Ja ikke een dag voor de bevalling op woensdag slijmprop in gedeeltes verloren donderdag op vrijdagnacht vliezen gebroken vrijdagochtend geboren , maarja ken ook verhalen dat ze nog wkn met een verloren slijmprop rondliepen en als je die te vroeg verliest ( bijv rond 28 wkn) maakt je lichaam een nieuwe aan... Zegt zo weinig!!
Ja maar ik vroeg me gewoon af of dit nou die slijmprop kon zijn. Ik weet dat hwt niks zwgt over wanneer je gaat bevallen, maar ik was gewoon nieuwsgierig hihi
Als t iets is wat je nog nooit gezien hebt hele dikke klodder lijkt snotterig jah dan is het je slijmprop !!!
@fidel: jaaa zoals jij beschrijft ziet het eruit! ben benieuwd dan of het iets op gang brengt hihi. @ikkuh: he bah meid, als je maar niet ziek gaat worden ik weet ook niet of je iets van strepsils mag als je zwanger bent. hier weer een hele slechte nacht gehad, weer heel de tijd last van mijn darmen gehad. wat zal ik blij zijn als dat een keer over gaat. ik merk ook dat als ik veel last ervan heb, mijn maagzuur een stuk erger is, misschien dat er toch een verband is tussen die 2. ben ook benieuwd wat ik weeg als ik dinsdag op contole moet, laatste keer was ik al 3 kilo afgevallen door mn darmen. ach ja scheelt weer voor straks om eraf te krijgen haha
@jesje, niet fijn nee. @fidel, bedankt zal eens strepsils halen, want dit is niet fijn. Krijg mn eten en drinken niet eens weggeslikt.
@nooky: he meid wat vervelend....als je er aan toe bent horen we je verhaal wel...sterkte meid @ikkuh: gaat op zich wel goed hier, wel veel rugpijn vandaag, maar verder nog niks. zodra er ontwikkelingen zijn dan horen jullie het hoor tenzij ik er niet meer toe in staat ben hihi
hihi, Jesje. Volgens jou zelf komt ze morgen dus ben heel benieuwd. Als dat zo is, mag je voor mij ook voorspellen hahaha.
Jesje, ik ben 1 dag voor de bevalling de slijmprop verloren maar bij mij was het een plas bloed om het maar zo te zeggen. Leek wel of ik ongesteld geworden was. Dus altijd wit is tie niet hoor. Maarja... duurt hopelijk niet lang meer!
nou hier verder nog geen tekenen dat het snel gaat beginnen hoor. we wachten maar gewoon (on)geduldig af hihi. had gisteren avond wel veel buikpijn, maar heeft niks doorgezet. ik moet dinsdag weer op controle, dan ga ik dat wel aangeven dat ik veel last heb van voorweeen, misschien dat ze kunnen strippen? maar volgens mij doen ze dat niet voor de 40 weken toch? misschien kunnen ze wel kijken of er al iets is gebeurd daar beneden, dan is het in ieder geval niet voor niks haha. noa gaat morgen voor het eerst naar de psz, ben zo benieuwd hoe ze het vind! denk dat het wel goed gaat komen hoor, want merk dat ze er wel aan toe is. ik moet alleen even kijken hoe ik dat met haar slaapje ga doen, want ze kan nu alleen in de middag en waarschijnlijk na de zomervakantie in de ochtend.
Tel is rustig geen bericht, laatste bericht op fb is 8 uur geleden Een ander subgedeelte was om 16.25 uur