Hahaha ik ben nog niet bevallen hoor! Voel me niet zo heel lekker vandaag, heb vanmiddag 3 uur liggen slapen en daarna lekker tijd aan vl en noa besteed. Noa had vanavond ook ineens koorts, dus hoop dat het morgen over is, anders mag ze niet naar de psz, dat zou ik wel zielig vinden voor haar.
@jesje, hihi, ik dacht al, we hoorde niks meer. Hopelijk gebeurt het snel want je zit er echt doorheen meid. Nog even volhouden. Hopelijk voelt Noa zich weer goed genoeg om lekker naar psz te gaan. Hier strondverkouden pff. Wat kan een mens zich ellendig voelen zeg pfff.
@ikkuh: noa heeft gelukkig geen koorts meer en komt ook niet ziek over. dus ze kan lekker spelen daar vanmiddag. ik zit er idd heel erg doorheen, heb vannacht echt een hele slechte nacht gehad weer. weer enorme last van mijn darmen. ik kreeg op een gegeven moment echt hele erge buikpijn, zo erg dat ik er echt van moest puffen, dus ik dacht joepie weeen! nou helaas, was gewoon van mijn darmen. baal echt zo dat ze er niks voor willen/kunnen geven. voel me ook zwaar belabberd vandaag. gelukkig morgen naar de vk, dan kan ik dat aangeven
denk het niet fidel, toen ik uiteindelijk 4 x naar de wc was geweest vannacht, trok het weg. heb nu wel weer flinke voorweeen, veel rugpijn en buikpijn in mijn onderbuik, maar ja zal toch wel weer niet doorzetten. en hoezeer ik er ook doorheen zit, ik zou vandaag niet willen bevallen ben zo belabberd en futloos vandaag, ik zou niet weten hoe ik dan een bevalling zou moeten doen.
@jesje, kun je je vk niet eerder bellen om te vragen of je niet geholpen kan worden, zo is het ook niks. Je gaat er zelf aan onderdoor en dat lijkt me niet echt de bedoeling.
ikkuh: ik moet morgen naar de vk, dan ga ik wel aangeven dat ik er echt maar dan ook echt doorheen zit. bij noa was ik rond deze tijd ook wel moe enzo, maar voel me nu echt heel belabberd en slap, weet gewoon niet hoe ik in deze staat een bevalling moet doen. ik denk dat dat voor een groot deel door mijn darmen komt dus ga ook echt vragen of ik er echt niks voor mag hebben, want om dit zo nog 10 dagen vol te moeten houden, weet ik niet hoe ik dat moet doen. ik verlang er zo naar om van al die kwalen verlost te zijn he! noa was vandaag voor het eerst naar de psz geweest en ze heeft het supergoed gedaan! ze zag me gelijk niet meer staan toen we aankwamen, kon nog net een kus vanaf haha. ze is nu wel stikmoe, want ze moest al heel vroeg slapen en toen heb ik haar ook nog uit bed moeten halen om daarheen te gaan en natuurlijk veel prikkels gehad daar. vanavond maar lekker op tijd naar bed en dan gaat mama ook denk, even kijken of ik een beetje bij kan slapen
Mijn vriend heeft ptss,adhd,add en is ook nog is super snel kwaad daardoor... Ben wel wat gewend van hem maar dit sloeg alles... Hij werd bozer en steeds kwader hij heeft de eettafel,stoelen,pc,printer stuk gegooit en getrapt... Hij ging niet weg dus heb ik 112 moeten bellen.... Ze hebben hem toen uit eindelijk buiten op gepakt... Ik heb aangifte gedaan van vernieling hij heeft 6uur in een celletje gezeten en is inmiddels op vrije voet.. hij heeft zelf voor huisverbod gekozen met verplichte hulptraject...nog 7dagen huisberbod en ondertussen heb ik maatschappelijk werker/overmorgen komt bureau jeugdzorg lang en vrijdag 5gesprek dat is een gesprek met :mij ,me ex,maatschappelijkwerker en bureau jeugdzorg en reclassering... Kijken hoe verder en hij krijgt ook verplicht hulp...
@nooky, poeh meid wat een verhaal, hopelijk heeft Sophie er niet heel veel van meegekregen. Hopelijk komen jullie eruit en krijgen jullie alle hulp die nodig is.
jeetje nooky wat een verhaal...hoop idd ook dat sophie er niet veel van gemerkt heeft...sterkte meid met wat je nog te wachten staat... nou ben net terug van de vk, strippen doen ze eigenlijk niet voor de 40 weken, omdat het meestal geen nut heeft en alleen maar voor veel buikpijn zorgt. mocht ik volgende week nog niet bevallen zijn en mezelf nog steeds zo belabberd voelen dan wil ze het wel proberen. ik moet van haar ook even de ha bellen om toch nogmaals te vragen of er toch niet iets is wat ik wel mag voor mijn darmen, zodat ik me wat minder slap ga voelen. ik moet donderdag weer even langskomen, voornamelijk voor mijn bloeddruk, want die was wat aan de hoge kant en aangezien dat dat bij noa elke keer niet goed was, willen ze me wat strenger daarvoor in de gaten houden. de vk zei ook dat ze nu echt ingedaald is en vast ligt, dus in ieder geval iets positiefs haha
ik heb de ha gesproken en moet toch even langskomen, ze wil me toch even graag zien. moet om 5 uur komen. oh hoop zo dat ze me kan helpen! ik heb straks toch de nodige kracht en energie nodig om te bevallen! vl zegt trouwens al een paar dagen dat het vanavond/vannacht gaat beginnen en dat ze er dan morgen is, maar dat geloof ik niet echt haha. heb helemaal geen rare dingen.
@jesje, en hoe was het bij de huisarts? Misschien heeft vl wel gelijk hihi en zien we morgenvroeg hier goed nieuws op het forum.
@ikkuh: nou de ha wist dus ook niet wat ze ertegen moest geven, normaal geeft ze antibiotica, maar dat geeft ze niet aan zwangeren. ze had overleg gehad met de gyn in het zh en die zei dat ik morgen maar weer naar triage moet komen. weet niet wat ze daarmee moeten hoor, want ben daar vrijdag ook nog geweest met dezelfde klachten en toen deden ze er ook niks aan. ik ga er dus maar vanuit dat ze morgen ook niks zullen doen. dus ja even afwachten en kijken wat er uitkomt ik hoop trouwens ook dat vl gelijk heeft, maar dat geloof ik niet hoor, voel nu nog niks buiten de gebruikelijke voorweeen hihi
Jeetje Jesje, wat een gedoe, ik mag toch hopen dat je morgen iets geven voor je darmen, als je je zo zwak voelt ga je al niet lekker je bevalling in, wanneer die dan ook mag komen. Aaah Nooky, wat een narigheid, heel veel sterkte meid. Ikkuh en Siren, hoe voelen jullie je, al wat last van kwaaltjes? Hoe gaat het nu met eten Fidel, gaat dat al wat makkelijker voor je meisje? Ik ben hier toch maar gestopt met de pil vorige maand, vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden, nu dus een cyclus van 29 dg. We hebben ons voorgenomen om er niet te veel bij stil te staan, ik ga dus ook maar geen ticker aanmaken, dan ga ik veel te veel op de dagen letten.
Jesje, ja wordt echt tijd nu hoor. Nooky, bah wat vervelend. Heeft hij verder nooit hulp gehad? Nou gelukkig gaat het hier niet zo, Ben heeft geen last van mij..ik alleen van mezelf haha! Het zal wel de combi zijn.. maar het zal voor hem ook niet meevallen en voor jou en Sophie ook niet.
Wat spannend en leuk Denise!! Kwaaltjes ja...heel moe vooral de laatste dagen. Hongergevoel en misselijkheid is wat weg geebt.En erg veel afschriding.
@denise, wat leuk, en spannend natuurlijk. Hier in het begin constant zuur, maar daar heb ik Gaviscon voor gehaald en dat werkt goed. Verder vaker misselijk dan mijn vorige zwangerschap en veel meer moe, maar ja, hoort erbij en tis voor een goed doel he haha.
Jesje bah wat vervelend zo... Nooky nogmaals dikke knuffel Denise nee eten is nog steeds drama, al moet ik zeggen fruit gaat steeds beter, vandaag stukje meloen gegeten uit t vuistje, supertrots.. Groente is echt drama, beland alleen maar op de grond, spagetti lust ze we( een paar kale sliertjes) net als pannenkoeken patat, nu ook kip nugget, appel banaan peer en meloen, t gaat langzaam, maar ze groeit goed is oed actief en ondernemend dus maak me er niet meer druk om... Wou wel dat t makkelijker ging maar wat doe je eraan.. Siren alweer 12 wkn, wat gaat t hard zeg !! Hier Volgende week op kraamvisite leuk, zaterdag etentje van schoonouders, 25 mei babyshower schoonzusje dus druk druk druk