Nou meiden lig weer bij de triage, bloeddruk was te hoog. 140/95. Vk had nog inwendig gevoeld maar alles zat nog potdicht, schijnt dat het hoofdje weer los geschoten is, dus heb heel de tijd indalingsweeen. Nu maar afwachten wat ze nu weer gaan zeggen/doen. Heb ook bloed en urine in moeten leveren omdat ik kans heb op zwangerschapsvergiftiging, dat willen ze nu uitsluiten. Zit nu dus in hetzelfde schuitje als bij noa
nou 2,5 uur in het zh gezeten en daar was mijn bloeddruk iets gedaald, naar 120/90. dat vonden ze goed. bloed en urine waren ook goed, dus toen mocht ik weer naar huis. dinsdag naar de vk
Hoi dames, Hoe gaat het vandaag? hier wel goed, ben alweer een stuk opgeknapt. Vandaag is zoiezo mijn vrije dag met Luc, hij is al in bad geweest om 8 uur, wasje gevouwen, badkamer uitgedaan en dalijk naar zijn tante toe en oma.
@ikkuh: zoo jij bent al lekker actief geweest hihi. fijn dat je je weer wat beter voelt! ik heb net de kamer van noa gedaan, die had ze even op zijn kop gezet hihi en een was in de machine gedaan, verder nog niet veel gedaan haha. lukt me ook niet meer om veel te doen op een dag. noa gaat vanmiddag weer naar de psz, dus moet zo al naar bed anders heeft ze helemaal geen slaapje. na de zomer als het goed is gaat ze in de ochtend, maar dat zat nu vol. als noa daar is ga ik ff naar een wc in de buurt, vl heeft nieuwe schoenen nodig en ff naar de action en boodschappen doen, is wat fijner nu in mijn eentje gaat wat sneller hihi. ik weet niet wat noa heeft de laatste dagen, maar ze is echt heel kroelerig naar mij toe, terwijl ze dat anders niet echt is. gisteren ben ik voor mijn doen echt vroeg gaan slapen, om 10 uur al en heb geslapen tot half 8, heerlijk! ben wel een paar keer wakker geworden door pijn in mijn benen, omdat ik niet lekker meer lig, maar vertikte het om er uit te gaan vannacht en gelukkig viel ik dan wel weer in slaap. dinsdag weer op controle bij de vk, hoop dat mijn bloeddruk dan wel goed is, want ik weet nu al dat ik anders weer naar triage mag en heb daar echt weinig behoefte aan.
Bezige bijen zeg Hier geen babyzwemmen, had geen vervoer snik snik.. Vannacht week lekker doorgeslapen, als was het vroeg 07.00 uur, dus om 09.45 al weer op bedje gelegt, want ze was echt vervelend.. Ze doet nu normaal maar 1 slaapje , maar dan wordt ze normaal ook pas tegen 08.30 wakker.. En nu slaapt ze nog, ze was echt moe geloof ik.. Verder aan t stoeien geweest met de autostoek, wij hebben de Maxi-Cosi Priori SPS, daar zitten stelvakjes in, wat een gekl**t zeg pfff maar tis gelukt!
@fidel, hier is het regelmatig 7 uur, ik mag in mijn handen klappen dat het vanmorgen 8 uur was haha. En dan gaat hij pas tussen 12 en half 1 naar bed, probeer altijd te rekken. @jesje, ja gelukkig wel. Vandaag weer veel gedaan. Hopelijk komt ze dit weekend en hoef je dinsdag niet naar de vk. ZE laat wel op zich wachten, ze denkt ik wacht tot zondag want dan wordt het weer beter weer haha, dan ga ik me pas laten zien. Eigenwijsje nu al
Nee vanaf het begin een uitslapertje, maar hoe laat gaat luc naar bed dan ?? Hier meestal 19.30 -20.00 uur
nou ik heb liever niet dat ze zondag komt hoor, dan is sz jarig en die vind haar verjaardag erg belangrijk haha. dan wordt het echt ruzie wie wanneer haar verjaardag viert. ik heb 2 pendels van maandag en mijn zus zegt ook al vanaf het begin maandag dus ben benieuwd! noa gaat hier normaal tussen 12 en 1 naar bed, maar als ze naar de psz gaat al om 11 uur, anders heeft ze geen dutje en krijg ik een heel vervelend kind haha. in de avond gaat ze tussen 7 en 8 uur naar bed en meestal slaapt ze tot half 8 soms 8 uur. was eerst 9 uur, maar sinds de zomertijd niet meer. er zitten ook weleens dagen bij van half 7 hoor.
Onze Luc gaat savonds tussen 7 en 8 naar bed, soms iets later, maar dat is meestal in het weekend. Vandaag was het weer half 8 dat hij erin lag. En dan is hij meestal smorgens tussen 7 en 8 wakker. Zit vaker tegen de 7 aan dan tegen de 8 haha.
jesje even opbeurende woorden, geduld is een schone zaak, geniet nog van de laatste dagen, je zegt zelf met 2 kinderen is jullie gezin kompleet, dus wanneer jullie mooie meisje zich aandient is het niet meer zwanger, geen schopjes in de buik, geen intieme momenten ( het wrijven over je buik), niet meer opniew een kamertje uitkiezen en shoppen voor een nieuwe baby, geen verrassing van geslacht, geboortekaartjes uitkiezen etc etc.. want met alle kwaaltjes erbij, dit zijn toch de mooie momenten van zwanger zijn.. en dat is een fase die je straks echt afsluit.... je krijgt er iets moois voor terug maar je sluit ook een mooie periode af toch ??? knuffel!!
nou hoef geen antwoord meer te geven ikkuh haha. fidel: ik weet niet wat ik heb, maar heb vandaag het gevoel alsof ik de hele wereld aankan! ben ook echt vrolijk, waarom weet ik niet haha, maar vind het heerlijk! hoop dat ik me zo blijf voelen tot aan de bevalling, dan kan ik in ieder geval nog even lekker genieten en ondanks de kwaaltjes die ik de laatste tijd had, genoot ik ook wel van de intieme momentjes met mijn meisje hoor!
Ja maar dan wel het liefste later op de avond haha, vl en ik hebben besloten om morgen lekker samen uit eten te gaan, aangezien noa bij haar tante blijft slapen. Even nog tijd voor ons samen maar ja als ze wil komen vind ik dat ook prima natuurlijk haha
Ohhh dan is het zeker ze komt morgen, plannen maken in de laatste week klinkt als afzeggen, aan de andere kant als ze dan toch uit logeren is, kan het stiekum bevallen haha, ander moet je toch een oppas voor noa regelen.. Nu kan je bellen ik ben bevallen..
ja dat zou wel makkelijk zijn he fidel hihi. oppas heb ik al heel lang geleden geregeld voor noa, mocht het gebeuren. mijn ooms staan klaar voor de start haha, mijn ene oom is met pensioen en de andere werkt nog wel, maar dat is maar een paar uurtjes per week vanwege copd. mochten hun toch niet kunnen, kan ik terugvallen op mijn schoonvader, die is ook met pensioen, dus oppas zat hihi. ik hoop dat ze bij mijn ooms zal zijn als het zover is, voelt voor mij het fijnste en wil noa wel gelijk bij me hebben als haar zusje er eenmaal is. heb het namelijk best moeilijk mee dat ik mijn eigen ouders niet kan bellen en mijn ooms zijn als tweede ouders voor mij, dus heb het liefste dat ze bij hun is. we zien allemaal wel hoe het gaat lopen. ik ga er voor nu gewoon vanuit dat het nog een aantal dagen gaat duren. het is sowieso nog max 11 dagen, want hier mag je kiezen of je met 41 weken wil worden ingeleid en dat wil ik sowieso, al hoop ik dat het niet nodig zal zijn. als mijn pendels uitkomen dan beval ik morgen hihi