@jesje, voel me wel goed hoor. Vrijdag nog ff op controle voordat we op vakantie gaan en dan kunnen we met een gerust hart gaan haha. @siren, niks overhaasten, gewoon doen wat jij aankan en niet meer. Je moet aan je gezondheid en die van jullie meisje denken.
Nou heb met de baas gister afgesproken dat we beginnen met een uurtje. Lang zat! Vandaag 13:30 tot 14:30 En morgen van 8:20 tot 9:30 10min langer. Gaat goed komen denk ik zo. En misschien toch wel lekker na 7 weken thuis!
Owja! Heb net de geboortekaartjes in bestelling gezet! We hadden 2 proefkaartjes en de ene is zo leuk en grappig!
@siren, wat leuk en wat een gedoe vonden we dat toen met Luc, een leuk geboortekaartje uitzoeken haha, dat zullen we na de vakantie als we weten wat het wordt ook es aan gaan beginnen haha. Hoe is het werken gegaan?
wij waren er bij fay zo uit gelukkig met de kaartjes, hoe is het werken gegaan? @ikkuh: oh lekker op vakantie, waar ga je heen? wij gaan in september een midweekje naar centerparcs, ben er ook wel ff aan toe om eruit te gaan! dat wordt dan de eerste keer dat fay gaat zwemmen, ben benieuwd! noa gaat nu elke keer helemaal zelf op het potje als ze kleren aan heeft trekt ze ze uit en gaat dan netjes op het potje zitten. ook met haar plasje door de wc spoelen mag ik niet helpen haha. nu nog poepen, maar dat zal vast wel goedkomen!
Pffff wat een dramanacht om 03.00 wakker glesje gegeven echt een nachtmerrie en ze sliep pas om 05.00 uu ik was daarna ieder alf uur wakker bhel Ook gister naar nieuws, oom van vl ligt in krietieke toestand int zh, hij heeft dinsdag een hartaanval gehad, afwachten
Werken is meegevallen. Gister een uur. Vandaag 1,5. Liep uit! 1 patient kwam te laat .niet handig. Daarna nog even thee meegedronken en gekletst. Voelt goed!
@fidel: he bah sterkte met je oom @siren: wat fijn dat het zo goed is gegaan op je werk. je bent tandartsassisitente toch? even een rare vraag, zet jouw zus tatoos? want mijn zus had jou bij mij zien staan en zegt dat jouw zus dat doet en als dat zo is heeft ze mijn tatoo van noa bij mij gezet hier gaat alles goed. noa gaat goed op het potje, maar soms heeft ze er nog geen zin in en wil ze een luier aan. ik zei tegen vl dat ik haar nu eigenlijk gewoon een onderbroek moet aan doen en verder niks, maar hij zegt dat dat nog te vroeg is. wat denken jullie? poepen heeft ze trouwens nog niet in het potje gedaan. ik vind het allemaal best moeilijk, want dit is helemaal nieuw voor mij hihi ze krijgt trouwens ook haar 5de kies, nog 3 te gaan hierna en dan kan fay beginnen haha
Poeh moeilijk, ik zou t niet weten... Ik kan wel wat zeggen, maar denk dat je in de peuter kleutergroep de vraag moet stellen... Hier een bont kind, een of andere vlekkenziekte, maar geen koorts, begint als speldenprikjes, wat later wel muggenbulten lijken. Gek genoeg alleen op de gezicht en armpjes. Vandaag maar niet naar zwemmen, als t besmettelijk is vinden de andere moeders dat vast niet grappig... Had de ha al gebelt maar zolang ze niet koortsig is of minder drinkt hoefte ik niet langs te komen... Moet toch med. Bestellen dus neem der dan gewoon mee hahah kijken kd de assistente het weet haha, makkelijk om het dan van het lijstje te strepen ( stel t zijn de waterpokken, dat krijgen ze tich maar 1 x, makkelijk als je dan weet of ze het gehad heeft)
@siren, wat fijn dat het goed gegaan is. @fidel, bah wat naar nieuws. Sterkte. @jesje, wij gaan 14 dagen naar Turkije, heerlijk warm daar nu. Wat goed van Noa dat ze op het potje doet, nu nog poepen, maar dat gaat dalijk vanzelf en indd ipv luier gewoon een onderbroek aan doen. Komt helemaal goed dames.
Klopt ik ben inderdaad tandartsassistente @jesje, haha ja inderdaad...dat doet mijn zus! Heb je een tattoo van baar ja? In Breda gezet? Toen ze nog bij needle art zat misschien? Tegenwoordig zit ze bij shot of ink.. Bij Mike in St. Willebrord. Vlakbij huis...kan ze lopend naartoe
@siren: je hebt mn tatoo inmiddels al gezien he ik kreeg gelijk heel veel reacties van andere mensen, die dachten dat ik hem net had laten zetten, maar heb hem al 2 jaar. ze zat toen volgens mij bij vintage tatoo? op de baliendijk. ik wil nu op mijn andere enkel iets voor fay laten zetten. @fidel: het waren toch waterpokken zo op fb te lezen. balen meid, maar ja dan is ze er maar vanaf he! ik heb het toen ik klein was 2 keer gehad, doordat ik bij de eerste keer nog geen jaar was, dan schijnt het dat het terug kan komen. ik heb al meerdere ouders gesproken waarvan de kindjes het net hebben gehad. ik ga denk gewoon als ik thuis ben noa een onderbroek aan doen, maar voorlopig als ik weg moet nog wel even een luier hihi. 12 aug moet ze weer naar de psz, daar trainen ze het ook als ze weten dat jij er mee bezig bent. ik ga vandeweek maar even wat onderbroekjes bij halen voor de ongelukjes hihi
Dames alles goed hier wel Sophie is vandaag jarig leuke kados gehad enige probleem nu is dat ze niet slapen wil...
Nooky ik dnek onder de indruk van alle festiviteiten logisch toch, lekker knuffelen komt vast goed!! Een dagje minder slaap is neit zo erg !! Jesje ja idd kan t van me lijstje afstrepen, al zit ik ook onder bultjes... Vreemd want ik heb gewoon de waterpokken gehad, kan ook dat een stiekeme mug mij steeds prikt 8 aug. Moet ik naar de ha, omdat ik t idee heb dat ik te straks gehecht ben, intiem zijn is nog steeds pijnlijk, wordt erg gespannen dus dat werkt niet, ben der klaar mee dus even na laten kijken.. Wil wel weer fijn intiem kunnen zijn en niet denken gaat dit pijn doen of natijd zeggen der uit der uit der uit!!
@fidel: nee dat is niet de bedoeling meid. ik heb het vaker gehoord hoor dat dat is gebeurd. ik dacht in het begin na de bevalling van fay ook dat dat het geval was, maar gelukkig toch nog helemaal goed gekomen. @nooky: nogmaals gefeliciteerd meid ik denk ook dat ze gewoon teveel prikkels heeft gehad, heeft het nog lang geduurd tot ze sliep? kan ook best dat ze vandaag uit haar doen zal zijn. nou hier stond noa vannacht om 12 uur ineens op de overloop. heb haar toen gelijk terug gelegd en gelukkig ging ze gelijk weer slapen. ik denk dat het door die kies komt die doorkomt, want ze heeft er gisteren overdag ook veel over geklaagd. er is er trouwens boven al 1 door zonder dat ik dat in de gaten had gehad hihi. maar van deze heeft ze wel echt last. ze zei gisteren heel de tijd, tandje doet pijn en zat heel de dag met haar vingertjes in haar mond en was niet echt vrolijk zeg maar. hopelijk zetten ze snel door, na deze nog 2 te gaan dan heeft ze ze allemaal en gaat ze hopelijk ook weer wat langer slapen, want vanmorgen was het weer 6 uur en ik ga elke dag pas na 12 uur naar bed na de fles van fay.
hallo! hoe gaat het hier? hier zwaar vermoeiend! net Lizzy's feestjes achter de rug. in 2x gedaan ivm drukte. wel lekker buiten gezeten en de kids in het badje werken gaat ook goed.. 3x p.w. een uur. helaas is Ben's oma op Lizzy's verjaardag erg achteruit gegaan en hebben ze haar een pompje gegeven...palliatieve zorg. de dag erna is ze overleden. morgen hebben we de begrafenis.