kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, het zou zomaar eens binnen nu en een paar dagen of uurtjes kunnen gebeuren he. Slaap lekker en als er nieuwe is horen we het.

Welterusten dames

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @fidel, ik lees het nu, wat erg zeg. Dat kindje is net zo oud als Luc, moet er niet aan denken om Luc zo te zien liggen. Dan ga je gewoon door een hel pfff.

@jesje, hoe ben je de nacht doorgekomen?

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: had het niet gelezen, heb net een klein stukje gelezen, pfff wat heftig zeg! mijn zus is ook haar dochtertje verloren, maar deze vrouw weet dat haar dochtertje gaat overlijden pffff. verschrikkelijk lijkt me dat....ik vind dat het ergste wat er maar kan gebeuren in je leven, dat je je kind verliest....erger dan ouders verliezen denk ik zo. dit is tegen de natuur in, ouders horen hun kind niet te overleven.....

@ikkuh: nou nergens meer last van hoor meid, alleen nog wat rugpijn verder niks. wel weer erge last van mijn darmen, heb de halve nacht op de wc gezeten en ik was er net 2 dagen vanaf:( volgens mijn zus kan dit nooit meer lang duren, zij heeft 4 kinderen dus veel ervaring haha, maar ik durf nergens meer op te hopen hoor. gisteren waren wel de ergste voorweeen tot nu toe, maar ja ze hebben dus weer niet door gezet...

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Met hoeveel is Noa geboren Jesje? Ik weet het niet meer. Maar 38wk nu.. dus het kan!! :)

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    noa is met 39+6 gehaald met inleiden omdat mijn bloeddruk te hoog was en mijn vruchtwater bijna op was. ik had al wel 3 cm ontsluiting toen ik in het zh kwam, zonder dat ik iets gemerkt had. bij noa heb ik nooit voorweeen gehad. de arts in het zh zei toen dat ik anders waarschijnlijk zelf met precies 40 weken zou zijn bevallen.

heb vandaag wat gepoetst in huis, daarna nog even naar de bouwmarkt geweest en na een uurtje begon het weer te rommelen, is nu nog bezig, maar ik ga er niet meer op hopen dat het doorzet hoor, was zo teleur gesteld na gisteren, dacht toen echt dat het weleens door kon zetten.

7. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, spannend meid, hopelijk zet het snel door.
    Hier niks als maagzuur pfff. Morgen komt moeders voor moeders, dus ben heel benieuwd. Heb ik met Luc toen ook gedaan en doe ik deze keer weer, dus ff afwachten. Vandaag met Luc en mijn zus en mn neefje van 5 naar dierentuin geweest en vliegtuigen wezen kijken op Eindhoven Airport. Luc vond het helemaal geweldig die vliegtuigen, een echte jongen haha.

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ikkuh: vervelend dat je nu al zoveel maagzuur hebt meid. anders rennie nemen? leuk dat luc zo'n leuke dag heeft gehad!

ik hoop ook dat het snel doorzet, maar ga er maar vanuit dat het gewoon nog 2 weken gaat duren, kan het alleen maar meevallen als het eerder gebeurd he!;)

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jesje of langer he.. Ti's ook nog een optie...

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    fidel: hier in breda mag je zelf bepalen of je met 41 weken wordt ingeleid, maar de vk heeft het er wel over gehad om mij niet over de 40 weken te laten lopen ivm dat de baby vrij groot is. ik hoop zelf ook dat dit niet zal gebeuren hihi.

meiden weten jullie dit? ik hoest echt de longen uit mijn lijf, zo erg dat ik er soms van moet overgeven. ook heb ik weer enorme last van mijn darmen, zit heel de tijd op de wc en weer van die vieze boeren. kan dit kwaad voor de baby? tijdens het hoesten plas ik ook elke keer in mijn broek, eerst waren het nog een paard druppels, maar nu hoest ik zo hard dat het echt een plasje is, echt vies. ben bang dat ik straks nog uitdroog ofzo en dat dat dan kwaad kan voor de baby...is het stom om hier de vk voor te bellen?

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    voel me trouwens verder niet ziek ofzo

12. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, als je het niet vertrouwd gewoon bellen, daar zijn ze voor.

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, hoe gaat het nu meid?

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Had toch maar gebeld vanmorgen en vk had liever dat ik toch even naar het zh ging. Lig nu aan de ctg, als ik meer weet horen jullie het

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    ohw wat spannend jesje, hopelijk vandaag goed nieuws, we wachten in spanning af.

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    1 pendel kan nog kloppen, bevallingsdag vandaag hihi.

17. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Ow ow ow spannend jesje

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Spannend Jesje! Hopelijk is alles goed!

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden, nou die pendel gaat niet meer uitkomen denk hihi, of ze moet heel snel komen haha. alles was goed met ons meisje, en ze is eindelijk ingedaald:D vruchtwater is ook nog ruim voldoende, moet alleen ors halen om te zorgen dat ik niet uitdroog door mijn darmen. maar het kan in ieder geval geen kwaad voor ons meisje. buikpijn en rugpijn zijn waarschijnlijk indalingsweeen/voorweeen. nu is het verder nog afwachten. ik roep al heel lang dat ik de 12de ga bevallen, ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen haha:p

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Meiden heeft 1 van jullie de vorige x misschien een slijmprop verloren? Ik had namelijk vanmiddag wit slijmerig sul in mijn onderbroek en het was geen wit vloed, want dit was veel dikker en stugger. Toen ik net ging douchen kwam er weer zoiets uit, alleen dan kleiner dan vanmiddag. Ik heb bij noa nooit een slijmprop verloren, dus weet niet hoe het eruit moet zien en op internet lees je zoveel verschillende verhalen. Maar zou dit de slijmprop kunnen zijn, dat ik hem in delen verlies ofzo?

Deel Deze Pagina