli de spiraal te laten verwijderem Dus dan gaat de spanning met testen voor mij weer opnieuw beginnen hihi
whaa spannend jesje... ik heb gister ook toevallig een gesprek gehad met me vriend of hij ook nog een 2e zou willen.. dat wil hij wel en iik ook wel maar voorlopig nog niet eerst tot 28 juli wachten dan kijken we wel verder...
Jaaa ik vind het ook zooo leuk en nu al spannend haha, ik weet ook helemaal niet hoe dat zit met spiraal eruit halen enzo, of dat ook tijdens ongi is en wanneer je dan weer vruchtbaar bent enzo, moet ik nog ff uitzoeken. Nooky wat is er 28 juli dan?
dan is sophie jarig en een jaar geleden de ks gehad dus mag dan ongev eer weerdenken aanm zwanger worden
ohhhh leuk dames leuk leuk dan kunnen wij de kwaaltjes gaan volgens en luiers verschonen.. en jullie weer de gekkigheid rond zwanger worden opnieuw meemaken!!!!! kan nu even rustig achter de pc zitten, vriendlief kijkt oceans 13, vind vreselijke film.. net wentelteefjes gebakken, en kwam met eten tot ondekking dat buik echt de laatste dagen enorm gezakt is... ( eten altijd heel lui met bord op de bank, alleen ik zit dan op de grond aan de salontafel in kleremakerszit.., buik ligt dan echt op me benen.. was van de week nog niet zo... waaahhh begin echt ongeduldig te worden... en t idee dat volgende week we waarschijnlijk echt met zijn 3en zijn.... maanden van metaal voorbereiden, maar vind nu wel echt spannend hoor!!!!
Een 2e ja, hier ook kriebels! Man twijfelt nog.. Dan zegt hij ja, dan weer nee. Ik zit daar best mee. Ook wij wacbten zowiezo tot Liz 1 is. Dan kijken we verder. Denk aan jou fidel..nog steeds. Ook aan jou An, ook nog maar een paar weekjes voor jou! Woei!
zo bizar... we zijn samen begonnen en jullie gaan al voor ronde 2! hihi manlief en ik fantaseren al heel wat over de kleine man! alles is er klaar voor.. net een raamsticker besteld voor als hij geboren is..
@an: ja gek is dat eigenlijk he? @fidel: dat is een goed teken dat je buik aan het zakken is! Echt spannend hoor meid! Ja mijn vriend wilde liever nog heel even wachten, aangezien ik de vorige keer heel snel zwanger was, ik zei toen nog tegen hem dat dat echt niet altijd is, dat wij daar toen echt heel veel geluk mee hadden, maar hij wilde liever wachten tot bgin juli, dus dan doe ik dat maar netjes, je moet het er toch samen over eens zijn he!
hoi meiden, typen is niet fijn en soms zelfs pijnlijk met mijn buik, dus stil van mijn kant even... ik lees wel mee hoor (via tel) hier ziekenhuis opname weer gehad van 3 dagen, nu thuiis tot dinsdga en dan afhankelijk van de uitslagen weer opname of thuis... pfffff gedoe allemaal... (ik heb trouwens zwangerschapsvergiftiging)
hai bb dat hoorde we idd van anne... jammer dat type pijnlijk is... beterschap en hopelijk gaat het allemaal goed komen
@bb dikke knuffel voor jouw hoor, nog heel even volhouden.. zit je niet mee he, maar je krijgt er meteen dubbel geluk voor terug!!! denk aan je hoor!! @ de dames voor de 2e, wie weet als jullie bijna gaan bevallen van de 2e zijn wij er misschien wel weer aan toe whahaha lossen we elkaar zo af.. @an raar he dat t leven zo verschillend kan lopen, heel soms dan denk ik nog wel eens aan ons vlindertje... dat zou ook al 1 zijn..., wel altijd met een glimlach.. want zal altijd in me gedachte blijven.. maar verdriet neeh dat kan nu ook niet meer... tis goed zo.. @all vanmorge tel. de vk-praktijk of de afspraak van woen. verzet kon worden naar....... vanavond!!! ehhhh ok... dus ben benieuwd of ik meteen ookal gestript ga worden, ben supernerveus. hele woning met hulp van mama en schoonmama nog doorgewerkt vandaag, alles ziet er tiptop uit... wie weet is het volgende bericht wel een geboortebericht!!!!!
hahaha fidel voor vanavond veel succes en hopelijk is het volgende bericht een geboorte bericht hier gaat wel... voel me beroert door medicatie tegen de blaas ontsteking.. en vooral moe... ben benieuwd wat de laatste urine kweek duidelijk gaat maken... Ben gespannen voor donderdag dan krijg ik een blaasonderzoek en bespreken we de uitslag van de echo van vorige week woensdag... pfff had lopen googlen maar kan niks vinden over volwassen met een iets vergrote nier :S kwam wel andere dingen tegen zoals nier kanker etc... dat is dus niet
@fidel: ohhh spannend!!!! nu ga ik helemaal mijn tel goed in de gaten houden! en als ze gaan strippen, dan hopen dat het iets uithaalt! @bb: als typen te pijnlijk is gewoon niet doen meid, wij werden al op de hoogte gehouden door an hopelijk zijn de waardes straks wat beter! @nooky: jeetje meid jij loopt ook al lang te sukkelen met je blaas he meid? beterschap! en fidel ja misschien zijn jullie dan ook wel weer bezig voor een tweede haha, zou houden we ons clubje mooi in stand he haha. ik stop wel na een tweede hoor, vind 2 kindjes wel genoeg haha, maar ja bij noa zei ik dat ik eentej wel genoeg vond haha, nee maar hier blijft het bij 2, als een tweede me gegeven is natuurlijk vandaag met mijn zus een test gedaan, ze is ongelooflijk vruchtbaar en haar spiraal moet er over een maand uit om vervangen te worden, maar heeft nu erg veel last van zwangerschapskwalen, haar plas was alleen totaal niet sterk, dus test was negatief, dus ze gaat over een paar dagen weer testen met ochtendurine. ze weet trouwens niet of ze over tijd is, want ze werd nooit meer ongi door de spiraal. ze wil absoluut geen kindje meer, ze heeft er 4 waarvan de jongste nu bijna 5 is en is wel klaar ermee haha, maar ja ze zegt als het zo is, is het zo. heel verhaal maar moest het ff kwijt haha
Nee nog niks haha, ik zag vanmorgen met wakker worden dat ik een sms had, dus ik dacht jaaa fidel, was het mn schoonzus haha
hmmm nog geen berichtje van fidel, hier ook niet, ben benieuwd! misschien is ze wel aan het bevallen nu! had net op een ander topic gekeken waar ze ook actief is en waar ik straks ook moet zeggen als ze bevallen is, maar daar sinds gisterenavond voordat ze naar de vk moest geen berichten meer... spannend hoor!