Jesje ze liep los met 13 maanden, en idd de een is snel met dit, de ander met dat! Gisteravond verjaardag van schoonmoeder, voor de 2e keer dat we weg gingen zonder willemijn, buurvrouw paste op, vreemd hoor, beiden hadden we zoiets van we vergeten iets... Was heel gezellig en oppasssenm ze had lekker geslapen dus niks te doen hahahah Vandaag lekker lui dagje, vl heeft weer werk, als het bevalt van beide kanten iig tot dec!!! Heel blij mee!!!
dank je siren fidel: oh dat zou wel fijn zijn zeg als hij tot dec werk heeft. is toch weer een last van je schouders af he! ik ga woensdag voor het eerst zonder fay weg, noa gaat met de psz naar de kinderboerderij en er mag 1 ouder mee en ik zag het niet zo zitten om fay daar mee naartoe te nemen. ik zie er wel tegenop hoor haha. bij noa ben ik het al gewend. ik snap dus wel dat het heel raar is om dan zonder willemijn weg te gaan, net of je iets vergeet he haha fay is vandaag alweer 5 weekjes, gaat echt snel zeg! voor ik het weet is ze straks alweer een jaar ik kroel zoveel mogelijk met haar, want ja dit is de laatste keer
Idd en veeel fotos maken denk dat de 2e ook sneller gaat als de 1e omdat het gewone leven ook gewoon doorgaat, met de 1 e staat de tijjd even stil! Pffff wederom gebroken achten, oorzaak onbekend niet huilen masr spelen en feestvieren van 01.30 tot 04.30, als ze t annacht ook diet er toch maar uithalen en laten spelen, is ze sneller moe als in bed laten liggen gaaaaaaaaaap, vanavond bv koffieavond bij de lactatiekundige, was vorige keer erg gezellig
pfff dat is echt vervelend fidel ze hebben rond die leeftijd toch ook een sprong? tenminste dat staat mij nog bij. misschien daarvan? hier gelukkig geen gebroken nachten meer, fay slaap al lekker door van 12 tot 7 en meestal wordt noa van mij en fay wakker, soms slaapt ze nog iets langer. idd bij de eerste maak je het allemaal veel bewuster mee. nu vind je het allemaal toch meer normaal, hoewel het eerste lachje enzo onbeschrijfelijk blijft hoor! heel irritant alleen, elke keer als ze lacht heb ik niks bij de hand om een foto te maken en heb ik dat wel ben ik te laat haha. dus nog geen foto met een lach
aaaaaah Jesje, wat een poepie en wat een mooi meisje en die haartjes, geweldig. Wees er maar trots op meid.
Nou, Fidel die kriebels heb ik ook haha. Wil ook een meisje haha, het maakt me niet uit, maar als ik alle jurkjes en roze truitjes zie, denk ik dan heb ik het allebei gehad haha, maar nog even afwachten. Willen jullie nog een tweede?
Ikkuh jazekers!! Maar nu nog niet, ik wil tot zowieso bv geven ( ook overdag kolven), daarna wik ik t langzamerhand gaan afbouwen. Dn wil ik me lichaam rust geven( tis best zwaar zo af en toe) Daarbij voor we een 2e kunnen krijgen moet er een dakkapel worden geplaatst, en daar moeten we nog even voor sparen. Ook nu eerst bezig houden met de 4 jarige tinker ( paard) deze wordt zadelmak gemaakt en dan ga ik hem rijden, zwanger en een jong pard rijden is neit idiaal
@fidel: ja als je dat allemaal nog in de planning hebt kun je beter nog even wachten @ikkuh: fay is juist al een heel stuk kaler haha, er is echt al veel uitgevallen, maar ze heeft nog aardig wat over haha. hier gaat het echt super! de meiden doen het allebei heel goed. al zou ik wel wat slaap kunnen gebruiken, ondanks dat fay de nacht doorslaapt haha. ik heb de laatste tijd echt moeite met uit bed komen en vind het echt moeilijk om wakker te blijven tot de laatste fles, terwijl ik normaal echt een avondmens ben. zal blij zijn dat die fles er ook af kan hihi
Een perfecte 20wk echo gehad! 100% goed gekeurd! Geslacht niet te zien. Benen bij elkaar en navelstreng er tussen. Dus nu nog even over denken...verrassing of geslachtsbepaling. Vorige x dachten ze een meisje..waren 3streepjes maar kon toen ook de navelstreng zijn geweest...3aders zie je ook als 3 streepjes.
@siren, wat fijn dat alles goed was. Wat gaat het snel he. jammer dat je nog niet weet wat het is, ik zuo het ook wel willen weten haha, maar ik moet nog even wachten. Wanneer gaan de dames eigenlijk op vakantie of wanneer hebben jullie vakantie?
Ik heb altijd vakantie haha, nee geen plannen, blij dat vl net weer aant werk is, had ik het al verteld?? Hij heeft echt een contract tot iig dec!!! Jippie!! Siren blijft dus nog even spannend !!
@siren: ik had het al op fb gelezen. wel spannend hoor, al zou ik zelf wel voor geslachtsbepaling kiezen hahaha. maar het belangrijkste is, is dat hij/zij is goed gekeurd! @vakantie: hier geen plannen, vind fay daar echt te klein voor. en ja, ik werk niet dus ook altijd vakantie haha. we gaan wel volgende week een dagje naar de efteling en ga ook nog een x met sz en noa een dagje naar slagharen. verder niet echt plannen.
Fijn fidel van zijn contract!!!! Vakantieplannen. ook hier niks. ik zit in de ziektewet..weet niet hoe lang dat nog gaat duren. Bennie werkt nog 2 weken, dan begint zijn vakantie. Hij neemt langer vakantie op als de kleine er is. Misschien als ik nog niet ga werken...gaan we een tijdje naar de camping in zeeland. Mogen we lenen van so..kost 4 per nacht. Dagtripjes tja...ik word steeds hondsberoerd als ik ff sta. Combi hoge bloeddruk en...?? Weet niet. Vk zei ook al..oppassen jij! Dus ergens een dag rondtippelen..zie ik niet zitten. Vanavond gaan we naar de kermis..proberen hoe dat gaat.
Hai dames alles goed? Hier niet alweer een blaasontsteking... Maar nu weer door gestuurd naar ziekenhuis.. hoop dat ze verder gaan kijken enzo... De kleine gaat goed vandaag weer gezellig naar opa en oma.... vanaf maandag 16september gaat se naar psz
Mondjes dicht dames maar... tuurlijk hebben we alsnog een geslachtsbepaling gedaan. We doen alsof we het niet weten. Alleen opa en oma's weten het en mijn zus en ml zijn zus. En een besloten groep op fb.. dames die ik ken van zp ook. (aug 2011 mama's) en natuurlijk mogen jullie het ook weten. We krijgen er een dametje bij!
Leuk gefeliciteerd!!!! Hier ook leuk nieuws, we zijn maandagnacht om 00.34 de trotse oom en tante geworden van een neefje genaamd Rieks!! Moeder en zoon maken het goed, verblijven momenteel nog int zh ivm een kzsnee, vermoedelijk mogen ze donderdag of vrijdag naar huis Gistermiddag op kraamvisite geweest natuurlijk wat een dotje zeg, maar peoh druk met bezoek...