kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohh jesje het hoesten had ik ook op t eind 39 wkn, vk zei dat ik de vit. C bruistabletten van 1000 mag moest nemen, daar krijgt je weerstand een opkikker van ben je er sneller vanaf, heeft hier toen echt geholpen !!

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Bedankt voor de tip fidel, zal morgen eens kijken. Hoesten begint iets minder te worden en voel me gelukkig al een stuk beter na het middagdutje! Het is nu 4 uur in de nacht, de slapeloze nachten zijn hier aangebroken denk...begon bij noa ook rond deze tijd, dus ja even doorbijten nog.

Mijn zus zei trouwens ook al dat mijn buik een puntje heeft hihi, die moet daar elke keer om lachen als ze mij ziet.

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkuh. fijn he om de cb te zien!!

Ik hoest ook heel veel sinds 2wk al wel. Maar ik heb ook bronchitis. Gister een verjaardag van een maat van ml gehad. We hebben het maar verteld, je ziet het toch. a.s. vrijdag echo, zo spannend! Ik kijk er naar uit.

Jesje, het begint nu dichtbij te komen he. Spannend en leuk!! Ben benieuwd naar de naam! Als het bij ons een meisje is weten we zo 10 mooie namen. Maar een jongen wordt nog een probleem haha! Waren we de eerste x ook nog niet aan uit.

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ja nog eventjes gedld meid hihi. Ik had deze naam heel snel en ik had wel een jongensnaam die ik super vond, maar vl vond hem niks. Hij vond geen een jongensnaam leuk haha. Hij kent heel veel mensen door zijn werk en het mocht geen naam zijn van iemand die hij goed kent. Ik blij dat het een meisje was haha. Bij oa hebben we ook nooit een jongensnaam gehad.

Spannend bijna je echo! Ben benieuwd hoe ver je dan bent, want onze vk gaat toch uit van de 12 weken echo he. Heb jij trouwens dirvina weleens gehad als vk? Bij noa had ik haar nog nooit gezien, maar heb haar nu bijna elke week, maar vind haar toch iets minder dan marjolein en marloes, die had ik bij noa en die stelde me met veel dingen toch meer gerust. Donderdag moet ik weer, maar dan in het hoofdgebouw, hoop dat ik dan marjolein of marloes heb eigenlijk....

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb Dirvina gehad bij mijn intake deze x. Vond ze ook wat minder ja. Zij gaf advies met 10wk te gaan voor 2e termijn. A.s vrijdag ben ik 9w6d volgens de 1e termijnecho. Ben benieuwd. En dan 2wk later voor de nekplooimeting maar die moet ik nog afspreken. Heb al wel alle papieren van Dirvina gehad. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik haar ook maar 1x gezien. Ik kwam toen vaak bij Kim.. die is nu gebombardeerd tot praktijkondersteuner zag ik. Ik ga de vlg x in het medisch centrum kroeten in de haagse beemden.. veel dichterbij!

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, niet fijn de slapeloze nachten, maar nog even volhouden en dan is ze er.

@siren, spannend je termijnecho, ben heel benieuwd meid.

Het is zeker fijn om de cb te zien, dat geeft je toch meer duidelijkheid dan de streepjes he haha.

Morgen de vk bellen om eerste afspraak te maken.

7. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Gdm dames, vanochtend werken, daarna phoxydag bij psv en vanavond feestje drukke maar gezellige dag.

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: nou bij ons komt er hierna geen volgende meer, maar anders ging ik ook naar vkcentrum. is voor mij wel het dichtste bij. bij de kroeten heeft een vriendin van mij gezeten. ben benieuwd naar jouw echo vrijdag!

hier gaat alles goed verder, griep is weg, alleen nog verkouden en hoesten. slapen gaat wel slecht, maar dat had ik bij noa ook rond deze tijd tot aan de bevalling, ach ja straks heb ik ook gebroken nachten, kan ik alvast wennen haha. iedereen die mij ziet denkt dat ik de 40 weken niet redt hihi, vanaf donderdag mag ze komen, dus ben ebnieuwd of iedereen gelijk krijgt haha

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Jesje, ik bedoel bij mijn volgende afspraak. Hier komt ook geen 3e kindje :)

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wat zijn jullie daar stellig over meiden, geen 3e!! Hier is dat nog steeds een strijd een 2e komt vl niet onder uit maar de 3e thja daar zijn de meningen over verdeeld

11. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Hier ook maar 2... Hihi

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ja hier zijn we het er beide over eens dat het bij 2 blijft. begrijp me niet verkeerd, dit kindje is heeeeel erg gewenst, maar zou niet aan een derde moeten denken:) heb ook nog nooit van mijn leven het gevoel gehad dat ik meer dan 2 kindjes zou willen. vl heeft altijd geroepen dat hij helemaal niet wilde, dus 1 was al heel wat en bij deze waren we het er samen tegelijk er over eens hihi. maar voor ons is 2 echt zat!

@siren: ow bedoelde je het zo haha, ja dat kan ook meid. ik vind de rest heel fijn, maar dirvina is toch wat anders in bepaalde dingen dan de rest.

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Wij vinden 2, ook genoeg hihi

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wij ook hoor. Met ml die vaak weg is. Zie mezelf niet met 3kids of meer. En het kost allemaal al genoeg. Nee 2 is mooi. Kunnen ze samen opgroeien en spelen. Kunnen ze altijd op elkaar terugvallen. Wat ik hoop dat ze doen later!

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik denk dat er veel mensen zijn die 2 kindjes genoeg vinden hihi, mijn zus heeft er 4, 1 leeft er niet meer van, maar die 3 jongens van haar is echt een drukte zeg pffff

Ik ga lekker mn bedje in nu, ben kapot van alle vrijmarkten enzo haha

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Goedemorgen dames,

koninginnedag overleefd allemaal? Wij hebben niet veel gedaan. Zondag was er vrijmarkt bij ons in het winkelcentrum, dus ff heen gegaan, Luc natuurljik weer een step, een bak met blokken, een kralen apparaat (weet niet hoe het heet haha).

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    erg is dat he ikkuh, ik kan het ook nooit laten om iets voor noa te kopen haha. hier hadden ze bij de vrijmarkt niet echt veel voor haar leeftijd, maar heb wel een dora pyjama gekocht voor haar hihi. ze is namelijk helemaal dora fan. daarna zijn we nog naar een wc geweest waar ook vrijmarkt was en daar was de schoenenwinkel open en heb ik daar nieuwe schoenen voor noa en haar zusje gehaald.

hoe voel je je verder? geen vervelende kwaaltjes?

hier gaat het slapen steeds slechter, vannacht ook weer 2 keer eruit geweest door extreme maagzuur en dan ben ik gelijk klaarwakker en zit ik weer een uur beneden:( ik gebruikte eerst rennies ervoor, maar kreeg echt hele erge last van mijn darmen, keek ik in de bijsluiter, blijkt dat je dat van rennies kunt krijgen. morgen op controle, dus ga dan even vragen wat ik er dan aan kan doen, want om nou nog 3 weken slapeloze nachten te hebben ervan zie ik echt niet zitten. het doet dan echt verschrikkelijk veel pijn en vannacht kwam zelfs alles omhoog, is echt niet fijn!

18. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, dat is minder met slapen, maar gelukkig nog maar paar weekjes en dan is jullie kleine meisje er. Hopelijk kunnen ze er nog iets voor geven dat je wel uitgerust bent voor je bevalling, want dit is niks zo.

Nee, nergens last van. Alleen pukkels in mijn gezicht, had ik bij Luc niet haha.

Ik kan het ook nooit laten om iets voor Luc te kopen haha. Schoentjes heb ik voor Luc afgelopen weekend nog gekocht, maat 23 alweer, grote jongen pff.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Pukkels ja! Hier ook! Bij liz stonden ze vooral op mijn borst en rug. Nu dus in mijn gezicht...geen gezicht...maarja die hormonen! Overmorgen echo jeej!

Lastig Jesje, ik had ook veel maagzuur. Kijk er nu echt niet naar uit bah! Hopelijk weten ze een goed middeltje! En komt jullie meis toch wat eerder dan 40wk :)

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    pukkels heb ik bij beide zwangerschappen nooit echt gehad. bij noa heb ik er geen een gehad en bij deze heel af en toe een verdwaald pukkeltje. die vervelende hormonen ook he!

spannend siren bijna je echo! ben benieuwd hoe ver je op deze echo bent!

ikkuh: zo toe maar maat 23, dan heeft hij grotere voeten dan noa haha, die zit nu op maat 22 en daar zit ze alweer een tijdje op hihi. noa is gewoon een klein meisje en ze zeggen dat jongens meestal ook wat groter enzo zijn he.

die maagzuur is ook echt iets wat ik niet ga missen haha, weet wel dat ik bij noa er gelijk vanaf was na de bevalling, wat een genot was dat! heb al van alles geprobeerd, maar het helpt of maar heel even of niet. heb op google gekeken en daar zei iemand een lepeltje pindakaas, heb dat net geprobeerd, want had er weer last van en ik moet zeggen dat het wel weg is getrokken! of dat ook helpt tijdens het slapen is nog maar de vraag natuurlijk hihi, anders zet ik gewoon standaard een pot naast mn bed haha

Deel Deze Pagina