@siren: wat leuk nog een meisje erbij! en het is echt heeel praktisch haha. ik heb iegenlijk helemaal geen kleertjes nodig voor fay, maar toch koop ik af en toe wat hoor, is ook wel leuk om af en toe iets nieuws te kopen en aan te doen hihi. @fidel: gefeliicteerd met je neefje! lekker kroelen! en veel kraamvisite pfff. ik heb er dit keer gelukkig helemaal geen last van gehad haha, het is zelfs extreem rustig geweest. er zijn zelfs vrienden nog helemaal niet geweest, daar ben ik wel een beetje teleur gesteld in. dan weet je gelijk wat je echte vrienden zijn. @nooky: jeetje jouw blaas wil ook nooit echt meewerken he? hoe is het nu tussen jou en je vriend? hier eigenlijk vrij weinig nieuws...
Ja idd jesje zoals de ha ook zeg ben een geval van complexe blaasontsteking.... Tussen mij en me vriend gaat het stukken beter ben sinds gisteren ook nog is snot verkouden... Pff hoofdpijn keelpijn moe ... Blegh alweer klaar mee
Het zal voor hem ook allemaal niet meevallen Nooky. Wat had hij nou zei je.. ad(h)d met ptss erbij toch?
@nooky wat fijn dat het alweer wat beter gaat. @siren, wat leuk een meisje, ben jaloers haha. Weet nog niet wat het wordt. @fidel, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. @jesje, inderdaad, dan weet je wie je echte vrienden zijn
@nooky: fijn dat alles beter gaat tussen jou en je vriend beterschap meid! @ikkuh: nog even geduld meid, dan weet jij het ook morgen gaan wij een dagje naar de efteling. ik hoop wel dat noa en fay dan een beetje uitslapen, vandaag was het 6 uur pfff
Gefeliciteerd Siren, nog een meid. Lijkt mij ook wel heel praktisch haha. Rustig aan hoor, je moet nog even! Denk goed aan jezelf. Pff 6 uur Jesje wat vroeg, kleine ochtendterroristen haha. Het wordt morgen weer mooi weer, heerlijk voor de Efteling, veel plezier. Fidel wat super zeg dat je vriend werk heeft tot dec, geeft toch wat rust lijkt mij. Vind het trouwens super dat je nog bv geeft, vond het ook op momenten zwaar, zeker icm werk, maar als je lekker thuis bent kan je lekker door. Hier alles super, overtijd......maar gister negatieve test. Wacht het nog maar even af. Geen teken van ongi nog, maar je weet het nooit
@denise: spannend meid! ik ben vrijdagavond weer voor het eerst ongi geworden, en flink ook maar wel gelijk netjes na 30 dagen. ik had de gyn gebeld om mijn spiraal te laten plaatsen, maar die willen hem pas zetten vanaf 12 weken, terwijl mijn vk had gezegd dat ik vanaf 6 weken hem mocht laten zetten, maar daar hadden ze in het zh geen boodschap aan. nog maar een maandje wachten dan... efteling was echt superleuk! echt leuk dat noa het nu echt beseft. ze had aan het einde nog een knuffel van pardoes gehad en die sleept ze nu de hele tijd overal mee naartoe haha. ik had alleen wel gehoopt dat ze nu misschien een x zou uitslapen, aangezien ze overdag maar een half uur had geslapen, maar helaas, half 6 waren beide dames wakker...waar is de tijd gebleven dat noa sliep tot half 9??? fay gaat namelijk na haar fles gelijk weer slapen, maar noa dus niet.
Das mooi op tijd nesje, ik heerlijk nog steeds niet... Zal wel komen als de bv stopt Leuk zo'n dagje! Wij gaan denk ik ook pas volgend jaar, tis nog wel een stukje rijden voor ons Straks verjaardag, fijne dag iedereen
ja voor ons is het maar een half uurtje rijden, dus wij zijn er zo. wij gaan 24 aug nog een dagje naar slagharen, maar dat is wel heel ver voor ons, 2 uur rijden pfff. fay blijft dan een dagje bij mijn zus, is toch wat makkelijker, want ze heeft er toch nog niet veel aan
wat is eht stil hier...iedereen aan het zwemmen? hier gaat het wel, fay heeft best last van de warmte, maar ja dat is logisch. pfff hier was gisteren even flink stress! we hadden een hele leuke dag gehad, zus was met haar gezin naar ons gekomen en hebben we lekker gezwommen in onze tuin daarna met zn allen bbq. mijn zus was nog geen uur weg toen vl begon te klagen over benauwdheid en pijn op zijn borst en een tintelend gevoel in zijn arm. hij begon ook te zweten en raakte helemaal in paniek. op een gegeven moment kon hij niet meer normaal praten omdat zijn kaak op slot zat en stonden zijn vingers helemaal krom. ik zat ondertussen al meet 112 aan de tel, die waren er echt binnen 2 minuten, want het zh is bijna bij mij om de hoek. toen de ambulance kwam ging het iets beter en alles was goed gelukkig. het bleek een hyperventilatie aanval te zijn, maar dan echt een flinke. omdat vl niet echt rustig werd toch maar even meegenomen naar het zh, maar ook daar was alles goed dus mochten we toch weer naar huis. vl werkt altijd erg veel(heeft eigen bedrijf) en waarschijnlijk is dat de reden. (stress enzo) de arts zei dat hij een soort van burn-out heeft, dus even rust voor hem. ben me wel helemaal lam geschrokken hoor en hij ook. hij ging ook allemaal roepen dat ie zoveel van mij houdt enzo, omdat hij bang was dat ie dood zou gaan, zo bang was hij.
@jesje, dat is ff schrikken zeg, jeetje. Gelukkig is alles normaal. Dit is vaak de waarschuwing dat mensen het iets rustiger aan moeten doen. Nog 4 dagen werken na vandaag en dan hebben we vakantie. Maandag vertrekken we voor 2 weken met ons hele gezin (ouders, zus, schoonbroer, neefje en wij drieën) naar Turkije, hebben er zin. Lekker warm dus dat moet helemaal goedkomen. Gister lekker bij mijn ouders in het zwembad gelegen en daarna met zijn allen gebbqt, dus heel gezellig.
Dames vandaag echo en foto gehad van me nieren. Alles zag er goed uit woensdag krijg ik echt dr uitslagen van de uroloog... Maar degene die de echo gemaakt heeft vond men baarmoeder gekanteld ston....is dat normaal en vriendlief zei daardoor oppeens dat ik maar stoppen moet met de pil hij zou lullig vinden als we dan oppeens 4jaar zouden doen over zwanger worden
@nooky: ga je dat nu ook doen dan? heb je dan ook minder kans om zwanger te raken? @ikkuh: ohh lekker op vakantie ik ben jaloers!! volgend jaar wil ik ook weer naar het buitenland hoor! hoe voel je je verder? ja was echt schrikken van vl, maar goddank is het niks ergs. hij is nog wel angstig, is allemaal bang dat het weer zal gebeuren. is idd een teken van het lichaam dat ie ff rustig moet doen, maar hij is flink geschrokken, dus denk dat hij dat wel zal doen. hij is nu lekker vissen, even wat ontspanning. oh ik ben echt supertrots! noa heeft vandaag voor het eerst uit zichzelf op het potje geplast ze gaat daarna dan ook zelf naar de wc om haar plasje weg te gooien en door te spoelen en dan zwaait ze haar plasje uit haha
Ik weet niet... En zal woensdag nog is vragen... Maar volgens internet ben je idd moeilijker zwanger daardoor.... Pfff... Ergens wil ik het wel....
Jesje had al via fb gereageerd maar ben blij dat alles goes is!! Nooky fijn dat je vriend zo positief daar op reageert, moeilijk ik weet niet verder... Ben benieuwd wat er uit deuitslagen komt
Jesje. ik las het op fb...schrikken zeg!!!! Rustig aan nu. Nooky.. ik heb ook een gekantelde bm in lichte mate. Alleen lastig met inwendige echo's en uitstrijkjes. Maar misschien verschilt het in mate. Ik ga woensdag beginnen met proberen een paar uur te werken. We zullen zien! Moet vd arbo :/