kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wow siren ik zie net op je banner dat je al weer bijna 15 weken bent, gaat ook snel! leuk he als je buikje zichtbaar wordt!:D ik zou nu willen dat hij onzichtbaar was haha, kilo's willen er niet zo makkelijk af als bij noa:( ik wacht nog een paar weken en dan ga ik maar eens goed op mijn lijn letten hihi.

ikkuh: oh bah nu al zo'n last van zuur:( ben echt zooo blij dat ik daar vanaf ben! had daar op het laatst echt verschrikkelijk veel last van!

@siren: oh wat leuk dat willemijn het zwemmen zo leuk vind! noa is ook echt gek op zwemmen, ga als noa 4 is haar ook gelijk op zwemles doen!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Zuur had ik bij Liz ook erg veel op hrt laatst. Hoop dat dat me bespaard blijft. Zelfde als spierkrampen haha. Wat een pijn.
    Op het moment ben ik erg moe, veel wit vloei..echt heel veel zeg maar. Verder niks, houden zo! :p

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Hai dames hier is alles stuk rustiger....
    Ik en me vriend gaan het samen doen... Huisverbod is opgeheven en Sophie is eindelijk der zelf weer nu papa terug is...ik ben alleen zo moe en gewoon nergens zin in...heb al hele tijd zin om te slapen me vriend is naar werk toe en is dus ook weer aan her werk :) en we zijn weer bij elkaar zonde om 10jaar relatie weg te gooien....

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @nooky, wat fijn meid dat het beter met jullie gaat en dat jullie dit samen gaan, dat is een moeilijke stap, maar goed dat jullie het samen doen. Hopelijk komt het allemaal weer goed en kunnen jullie weer het gelukkige gezinnetje zijn en komt er nog ooit een broertje of zusje voor kleine Sophie.

Luc vindt zwemmen ook geweldig, die gaat met 4 jaar ook op zwemles, hij is in het water gewoon niet te houden.

De zwangerschap gaat nu veel sneller als met Luc, dat komt omdat ik mijn handen vol heb aan de kleine boef haha. Met Luc droeg ik beneden en breed en nu draag ik naar voren, dus ben heel benieuwd of ik een meid krijg hihi.

Gelukkig werken de pilletjes van Gaviscon goed tegen het zuur :). Dat is weer een pluspunt. Met Luc heb ik het ook alleen aan het eind gehad, maar niet elke zwangerschap is hetzelfde he haha.

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nooky: wat fijn meid dat jullie het toch samen gaan proberen! doe lekker rustig aan, want het is niet gek dat je moe bent na alle stress die je hebt gehad.

@siren: oh ja kuitkramp ook zo'n fijne kwaal haha. ben blij dat ik van al die narigheid af ben haha.

@ikkuh: volgens mij is het echt een fabeltje dat de vorm van je buik iets over het geslacht zegt hoor. bij noa droeg ik echt rond, maar bij fay echt naar voren en heb toch echt 2 meiden hoor haha. volgens mij zeggen ze ook dat je bij een meisje rond draagt en bij een jongen vooruit, maar ja ik geloof daar niet zo in hoor!

hier gaat alles nog steeds zn gangetje, fay is nog steeds heeeel makkelijk, echt heerlijk! scheelt echt veel dat ze (tot nu toe) geen krampjes heeft. ze is nu wel vaker wakker, maar dan ligt ze gewoon in het rond te kijken en soms laat ze zichzelf dan horen, want dan wil ze gewoon even graag bij mama of papa zitten en zit je dan echt aan te kijken en te luisteren naar je, echt heel mooi om te zien:D ze zit op dit moment ook op mijn schoot lekker rond te gluren(al weet ik niet of ze al echt iets ziet hihi)

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, ik geloof er ook niet in, want met Luc droeg ik rond en het is toch echt een jongen haha. En wat fijn dat Fay zo makkelijk is. Ik hoop dat onze 2e ook lekker makkelijk wordt hihi, maar dat heb je niet voor het zeggen.

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nee dat heb je idd niet voor het zeggen hihi. ik was ook heel bang dat dit een huilbaby zou worden, helemaal omdat noa ook een heel makkelijk kindje was, maar fay is nog makkelijker hahaha. en ach ja, anders maar wat extra kroelen he hihi.

vanaf vandaag is vl weer aan het werk. ben benieuwd hoe het me af zal gaan alleen met mijn 2 meiden. maar zal vast wel goed komen, hoewel ik wel opnieuw een ritme moet vinden hihi. straks komen ze ook langs van het cb voor intake, heb daar echt geen zin in, dat mens heeft altijd wel iets te zeuren. bij noa vond ze het toen een aandachtspunt dat vl weleens een biertje drinkt in het weekend, want dan kon hij weleens agressief worden, stom mens. alsof je nooit meer een biertje mag drinken als je vader bent geworden. ze loopt ook elke x te zeuren dat noa nog niet heel de dag uit een gewone beker drinkt. ze kan het wel, maar kliedert dan heel mijn vloer onder, sorry maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan hoor. ze krijgt nu af en toe uit een gewone beker en af en toe uit een tuitbeker. ach ja ik zeg gewoon niet te veel als ze komt, kan ze ook niet zeuren;)

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jesje spannend alleen hahaha en t cb pfff ik heb al vrij snel overplaatsing aangevraagd.. Dat gaat nu een stuk beter !!

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heb zo'n hekel aan het cb. Denken alles beter te weten...terwijl ik mijn eigen kind toch wel het beste ken!

10. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Zo is dat dames, het CB heeft altijd wat te zeuren. Dan zijn ze te licht, dan zijn ze te zwaar, dan moet je ze minder eten geven, dan zitten ze goed op gewicht, het is nooit goed. Maar ja. Inderdaad niet teveel zeggen haha, dan komt het allemaal wel goed.

Vl drinkt ook wel een biertje in het weekend hoor, dat moet kunnen. Dan zou een vader inderdaad geen bier meer mogen drinken, dat is grote onzin.

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou het is gelukkig allemaal mee gevallen met het cb. ze vond alleen dat fay best zonder nachtvoeding kon, want ze is toch zwaar genoeg. ja ik zou die ook wel willen overslaan haha, maar ja ze komt er voor, ga haar toch geen honger laten lijden. dus nu moet ik overdag wat meer geven, zodat ze in de nacht wat voller zit en dan in de nacht afbouwen met voeding. ik hoop zelf ook wel dat dit gaat werken haha. vannacht moest ik er dus om 4 uur uit voor de fles, tegen de tijd dat ik weer in bed lag was het half 5 of nog later en toen stond om 6 uur noa aan mijn bed dat ze wakker was pfff. ben echt moe nu, vooral omdat ik tot 12 uur wakker was geweest om de laatste fles te geven. ga straks lekker met ze naar bed haha.

nou noa was net 2 dagen van haar verkoudheid enzo af, begint ze sinds vandaag weer:( weer strontverkouden en moet heel de tijd zo erg hoesten dat ze moet spugen. denk dat ze daarom ook zo vroeg wakker was, want normaal is ze pas rond 8 uur wakker. denk dat ze elke keer verkouden wordt door de psz, daar pakken ze toch sneller zoiets op.

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jesje beterschap voor noa, hier ook pfff en wat een onzin, ik wil niet veel zeggen maar de eerste tijd mocht er maar 4 uur overdag en snachts hooguit 6 uur tussen zitten pffff cb weet t echt niet waar ze t over hebben

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed was met Fay, maar ik zou haar ook geen honger laten lijden hoor, als ze voeding nodig heeft, dan heeft ze het nodig.

Morgen eerste afspraak Vk, termijnecho en checken of alles goed is met de kleine prul. Ben zo benieuwd.

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja de kraamhulp zei ook max 4 uur overdag en in de nacht 6 uur. van het cb mag er nu best 7 uur tussen zitten in de nacht omdat fay zo stevig is. volgens mij vond ze haar gewoon te zwaar ofzo;)

fidel ik las het op fb ja, tandjes en verkouden, dan krijg je wel slapeloze nachten ja. ik hoop dat ze snel weer lekker slaapt! kan jij ook weer lekker slapen;)
    ik hoop ook echt dat noa morgen wat later wakker wordt hoor. ik was echt gebroken vanmorgen. ze had vanmiddag wel 3 uur geslapen gelukkig, dus ik ook, anders had ik het echt niet getrokken denk vandaag haha. ze was om 11 uur, toen ik fay de fles aan het geven was, naast mij op de bank in slaap gevallen, dus toen hebben we lekker met zijn 3tjes op bed gelegen hihi

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hoe is het hier? het is stil hier.

hier gaat alles op zich wel goed, ben alleen ontzettend moe, zit er echt ff doorheen...noa slaapt gewoon niet langer meer dan tot 6 uur. ik weet ook echt niet hoe ik haar langer kan laten slapen. we hebben haar gisteren bewust wakker gehouden tot 21.15 in de hoop dat ze dan vandaag wat langer zou slapen, maar helaas heeft dat ook niet gewerkt. dus als iemand nog een tip heeft hoor ik hem graag!

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier vandaaag even een beetje down vandaag 11 jaar geleden dat me vader is overleden.. Vorig jaar was ik de "datum" vergeten. Maar dit jaar extra bewust.. Alles wat hij nu moet missen ...

17. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, dan kan ik je een hand geven meid. Luc slaapt al een week lang tussen ons in, omdat hij in eigen bed niet wil slapen. Hij slaapt ook niet langer dan half 7 pfff. Dat breekt op, dus ik weet precies hoe je je voelt, zal wel weer een fase zijn.

Hier gaat alles goed. Vorige week bij vk geweest en ons prulleke loopt op schema en alles was goed, behalve mijn bloeddruk. Die was nu al te hoog, had ik vorige zwangerschap pas aan het einde, maar voor zwangerschap van Luc ook al last van. Nu moet ik a.s. vrijdag naar Gynaecoloog om te laten onderzoeken waar het aan ligt en dan zien we wel weer verder. Met ons prulleke was alles goed en dat was het belangrijkste. Nu hopen dat ze iets kunnen geven om mijn bloeddruk te laten zakken.

@ fidel, altijd nare dagen. Sterkte meid.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ik snap hoe je je voelt meid, ik heb ook altijd een moeilijke dag op de sterfdag van mijn ouders. dikke knuffel meid!

@ikkuh: dus we kunnen elkaar een handje geven haha. hopelijk gaat dit snel over en slapen ze snel weer wat langer.
    wat fijn dat alles zo goed gaat met je uk. wel balen dat je bloeddruk nu al te hoog is, misschien kunnen ze medicijnen ervoor geven? ik kreeg die toen bij noa toen mijn bloeddruk te hoog was.

noa wilde om half 9 al weer naar bed, dus toen ben ik zelf ook maar even terug naar bed gegaan, fay sliep gelukkig ook. half 11 moest fay eten, dus toch nog even kunnen slapen. vl heeft gezegd dat hij morgen voor noa uit bed gaat zodat ik wat langer kan slapen. normaal ga ik eruit, omdat hij moet werken en ik nog kan slapen als noa haar dutje heeft, maar hij is zo lief om morgen eruit te gaan. zul je zien dat ze dan wel gewoon blijft slapen he haha

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jesje dat s altijd zo, vrijdag op zaterdag had ik vl de nahtdienst gegeven (last van tandjes is rustig 2 uur wakker snachts) wat denk je slaapt ze door.. Zaterdag op zondag wast weer mijn beurt... Maaare ik heb vl eruit gestuurd en hij heeft dus idd de halve nacht beneden gezeten..

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier even een week de ziektewet in. Overspannen. Dat Bennie al bijna 3wk weg is helpt ook niet mee. Maar de baas belt donderdag en dan maken we even afspraken. Op advies arbo aangepast werk. Komt goed! :)

Deel Deze Pagina