ohhh spannend ikkuh!!! is wel een goed teken dat hij al donkerder wordt! balen dat je hem niet op de foto krijgt, ben wel heel benieuwd naar je testje! dat jij tot zaterdag kunt wachten haha, ik zou dat echt niet kunnen! ze hebben nu trouwens bij de action ook testen he?! 2 voor 1,50 supergoedkoop dus( is een stille hint dat je voor dat geld ook eerder kunt testen hihi) hier gaat alles weer goed, voelde me gisteren beroerd, maar is nu weer over. over precies een weekje mag ons meisje komen! spannend hoor! dus fidel, vanaf volgende week je tel in de gaten houden! heb je trouwens what'sapp fidel? als het dan zover is kan ik gelijk een foto sturen van ons meisje
Hmmm nee helaas ik heb nog een ouderwetse telefoon... Volgende keer tich wat moderners haha, telnaltijd bij de hand
Ah jammer, nou ja dan zien jullie het wel op fb, want denk dat daar sneller een foto op zal staan dan hier weet nog van bij noa dat ik toen de eerste week niet veel energie had om op zp te komen.
Goedemiddag dames, Alles goed met jullie? Vanmorgen weer test van kv gedaan, positief, nog lichter dan hoort, maar zit nog 3 dagen voor nod. Ik denk ik doe net een test van Action om te kijken of die ook positief geeft en ja hoor ene hele lichte streep, maar deze is niet zo gevoelig als kruidvat. Ik ga zondag of maandag nog een clear blue digitaal doen en dan geloof ik het pas echt. Mijn papa is maandag jarig, dus leuk verjaardagscadeau haha. Ik denk dat ik er vanuit kan gaan dat ik echt zwanger ben. Groetjes
jaaaaa ikkuh gefeliciteerd!!! ik vind dat je daar zeker wel van uit kunt gaan hoor meid! bij mij begonnen ze veel lichter! ik hoef niet eens te turen! denk dat je nu ook al wel een cb kunt doen, maar ik snap dat je daar voor de zekerheid mee wilt wachten, die krengen zijn zo duur. wat zei je vriend? en wanneer ben je nu uitgerekend? hier sinds vandaag de griep, maar ja beter nu dan met de bevalling. alleen met een kindje van 2 om je heen is het wat minder haha. nou moet ik zeggen dat noa vandaag erg rustig is, maar zij is ook erg verkouden en hoest heel erg, dus misschien is zij ook niet helemaal lekker
Dank je.wel dames. Ben 6 jan uitgeteld. Spannend. Niet.fijn griep veel beterschap We.zijn allebei erg blij hihi
ohh wat leuk ikkuh! ben superblij voor jullie! hier nog steeds griep, heb de halve nacht wakker gelegen van het hoesten, verstopte neus en keelpijn. noa is ook al flink verkouden en aan het hoesten, dus we zitten nu samen aan de thijmsiroop, hopelijk knappen we snel weer op!
Hoi dames vandaag toch maar.clearblue gedaan en ja.hoor zwanger 1_2. Ben helemaal in de.wolken. Hihi.
ja dat had ik wel verwacht hahahaha, gefeliciteerd meid!!!! lekker genieten van dat kleine wondertje wat in je buik groeit! jij raakt trouwens ook makkelijk zwanger he!
ik zal ff foto's spammen van de babykamer en mn buik voor degene die mij niet op fb hebben babykamer: Bekijk bijlage 321451 buik van vandaag: Bekijk bijlage 321452
Kamertje is superleuk! Buik echt een punt hihi en een toeter !!! Ikkuh GEFELICITEERD !!! Hopen op een plakkerd!!