@denise: spannend meid! @siren: gaat idd snel zeg! toch wel fijn om die 12 weken voorbij te zijn he! @froetsel: zijn jullie ook echt bezig voor een kindje? zie namelijk dat je kindje pas 3 maanden is? ik had er toen namelijk zelf niet aan moeten denken om aan nog een kindje te beginnen ik zit hier met een dilemma: 2 weken lang dus enorme last gehad van mijn darmen en nu moet ik dus vandaag daarvoor naar het zh en wat denk je? sinds gisterenavond nergens meer last van heeft het dan wel nut om te gaan? of zeggen jullie, voor de zekerheid even na laten kijken? ik weet het namelijk niet
nou de gyn kon dus niks voor mij betekenen, omdat ik er sinds vandaag geen last meer van heb. als het terug komt moet ik wel terugkomen, maar ik hoop toch dat dat niet gebeurd. bloeddruk was net als gisteren iets aan de hoge kant, maar moet morgen extra naar de vk om die te checken.
@jesje, wat jammer, maar gelukkig heb je er geen last meer van. Ik hoop dat ze snel komt, dan bende overal vanaf.
ja ik ben allang blij dat ik er geen last meer van heb! kan ik tenminste weer wat aansterken voor de bevalling! ga zo even lekker met noa een dutje doen, even wat slaap inhalen van de afgelopen tijd misschien dat ze dan eens een x zin heeft om te komen haha
Vaak merk je het wel de laatste wkn goed beroerd en net voor de bevalling alle nare kwaaltjes weg.. Dus ik denk overmorgen dat ze komt hihi
indd Fidel, dat had ik ook. 4 weken voor de bevalling van Luc was goed ziek en ineens was alles weg en braken mijn vliezen. Dus Jesje er is nog hoop haha.
nou dat geeft me goede hoop haha. ik hoop dat je gelijk hebt fidel! ik zit wel een beetje in over het feit dat mijn bloeddruk weer aan de hoge kant is net als bij noa, hoop dat ie morgen gewoon goed is. heb echt geen zin om weer ingeleid te moeten worden ofzo. anders ga ik vragen of ze het niet eerst met strippen ofzo kunnen proberen hihi. ik moet zo nog boodschappen doen en heb helemaal geen zin blehhh. ik heb de laatste tijd ook echt geen zin om elke keer te koken, maar ja heb wel een kleintje rondlopen die gezond moet eten, dus dan doe ik het maar, maar anders zouden het toch simpele dingen worden hoor hihi. en vl laten koken heeft geen zin, die werkt tot 6 uur en als hij dan nog moet gaan koken wordt het echt te laat voor noa.
hey meiden hoe is het met jullie? hier gaat het ff niet lekker...heb een vreselijke nacht gehad, heb amper geslapen. ook heb ik sinds vannacht weer vieze boeren en rommelende darmen, dus ben bang dat mijn darmen weer gaan vervelen. baal daar echt goed van. ook blijf ik sinds gisteren pijn in mijn rug houden, ongipijn zeg maar, zit geen regelmaat in, maar komt en gaat elke keer...gelukkig moet ik straks naar de vk dan ga ik vragen of dit nou het begin is of niet. misschien dat ze kan toucheren en evt toch strippen om dat laatste zetje te geven, zit er nu echt helemaal doorheen....en dat terwijl ik me gisteren een stuk beter voelde... sorry moest ff klagen
@jesje, jij mag klagen hihi. Het is ook niet niks wat je meemaakt he. Hopelijk is dit het begin en kan ze jou dat extra zetje geven. Echt vervelend dit meid. Hoelaat moet je bij vk zijn? Hier al de hele week niet fit, vandaag ben ik ziek thuis gebleven en vrijdgas ben ik altijd vrij. Ik moet nu ook ff aan mezelf denken. Luc gaat zo naar mijn zus (opvang) en vl is straks op tijd thuis, gelukkig.
Jesje, ownee en ik was xo blij dat het wat beter ging. Het kan nu echt niet lang meer duren. Fingers crossed! Ikkuh, heel goed! Doe ik nu ook meer. Vorige x liep ik ook elke x mijn grens voorbij op mijn werk... ik ga het ook anders aanpakken. Is heel belangrijk.
Met mij gaat het goed. Heb nu vrij tot vlg wk woensdag . Lang weekend! Vanmiddag ga ik met mijn zus naar de nieuwe action bij het nacstadion...lekker snuffelen!
@ikkuh: he vervelend meid dat je je niet lekker voelt. en idd goed je grenzen aangeven! @siren: die action is echt groot, veel fijner dan die oude. ben je al geweest daar? die jumbo is ook echt mega! ze hebben daar wel lekkere dingen die ze in andere supermarkten niet hebben hihi. ik ga daar morgen weer even heen, noa is dan naar de psz dus ga ik even lekker alleen daarheen, zonder kindje is dat toch wat fijner hihi. ja ik baal ook enorm dat het weer terug is. heb net ook ff lekker potje zitten huilen bij vl. hij probeert mij dan op zijn manier te troosten, maar dan zegt ie het hoort erbij enzo haha, toen werd ik wel een beetje pissig op hem. ik zei: jij moet maar eens voelen wat ik allemaal voel! maar ik weet dat hij het goed bedoelde... ik moet trouwens om 12 uur