kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Gefeliciteerd Jesje met jullie prachtige dochter, ze ziet er heel mooi uit

2. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, hopelijk maken jij en kleine Fay het goed en ben je snel opgeknapt. Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar geniet eerst maar van de kleine prinses.

3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames, er wordt niet veel gekletst :). Morgen heb ik bij een echobureau de eerste afspraak gemaakt omdat ik niet kan wachten om mn kleine frummel te zien en het hartje te horen. Ben heel benieuwd.

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hier ben ik weer. heb eindelijk een rustig momentje gevonden om mijn verhaal te vertellen.

hier mijn verhaal:

maandag had ik heel de dag nergens last van, op de gebruikelijke buik en rugpijn na dan. noa was bij haar tante. om 4 uur ben ik gaan douchen want ik was al de hele dag aan het opruimen en schoonmaken geweest in mijn pyjama haha. na het douchen waren mijn benen erg zwaar en had ik wat meer last van mijn buik en rug, maar ik dacht dat is toch weer voorwerk haha. toen boodschapjes gaan doen en om 5 uur noa gaan halen. vanaf dat moment begon het toch erger te worden en moest ik soms de pijn wegzuchten en ik werd ineens heeeel erg emotioneel. kon overal om huilen. toen toch maar de vk gebeld en van haar moest ik gelijk naar het zh komen, want ze dacht dat het begonnen was. dus wij snel noa weg gebracht en mijn zus gehaald en om half 8 waren we in het zh. ik ben nog zelf naar de afdeling gelopen, want toen was het nog niet heel heftig. om 8 uur toucheren 2-3 cm. ze hebben toen wat gerommeld van binnen om de weeen wat krachtiger te maken. dat werden ze toen wel iets, maar nog steeds goed te doen, hoefde nog niet te puffen. om 10 uur kwamen ze weer kijken, 4 cm. toen had ik echt zoiets van: ohhh dit gaat een hele lange nacht worden! ze hebben toen mijn vliezen gebroken om de weeen nog krachtiger te maken en nou dat heeft geholpen haha. binnen no-time had ik zulke heftige weeen en kwamen ze zo kort op elkaar dat ik me om half 12 echt geen raad meer wist en riep ik hou het niet meer!! vk toucheren en ja hoor 10cm!! dus in 1,5 uur tijd van 4 naar 10 cm gegaan:$ mocht gelijk gaan persen dat was om 23.31 uur en om 23.38 uur was ze er. dus 7 minuten geperst! had een klein scheurtje en een schaafwondje, verder niks. maar toen begon de ellende...
    ik kreeg allemaal stolsels en verloor erg veel bloed, uiteindelijk was ik 2 liter bloed kwijt...gelukkig sloegen de medicijnen goed aan en stopte het op tijd zodat ik niet naar de ok hoefde.
    gisteren ben ik thuis gekomen, maar moet nog wel opletten, want ben erg snel duizelig en moe. mijn hb-waarde is ook heel laag, dus moet nog wel medicijnen slikken daarvoor. ik zie ook nog best geel hihi.

al met al vanaf ik in het zh aankwam en tot fay er was dus maar 4 uurtjes geduurd.

fay is een superlief, schattig, mooi en makkelijk meisje!! wel een flinke meid haha 52 cm en 3940 gram! noa reageert ook super op haar, is erg zorgzaam en helpt graag mee met dingetjes. wij zijn helemaal in de wolken!!!

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: veel plezier bij je echo morgen meid!!:D

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, het is wel snel gegaan zeg. Doe maar lekker rustig aan en laat je verwennen. Lekker genieten van je gezinnetje. Dank je wel, ben wel een beetje zenuwachtig of het hartje wel klopt en dat soort dingen haha.

Morgenavond gaat Luc bij opa en oma logeren, want wij hebben bruiloft van mijn beste vriendin, zaterdag gaan we met luc iets leuks doen en zondag gaan vl en ik naar de Toppers in Amsterdam, dan gaat Luc bij mijn zus slapen, dat vind hij leuk samen met zijn neefje.

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: genieten doe ik zeker wel hoor! ben echt helemaal gelukkig nu! alleen jammer dat noa nu flink ziek is, heeft al 3 dagen koorts enzo:(
    toppers is echt leuk! ben daar ook een keer geweest 2 jaar terug:)

ik ben morgen jarig, was dat helemaal vergeten haha, totdat mijn zus vroeg of ik er iets mee deed haha. vl vroeg wat ik wilde hebben voor mijn verjaardag, maar het mooiste cadeau heeft hij me al gegeven:D fay ligt nu nog lekker met papa op bed, papa zat er een beetje dooheen hihi. kunnen ook niks hebben he die mannen:D en om nou te zeggen dat fay een lastige baby is dat niet, ze slaapt door tot ongeveer 4 uur, half 5 en dan weer tot de volgende ochtend. ach ja, denk dat ik het al zo gewend was om in de nacht eruit te gaan van tijdens de zwangerschap haha

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wat een verhaal Jesje! Gelukkig slaan de medicijnen aan!

Hier controle vk gehad. Alles goed! En het hartje geluisterd...altijd fijn! :)

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    siren: is altijd fijn he als je het hartje weer gehoord hebt;)

hier vandaag de gehoortest gehad dat was helemaal goed, bij het hielprikje sliep ze gewoon door haha. ze is echt een droomkind, slaapt echt de hele dag haha

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Fijn Jesje!!!!

Ikkuh.. hoe was de echo?

11. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, gefeliciteerd meid met je verjaardag en een mooie dag, de zon is in ieder geval gaan schijnen. Wat een voorbeeldige baby die Fay :).

De echo was goed, we hebben een mooi hartje gehoord van 148 slagen per minuut. Verder is mijn zwangerschapsduur mooi op schema dus komt helemaal goed.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Fijn ikkuh! Gefeliciteerd!!

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: fijn meid dat je een goede echo hebt gehad!:D is toch weer een hele opluchting he!

hier gaat alles verder helemaal super! heb alleen wat weinig tijd voor zp door kraamvisite enzo. ik knap ook steeds meer op, al moet ik wel opletten dat ik niet te veel van mezelf vraag, want dan wordt ik duizelig en slap. maar mijn kraamhulp staat ervan te kijken wat ik kan met mijn hb-waarde hihi.

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, wat fijn dat het al wat beter met je gaat, maar inderdaad rustig aan he. je moet wel naar je lichaam luisteren. ja, het is een hele opluchting. 5 juni voor eerste keer naar vk, ben heel benieuwd.

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Afgelopen vrijdag bruiloft gehad van mn beste vriendin, wat waren ze mooi. Haar zusje was nog niet zeker of die erbij kon zijn, want die is vandaag uitgeteld. Gelukkig was ze erbij en of het zo moest zijn. Mijn beste vriendin is zaterdagnacht vertrokken voor huwelijksreis naar Disney en haar zusje is afgelopen nacht op de uitgerekende datum bevallen van een zoontje Logan. Dus helaas kon mijn beste vriendin er niet bij zijn, en mag ze van haar neefje genieten als ze terug zijn.

Gister naar de Toppers geweest, was kei gezellig en druk, maar echt mooi sfeertje. WE hebben genoten. Vl en ik zijn het alleen niet meer gewend zon brak weekend haha 3 avonden om 2 uur thuis pff. Luc bij opa en oma geslapen en vannacht bij zijn tante, nou hij slaapt daar beter als thuis haha. Maar ben blij dat hij het goed heeft gedaan.

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Hoe is het dames, tis maar rustig hier. Alles goed met iedereen?

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hier gaat alles goed hoor! alleen druk om nog veel op zp te zijn, 2 kindjes nemen toch een hoop tijd in beslag hihi.

noa is eindelijk weer een stuk opgeknapt dus die gaat vandaag lekker naar de psz, is ze ook wel aan toe denk, want thuis luistert ze de laatste dagen voor geen meter. ze zit nu ook veel meer binnen dan ze normaal gewend is en natuurlijk is er thuis ook een heel hoop verandert. dus straks even lekker tijd voor haarzelf. verder is ze echt een hele lieve zus, als fay huilt rent ze gelijk naar haar toe om haar haar knuffel te geven, zo schattig.

hoe is het verder met de zwangere dames hier? hoe voelen jullie je?

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier zijn gangetje, willemijn iheeft nu 2 hoektandjes ook, gaat lekker door en supertrots ze loopt los!! Vanmorgen babyzwemmen, tijd voor bandjes want ze is bijna niet merr te houden

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gaat goed hier. Wel zwaar op mijn werk. Ben is 3wk weg dus minder gezellig. Vanmiddag playdate voor de kids met een vriendin! Buik begint goed te groeien en iedereen ziet het. Nieuwe buikbanden besteld, zijn toch wel erg keuk!

20. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, wat fijn dat Noa weer is opgeknapt. En wat fijn dat Fay het goed doet.

@siren, nou mijn buik begint ook al te groeien pff. Heb het ook verteld, kon het niet meer verbergen met mijn riem die ik altijd draag haha. Maar vind het wel mooi hoor.

Verder voel ik me goed, veel moe, en veel zuur, maar verder mag ik niet klagen.

Deel Deze Pagina