@jesje, wat fijn dat alles goed is en ja jullie meisje moet nog minimaal 2 weekjes blijven zitten. Ik geloof dat het spannend wordt, dat is gewoon zo. En voor Noa natuurlijk ook een hele verandering, want dalijk is er een zusje bij. Hier ook met een boefie wat al 2 nachten slecht slaapt. Hij wordt savonds wakker en gaat dan niet meer in zijn eigen bed, dus slaapt alweer 2 nachten bij papa en mama. Tis heel raar, want toen het klusweek was, lag hij in eigen bed en nu is periode voorbij en ligt hij tussen ons in haha. Hij lag week voor klusweek ook hele week bij ons.
Hij wil vast graag een broertje of zusje haha, willemijn wil voorlopig nog alleen blijven als wij de intensie hebben om gezellig ge zijn is er een klein monster wat roet in het eten gooit !!
Hihi die kindjes van jullie he, alsof ze het aanvoelen. Noa slaapt al heel lang heel goed gelukkig, dus als wij het gezellig willen hebben kunnen wij gewoon onze gang gaan moet wel toegeven dat het bij ons momenteel op een laag pitje staat, heb er niet zo heel veel zin meer in...komt straks vast wel weer goed hihi
Pffff het afgelopen jaar had ik ook niet zoveel zin in hoor ti's werkelijk op een hand te tellen arme Vl. Bekijk bijlage 319730 Zo de 1e taart is klaar
wat een leuke taart fidel! veel plezier alvast morgen met haar 1ste verjaardag! is toch een speciale dag he!
Echt wel, heel raar herinner me dingen van precies een jaar geleden van ohja de drang om boodschappen te doen. Vanmorgen echt even traantjes met voeden... Zo bijzonder.. Okee en nu aan de gang met schrobben haha
@fidel, mooie taart, hij zal vast zo lekker smaken als hij eruit ziet haha. Alvast een hele fijne dag morgen en ja kleine meisjes worden groot he.
ja maar is ook heel emotioneel hoor! dan komt ineens alles weer boven he! ik werd laatst helemaal emotioneel toen ik noa ging inschrijven voor de psz. ze deed gelijk zo leuk mee en luisterde zo goed naar de juf, was zooo trots dat ik moest huilen en toen besefte ik me dat ze wel echt een grote meid wordt nu! gelukkig heb ik er straks nog eentje om mee te knuffelen enzo
heb net de echo gehad en ze lag goed. ze hebben ook gelijk alles weer opgemeten en ze ligt nog steeds flink voor op groei. ze vond het wel nodig om even contact op te nemen met de vk, omdat er misschien iets aan gedaan moest gaan worden. de vk zag geen problemen, aangezien ze heel de zwangerschap al voor ligt op groei en ze dus in haar eigen lijn groeit. ze heeft wel besloten om mij niet langer dan 40 weken te laten lopen en ik moet waarschijnlijk op de verloskamer in het zh bevallen ipv in het kraamhotel. maar ja dat boeit me niet. wel een fijne gedachte dat ik niet langer dan 5 weken meer hoef te wachten ze weegt nu trouwens rond de 2900 gram hihi
@jesje, wat fijn dat alles goed was en wat heerlijk dat je weet dat je niet langer meer als 5 weken hoeft te wachten. De 5 weken zijn zo voorbij. Hopelijk komt ze eerder, maar nog wel zeker 2 weekjes blijven zitten haha. Komt helemaal goed meid.
gefeliciteerd met willemijn fidel!! veel plezier vandaag met haar eerste verjaardag!!! @ikkuh: ja ze moet van mij ook tot minimaal 37 weken blijven zitten hoor! maar ik verwacht ook wel dat dat zal gebeuren. vanaf dan mag ze komen van mij hihi. ik hou het nog wel vol hoor, gelukkig is mijn energie de laatste tijd een stuk beter. ik kan de laatste tijd ook goed slapen, slaap de hele nacht door, dus dat scheelt een hoop en ik heb niet meer zoveel gepland, hou mn agenda lekker rustig. wij hebben gisteren te horen gekregen dat vrienden van ons ook hun eerste kindje verwachten, echt zooo leuk! is de beste vriend van vl, vl heeft het nu al over om straks samen op vakantie te gaan enzo haha. ze zijn ook echt lang bezig geweest om zwanger te raken meer dan 2 jaar en nu toch spontaan zwanger geraakt, vind het echt leuk voor ze
@fidel, hiep hiep hoera met Willemijn. Een fijne dag vandaag en het zonnetje is in ieder geval gaan schijnen. @jesje, wat fijn dat je lekker door kan slapen. Hier helaas nog niet haha. De ene keer wel en de andere keer niet. Hier het gevoel dat het raak is deze maand. Heb weinig kwaaltjes, gister hele dag hoofdpijn tot misselijkheid toe. Daarnaast veel plassen, veel afscheiding, diarree. Verder heb ik ineens hele zichtbare aders over mijn borsten lopen, meer melkklieren en pijnlijke tepels. Ik ben heel benieuwd deze maand.
nou dat klinkt allemaal hoopvol ikkuh! ben benieuwd hoor! ik heb vannacht echt een hele beroerde nacht gehad pfff. heel de nacht extreme maagzuur gehad en wat buikpijn, moeten plassen. kon vandaag eigenlijk lekker uitslapen, aangezien noa is logeren bij haar tante, maar om 9 uur lag ik echt klaarwakker in bed. straks komt mijn zus om mij te helpen het huis schoon te maken, dan is alles lekker schoon als de kleine er is.
@jesje, wat vervelend dat je neit lekker kon uitslapen. Vannacht ook een beroerde nacht gehad. Luc niks gedaan als gehuild tot een uur of 4 en toen in slaap gevallen tot half 9 pfff. Begint op te brekene die vroege ochtenden pfff. Altijd fijn om het huis schoon te hebben voor de kleine komt, dat had ik toen ook, heerlijk. Vind ht zoiezo altijd fijn als ik vrijdag het huis helemaal heb gepoetst haha.
Vandaag voor het eerst gespuugd. voel me ellendig! :/ Verder duurt het lang voor het 3mei is haha! @jesje. Nog paar weekjes volhouden dus @fidel. Hoe was het feestje?! @ikkuh. Spannend weer! Ik duim voor je!
Siren het was geslaagd !! En je moet er iets voor over hebben hè !! Zal later wat foto's showen ik ga nu plat trusten
Hey meiden nou van het poetsen is vandaag niet heel veel gekomen. Eerst was mn zus al 2 uur later want die kreeg onverwachts visite. En ik kreeg op een gegeven moment echt veel harde buiken en buikpijn. Mn zus dacht dat het indalingsweeen waren. Deed echt zeer dus toen maar heel rustig aan gedaan. Morgen komt ze nog eben terug om verder te helpen. Heb mezelf laten pendelen wanneer ik ga bevallen en ik heb er nu 1 van 10 en 1 van 29 mei. Ben benieuwd of er eentje uit gaat komen. Ik ga morgen verder reageren, ben kapot nu duik lekker mn bedje in!