kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, geen probleem hoor, was gewoon benieuwd. Wat fijn dat ze gedraaid is, nu hopen dat ze goed blijft liggen. Dat is een mooi gewicht waar ze al op zit hihi. Hopelijk duurt het niet heel lang meer :)

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik hoop het ook ikkuh, begin er behoorlijk doorheen te zitten...
    ga maandag even naar de ha, heb al sinds zondag hele erge last van mijn darmen met vieze boeren en sindsdien is die maagzuur ook veel erger geworden, dus ik denk dat dat misschien de oorzaak is. maar ik vind het nu toch wel lang duren, dus toch maar even laten checken, voordat het een bacterie ofzo is.
    kan ook niet veel meer hebben op het moment, denk dat noa dat ook wel aanvoelt, die is echt stout en merk dat ik daar op dit moment niet goed tegen kan. ook vl moet het flink verduren haha

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hoe is het hier? hier eindelijk een keer een redelijk goede nacht gehad, wel paar keer wakker geweest, maar hoefde er niet uit, viel dan weer terug in slaap. nu hopen dat het zo blijft! kleine is wel erg druk weer, dus hoop dat ze morgen met controle nog goed ligt haha. heb sinds vanmorgen wel wat last van mijn onderrug en benen, misschien wat voorweeen ofzo?

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Spannend !!

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    weten jullie of die rugpijn en pijn in mijn benen iets kan betekenen? ze is ook heel erg druk vandaag. volgens mij ga ik me gewoon dingen in mijn hoofd halen haha, bij elk dingetje vraag ik me af of het iets te betekenen heeft. maar mijn rug en benen doen wel redelijk pijn moet ik zeggen. dit gevoel had ik altijd als ik ongi was. ach ja is toch afwachten he

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dat kan wel, alleen ik heb alleen buikzwemmen gehad dus geen idee.. Ook nooit harde buiken of voorweeen dus aan mij heb je niet zoveel

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Wat is buikzwemmen? De pijn in mijn rug is een heel stuk minder nu, heb nu alleen al de hele tijd het gevoel dat er iets in mijn kruis wordt gestoken haha. Ook blijft ons meisje heel druk, buik gaat alle kanten op. Ik denk en hoop dat ze gewoon flink aan het dalen is haha en dan hopelijk met haar hoofdje naar beneden. Morgen op controle dus dan geef ik het wel even aan

8. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, wat spannend meid. Ik denk dat het 1 dezer dagen gaat gebeuren en dat je je meisje lekker in je armen kan houden.

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Grrrr autocorrectie buikzwemmen = buikweeen, nooit geen been of rugweeen gehad.. Zo te horen indalingsweeen !!

*spreekt streng toe wel goed liggen he*

Hier net thuis van schoonouders, morgen 30 jaar getrouwd, bedoeling was vandaag borrelen met hapjes, 18 mei uit eten, maar er wa niemand, blijkbaar komt toch iedereen morgen, dus morgen nogmaals langs gaan, ach alle tijd met willemijn, lekker Chinees gegeten en daarna weer naar huis, ligt er nu eentje uitgeput op ged, hele middag buiten, int gras gelopen paardje gezien, kitten geaait, hele belevenissen !!

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik dacht al wat is buikzwemmen nu weer haha.

lekker he dat ze nu lekker naar buiten kunnen. noa heeft de hele dag buiten in de tuin gespeeld, vond ze echt heerlijk! mijn tuin stond wel op zijn kop, maar als je dan ziet dat je kindje het zo naar haar zin heeft dan maakt dat niet uit he. vl heeft alles opgeruimd dus ik kon lekker toekijken haha:p
    verder nog hetzelfde gevoel, denk ook dat het indalen is, morgen even afwachten wat de vk zegt.

ikkuh: ik hoop ook dat ze zich 1 deze dagen aan zal dienen, ben het wel aardig beu nu haha.

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vond zo jammer,was fototoestel vergeten, had zulke leuke foto's kunnen maken, jammer...

Hier zalt wel lijken dat ik ruzie heb gehad, met ouwehoeren met vl elleboog recht in me mond, tand door me lip ! Auwe heb nu echt een zoeloelip..

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja dat is jammer dan he fidel. ik heb het geluk dat mijn mobiel hele mooie foto's maak, ik gebruik de camera bijna nooit meer. lekker charmant dus een dikke lip haha:p

straks op controle, ben benieuwd of dat gevoel nou indalen was. steken zijn weg nu, heb alleen een drukkend gevoel nu down under hihi

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hoe laat heb je controle ?

Nieuwe tel. Wordt toch wat luier als ik nu heb... Loop een beetje achter

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    kwart voor 12 moet ik. mijn zus gaat mee, want die is straks bij de bevalling en die zit nogal in de stress om mij haha. komt omdat zij zelf haar dochtertje heeft verloren bij de bevalling. dus zij moet even gerust gesteld worden;)

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, spannend, we horen het wel als je terug bent.

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    en Jesje, hoe was het bij de vk?

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou het hoofdje ligt nog naar beneden gelukkig, maar ze is totaal niet ingedaald. pijntjes van gisteren waren waarschijnlijk toch iets van voorweeen. verder was alles prima, bloeddruk was netjes enzo. ben wel 3 kilo afgevallen door mijn darmen, schijnt dat er een virus heerst, vk had er al veel gehad met dezelfde klachten. ach ja ik was er 21 aangekomen, dus nu nog 18, dus scheelt weer voor straks haha. volgende week weer op controle en tot die tijd is het gewoon afwachten hihi. al zeg ik nog steeds zondag haha. dan is het moederdag en zijn vl en ik 10 jaar samen, zou dat wel een heel mooi cadeau vinden!

18. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, minder dat ze nog niet is ingedaald, maar die kilo's scheelt weer inderdaad haha. Nou zondag zou een hele mooie dag zijn. Ik gok ook op komend weekend.

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier bezig met een babyshower voor schoonzusje te organiseren leuk leuk

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Oh dat is altijd leuk fidel! Ook leuk om te krijgen hihi. Ze hadden bij mij iets leuks gedaan. Iedereen kreeg naambordjes om met een naam wat met een baby te maken heeft, bv wiegje of tandjes dat soort dingen. Je moest elkaar dan daarmee aanspreken. Zei je per ongeluk diegene haar echte naam moest je geld in een papfles doen en dat was dan alvast voor de spaarpot voor de baby. Ik had ook een naambordje maar hoefde niet te betalen haha. Eind van de babyshower zat de fles halfvol hihi. Als je meer tips voor spelletjes wilt hoor ik het wel, heb er 2 gehad hihi.

Ikkuh: ik vind dit weekend ook heel mooi haha. We zullen zien! Heb sinds vanavond wel af en toe harde buiken, maar niet regelmatig ofzo. Het is in ieder geval wel een beetje aan het rommelen allemaal.

Deel Deze Pagina