thja of je moet internetstoring hebben... dan kan je ook niet reageren whahaahah... nee hoor hier nog steeds alles rustig.. dacht ook dat ik gisteren gestript werd, maar nee nog niet, te minste ik mocht kiezen, als ik per see wilde dan wilde ze gisteren wel strippen, maar stond er zelf niet achter.. of wachten tot zaterdag dan 41wkn 0 dgn, en dan komt de vk op de visiteronde thuis om te strippen, ze gaf duidelijk aan dat dit haar voorkeur had.. ze vroeg ook aan ons de redenen waarom nu en waarom uitstellen dus in overleg gekozen voor zaterdag strippen, kleine doet het nog steeds uitstekend, en ik heb nog steeds geen klachten... ja ongeduldig maar dat telde niet... dus wederom afwachten!!!!
Whahaha en wij maar ongeduldig zijn hier en denken dat je aan het bevallen was hahahaha nou maar wachten tot zaterdag dan, of misschien toch spontaan eerder
@meijke @an ja 20 maart werden ookal de eerste april baby's geboren hoor!!! nog steeds geen nieuws hier... pffffff
heb vandaag ook echt wel zoiets van nou kom je nou nog.... bhee bent even helemaal bui... mag niet klagen eigenlijk maarja hoort er ook bij!!!
Nou ik vind juist dat je weinig klaagt hoor haha, ik had het met 37 weken al helemaal gehad haha, dus van mij mag je zoveel klagen als je wilt hoor! Snap ook wel dat je nu onderhand je kindje wel in je armen wilt houden! Ik hoop echt voor jou dat je voor zaterdag al mag bevallen en anders zaterdag strippen en hopen dat dat iets uit zal halen!
pffff nou vandaag eindelijk slijmprop kwijtgeraakt, ook vannacht wakker geworden om te poepen daarna ongeveer een kwartier lang een soort ongesteldsheidskramp gehad... maar daarna weer in slaap gevallen. maar vandaag overdag ook onrustig, boodschappen gedaan waggel waggel.. denk dat t nu echt wel soort voorweeen zijn.. wie weet zet t vanavond door!!! enigste wat ik nu denk, HOE HERKEN JE ECHTE WEEEN?? iedereen zegt ahhh dat merk je wel...
en fidel? is de baby der al? waren het echte weeen? gister blaas onderzoek niet goed gelukt om kwart over 9 zometeen moet ik een ct scan met contrast vloeistof.... moet nuchter zijn en moet zo eerst 600 ml volle melk drinken en 20min voor de scan de overige 400 ml... pfffffffff
Nou fidel bij mij begon het ook met dat wat jij nu vertelt, bleek later in het ziekenhuis dat ik al 3 cm had, misschien heb je nu wel volop weeen haha en is dit nutteloos dat ik het zeg! Ik heb in ieder geval nog niks gehoord hoor meiden!