ja, bigfoot hahaha. Hij heeft ook grote voetjes hoor. Vervelend he maagzuur, ik at toen vanille vla en dat hielp bij mij wel. @siren, spannend bijna de termijnecho, ben heel benieuwd.
Jesje heb je o al een glas echte coca cola geprobeerd? Ik heb namelijk wel eens last van teveel gasvorming daar wordt ik heel beroerd van ( heel charmant alleen maar boeren en scheten laten) gaat ook iet vanzelf over, tot ik een glas cola drink... HA zegt dt ik lucht slik pff onzin, heb er niet veel last, alleen als ik veel vet of te snel eet)
heb dat allemaal al geprobeerd, maar helpt niet echt...het vervelendste is dat ik van die vieze boeren laat(rotte eieren) vind dat echt zoooo smerig! vannacht moest ik met spoed naar het toilet en vanmorgen waren ze eindelijk weg, maar heb net een dutje gedaan met noa en nu zijn ze weer terug. nu las ik in de bijsluiter van rennie dat je er maag/darmklachten van kunt krijgen, dus ben bang dat het daardoor is(ik slikte er best wat) heb vandaag de hele dag al geen rennie op, wat een rotzooi is dat dan. morgen moet ik naar de vk, dus vraag het daar ook wel even wat ik er nou het beste aan kan doen... ik voel me echt een zeur nu haha maar ik heb er echt heel veel last van, vooral maagzuur en die boeren
@jesje, je hoeft je echt geen zeur te voelen hoor. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Misschien week de vk morgen wel een middeltje wat wel helpt, dat hoop ik tenminste voor je.
ik hoop het ook ikkuh, anders heb ik straks geen energie voor de bevalling hihi door al die slapeloze nachten
hey meiden even een ego bericht van mij. ben net bij de vk geweest en heb te horen gekregen dat de kleine dwars ligt. moet nu morgen naar het zh om een echo te maken en te bespreken hoe nu verder. misschien dat ze nog kunnen draaien, maar ik heb gehoord dat daar best wat risico's aan zitten, dus weet niet of ik dat wel wil. als ze niet meer goed draait wordt het een keizersnee...ik weet ook niet of ze dan morgen gelijk een afspraak gaan maken daarvoor, aangezien ik elk moment zelf kan gaan bevallen en dat gaat nu dus niet. ben ook benieuwd dat als ze een keizersnee gaan doen of dat dan al op korte termijn zal zijn of dat ze nog even wachten, want ja hoe langer ze wachten hoe groter de kans dat ik toch spontaan begin natuurlijk....allemaal heel spannend dus! zodra ik iets weet horen jullie het!
bij mij kwamen ze der bij de vk der achter dat ze dus in stuit lag (ze lag eigenlijk altijd al in stuit volgens mij) met 37weken... heb keizersnee gehad op bijna 39 weken.... heb idd ook draai poging gehad maar dat werkte dus niet.... week later besloten dat ik een keizersnee kreeg gelijk de dag nadat dat beslist was door de gyn ks....
ja en doet dat draaien pijn nooky? het probleem bij een dwarligger is, is dat het uitgeloten is om natuurlijk te bevallen, want ja dat past gewoon niet, bij een stuit is dat nog wel mogelijk. haar beentjes liggen rechts, haar rug boven in mijn buik in het midden en haar hoofdje ligt links en ja dat ga ik er zo dus nooit uitkrijgen haha. daarom denk ik persoonlijk dat ze je dan niet tot heel lang laten doorlopen, maar ja dat hoor ik morgen waarschijnlijk. ben wel heel erg nerveus hoor! nu komt het wel heel dichtbij en wie weet beval ik nu wel heel snel! vanavond voor de zekerheid maar even vl het bed laten verhogen enzo hahaha
Het voelde alsof mijn huid scheurde vond het voor de rest niet pijnlijk kreeg van tevoren een versuffend middeltje via infuus
@jesje, wat spannend zeg, misschien word je deze week nog wel mama, wie weet. We horen het wel meid, succes morgen.
Nou ik verwacht niet dat ze me dit weekend nog gaan helpen hoor, op zijn vroegst dan volgende week denk. Ik moet toch afwachten wat ze morgen zullen zeggen hihi
Ik houd telefoon iig gereed ! Hier vandaag vriendinnetje bevallen las het op fb, een zoon ( was bekend) milan, helemaal leuk ! Pff 2 gebroken nachten tot 02.30 uur, even voorgeslagen, nu kolven en hopelijk weer zzzz maar hoor gerommel op de babyphone dus ben bang dat het weer een lange nacht wordt
He vervelend fidel dat het slapen zo slecht gaat dan kunnen we elkaar wel een handje geven haha, want ik ben al voor de zoveelste nacht op rij aan het spoken door huis, ben alweer 2 uur wakker en kan voor geen meter slapen pfff. En dit keer is het niet door maagzuur maar omdat ik op ben van de zenuwen haha. Ik heb nu gaviscon voor mijn maagzuur en dat helpt echt geweldig! Wat leuk dat je vriendin is bevallen! Ik vertel jou de datum wel als ik weet wanneer de ks evt is, maar doe dat wel in een pb dan, want stel dat er toevallig iemand mee leest die ik ken...ik heb er geen zin in dat vrienden ofzo mij die dag gaan lastig vallen.
@jesje, ik ben ook heel benieuwd, wil je mij dan ook een pb sturen aub? Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap ook Gaviscon voorgeschreven door vk en dat hielp inderdaad geweldig.
Succes int zh !! Mama is hier aangestoken met slapeloosheid om 02.30 sliep willemijn, ik om 04.30 ofzo, draai woel pff werd knettergek...
@ikkuh: ja ik pb je dan wel fidel is ook mijn buddy, vandaar dat ik haar sowieso pb. er zijn ook een paar vrienden van ons zwanger, dus ben bang dat ze per ongeluk te lezen krijgen wanneer het gaat gebeuren en ik wil die dag echt rust. @fidel: ja fijn he dat gedraai in bed pfff. ik ben uiteindelijk van 3 tot half 7 wakker geweest, toen noa weer wakker werd kreeg ik maar amper mn ogen open. ik moet zo naar het zh, zodra ik iets weet horen jullie het!
Succes Jesje! Keep me posted! Hier ongelooflijk gelukkig! Spruitje had een flink groeispurtje gehad. Compleet mensje nu. En weer 5 dagen vooruit gezet.
Ikkuh sorry ik was helemaal vergeten hier te vertellen hoe het was gegaan. De meeste hebben mij ook op fb dus die weten al hoe het ervoor staat waarschijnlijk hihi. Ik kreeg dus een echo en wat bleek: ons meisje is in 1 nacht weer helemaal gedraaid en ligt nu weer goed hahahaha. Ze is niet ingedaald, dus heb wel kans dat ze weer verkeerd gaat liggen, maar zoals het er nu voor staat mag ik gewoon natuurlijk bevallen en ik mag ook weer terug naar de vk. Daar moet ik maandag weer op controle. Ze hebben haar ook nog opgemeten en ze zit nu op 3300 gram ongeveer, dus als ze nog lang blijft zitten gaat ze richting de 8 pond haha