kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jesje en wat zei de ha ??

Ikkuh zo lekker dan...

Siren mooi buikje!!

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: mooi buikje hoor meid!:D

@ikkuh: wat schandalig zeg van die assistente! ik ben blij dat ik goede ervaringen heb gehad daarmee.

@fidel: fay heeft een virale infectie, maar ze willen er niks voor geven. ik moet nu de flesjes in delen gaan geven in de hoop dat ze dan binnen blijven, tot nu toe werkt dat, hoop dat het zo blijft. ik moet wel goed haar temp en plasluiers in de gaten houden, mochten die niet goed zijn moet ik gelijk naar de hap. hoop dat dat niet nodig zal zijn. ze vond verder dat fay er nog goed uit zag en goed alert was. ben in ieder geval weer even gerust gesteld, maar baal wel een beetje dat ze niks kunnen geven zodat ze er sneller vanaf is.

3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, 144/96 en mooi buikje ;)
    @jesje, ja je bent machteloos want zon klein prinsesje willen ze nog niks voorschrijven, daar willen ze zolang mogelijk mee wachten. Hopelijk blijven de voedingen er nu in en knapt ze snel weer op.

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkuh..dat is wel wat hoger ja!

Jesje. hoe gaat het nu met Fay?

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: oh dat is al best hoog ja, dat had ik op het eind bij noa ongeveer.

@siren: het gaat iets beter met fay. ze spuugt nog steeds voedingen uit, maar gelukkig al veel minder dan gisteren en donderdag. woensdag naar het cb, maar denk dat ze is afgevallen...

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nou ik had vandaag 150-100 :/. Moest gelijk door naar de gyn. Daar zakte hij weer wat. Bloed en urine verder ok. Toch door stress waarschijnlijk. Dat wordt nog wat langer de ziektewet in. :(

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    siren doe maar echt rustig aan dan hoor meid! lekker in de zon gaan zitten met je benen omhoog hihi

de vk had mij gisteren nog gebeld hoe het nu ging enzo. ik krijg nu een formulier toe gestuurd om nog 1 keer bloed te prikken om mijn hb waarde te meten en dan moet ik hun nog bellen voor de uitslag. ben benieuwd. ze zei trouwens dat mocht ik nog een keer zwanger raken (wat niet de bedoeling is hihi) dat ik dan niet meer bij hun mag, maar gelijk medisch ben door het bloedverlies. ik heb schijnbaar een verhoogde kans dat ik dat weer zou krijgen bij een volgende bevalling. nou toen ik dat hoorde wist ik helemaal zeker dat ik niet meer wil haha, ik zou dat niet meer mee willen maken.

iemand die ik ken wil trouwens thuis bevallen omdat ze die 300 euro niet kan betalen en dat terwijl ze tijdens haar vorige zwangerschap problemen heeft gehad met het hartje van de kleine.ik kan dat niet begrijpen hoor...wat is nou belangrijker? ze is niet meer medisch omdat alles goed gaat nu, maar dan nog ik zou het risico niet nemen

8. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, nou dat risico zou ik ook niet nemen. Daarom ben ik aanvullend verzekerd, ik weet al dat ik geplande keizersnede krijg, dus dan is de keus zo gemaakt.

Heb deze week de ziekenhuisbezoekjes wel pff. Vanochtend bloed laten prikken om te kijken of ik anti stoffen heb tegen waterpokken. Morgenvroeg naar Dermatoloog voor mijn psoriasis en daarna bloedprikken voor glucose. Volgende week vrijdag weer echo, ben heel benieuwd.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik mag vrijdag weer terug naar de vk. Ik had Marjolijn gister. Echt een lieverd is dat:)

Ik heb ook echo gehad en ze dacht te zien wat het is. Ik dacht het ook te zien. Maar bij de 20wk echo weten we het zeker. tot die tijd zeg ik ff niks. sorry! :p

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Oei spannend siren
    Jesje hahah ach wie weet bedenk je je nog over 10 jaar haha
    Jesje voorstellen het voor te schieten ofzo?? Brrrrrr moet er niet aan denken...
    Ikkuh hier ook aanvullend verzekerd, maar goed o ander hadden we dijkke rekningen gehad vorig jaar

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: nou daar ken ik haar niet goed genoeg voor. ze is de sz van mijn zus. enne over 10 jaar?? doe maar niet, dan ben ik 41 hahaha

@siren: ja marjolein is zeker een schat van een mens! vind haar de fijnste om eerlijk te zijn. die onderneemt altijd gelijk actie, geen gezeur verder, echt een fijn mens! ik had tijdens de bevalling wendy met corina, die liep met haar mee. ik had wendy tijdens de zwangerschap maar 1 keer gehad, maar moet zeggen dat ik haar ook erg goed en lief vond hoor!

ik moet zo met fay voor het eerst naar het cb, ben echt heel benieuwd wat ze nu gegroeid is! ga ook vragen of ze meer voeding mag, ze blijft echt na elke fles zoeken naar meer en komt soms al echt vroeg voor de volgende fles.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Vrijdag kom ik bij Durvina...die is minder. Wendy nu 1x gehad. Gaat wel. Marjolein is zo heerlijk consequent.

Hier ook aanvullend verzekerd. Echt fijn!

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, ben benieuwd hoe het met Fay gaat, of ze goed gegroeid is.

Gister dus bloed geprikt voor antistoffen van waterpokken, omdat ze niet weten of ik ze gehad heb. En wat denk je, Luc komt gisteravond uit de opvang met waterpokken pff, gerum. Dus ik vandaag gynaecoloog gebeld, wat ik moest doen, want moest het gelijk melden.
    De uitslag van bloed gister was al binnen en ik heb de antistoffen dus ik hoef me nergens zorgen over te maken. gelukkig.

@siren, spannend dat je het eigenlijk al weet wat het wordt haha, ben heel benieuwd. Ik denk dat je een jongen krijgt.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jesje nou over 5 jaar dan, kan nog mooi... Hahahaha

@ ikkuh je denkt t zelfde als als ik hahah
    Hier een speelkeukentje akvast gehad van kennisen, hun dochters spelen er niet meer mee zo aardig!!

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: ja ik had durvina de hele zwangerschap zo'n beetje, vind haar echt de minste, maar ja. marjolein is echt een engel! ik dnek ook dat je een jongen krijgt haha. ik zie bij echo's van meisjes bijna niks haha een jongen valt meteen op!

@fidel: nou doe maar net hoor, ik vind het prima zo;)

fay was goed gegroeid, 3cm en 540 gram aangekomen. hoesten wordt ook minder gelukkig. denk ook dat als ze niet zo gespuugd had ze meer was aangekomen.

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier morgen heen naar cb, bah de 1e prikjes in de arm, zie er echt tegenop, normaal ben ik dan wel de bikkel, maar vind dit zo zielig... Wn dan hopen dat ze er niet ziek van wordt, hoor er alleen zieke kinderen van..... Echt geen zin... Wil alleen meten en wegen eigenlijk!!

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ik kan me niet herinneren dat noa er echt last van had. die had vooral last met de eerste prikjes. noa hoeft gelukkig pas met 4 jaar weer geloof ik, alleen fay moet volgende maand voor het eerst:(

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Bennie was mee vanmorgen. Hij vond Durvina een leuk vrouwtje. Indruk kan verschillen zie je wel haha!

Bloeddruk was goed vandaag! :) maandag uwvcontrole.

5juli weten we het zeker... ik durf er nu nog niet de kleertjes op aan te passen.

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @jesje 3 jaar en 9 maanden volgende prikjes haha,
    Cb goed gegroeid, loopt voor op de lijn, ook kwa ontwikkeling, maar dat wisten we al.. Ze was verbaasd dat ze al los liep! ( ze vroeg of ze al kroop hahaha) prikjes bikkeltje, de 2e deed goed zeer, ze prikte scheef... Kon het horen aant snuffen...

Zo leuk ik heb mijn kraamhulp op fb, en ik ga mandag naar een bv bijeenkomst ( koffiedrinken met bv moeders), is op fb een evenement, had ze gezien, vroeg de kraamhulp mij nog adviezen om andere moeders door te zetten hahaah, ik weet met een 2e dat ik echt een voorkeur heb naar haar!! Ze zei dat ze me in gezinnen ook vaak als voorbeeld noemde met kolven hahaha vol me helemaal trots!

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: ja snap ik dat je dan trots bent haha. hoe oud was willemijn toen ze liep dan? noa was 14 maanden, maar een kindje van vrienden van ons liep net voor zijn eerste verjaardag, dus ik dacht dat noa wat later daarmee was. ik krijg altijd veel opmerkingen van veel mensen dat noa zo goed praat en wat ik daarvoor doe haha. nou uhhh ik praat gewoon normaal tegen haar en verbeter haar als ze iets fout zegt en lees al van heel jong af aan boekjes met haar, maar verder doe ik niks speciaals hoor. de ene is gewoon sneller in het ene en de ander weer in andere dingen volgens mij. maar ik ben wel heel trots als ik dan zo'n compliment krijg:D

@siren: ja zo zie je maar dat smaken verschillen haha. durvina had mij vorige week nog gebeld hoe het ging enzo, toen was ze wel heel lief. misschien hangt het kaartje van fay wel in de praktijk, of ga je altijd bij een andere locatie?

Deel Deze Pagina