de ct scan is gelukt maandag hoot ik de uitslag en vind behoorlijk spannend... maja we komen der wel balen nog niks van fidel... ben zoo benieuwd wanneer werd ze nou gestript
meiden krijg net nieuws van fidel!!!! vanmorgen zijn ze ouders geworden van dochtertje willemijn ze is 3050 gram en 46cm. het was een hevige bevalling vertelde ze, ze zou er later meer over vertellen fidel nogmaals: heel erg gefeliciteerd met jullie dochtertje en geniet ervan!!
wauw fidel gefeliciteerd!!!!!! GENIET! hier weer lekker thuis. Bloeddruk is super goed weer. Urine vandaag was ook goed, geen eiwitten MAAR die van het urine sparen was weer verhoogd dus alsnog (helaas) zo-ma weer die test. DInsdag terug voor controle en uitleg wbt inleiden... JA JA DE DATUM IS BEKEND!!!!!!!!!!!!!!! Bovenste is al een 5 ponder! Ze zijn 2350 en 2490! (L)
Fidel, eindelijk is jullie meisje er. Gefeliciteerd en geniet ervan, want ze zijn zo groot pfff. Ben een tijdje er niet op geweest ivm drukte, etc. Heb wel alles meegelezen, maar er neit veel op gezet. Hier 2 tandjes door en nummer 3 komt eraan. Echt drama, en slapeloze nachten, maar ja, het hoort erbij. Hoe is het verder met jullie dames?
@bb: heb je wel een buddy hier? We willen natuurlijk wel weten als jouw frummeltjes geboren zijn! En wat goed dat ze al zo goed gegroeid zijn! Ben benieuwd wanneer voor jou dan de grote dag is! @ikkuh: ja ik weet er alles an over de tandjes, zijn echt slapeloze nachten hier. Noa heeft er nu 6 twee onder en 4 boven.
sophie heeft er inmiddels 7... 4 boven en 3 beneden.. maar als ik het zo zie komen der weer meer te gelijk door alle maal witte puntjes door tandvlees heen... arm kind ze heeft er nu weer meer last van
@nooky: zozo 7 tandjes al! Bij noa kwamen de eerste 2 pas toen ze 8 maanden was haha, bij noa komen ze altijd met 2 tegelijk, dus ze heeft er altijd erg veel last van, maar ja hoort er bij he?
Hey dames, Sorry ik kom ff binnenvallen!!! Ik had paar weken geleden verteld dat manlief nog geen 2e kindje wilt, hij twijfelde nog. Nu niet meer... want ik ben zwanger! Ja, ik moet tot mijn grote schaamte vertellen dat ik de pil 2x vergeten ben Tegelijk ben ik ook heel bang voor een vmk. Vanochtend bloedverlies. Maar jullie weten dat ik dat met de 1e zwangerschap heel vaak had. Dus, ik hoop dat dat nu weer het geval is. Ik heb net de VK gebeld. Maandag moet ik aan hun meer laten weten. Het was een schok, die 1e licht posi test. Maar heb inmiddels 2 posi testen hier liggen. En nu zijn we eigenlijk toch wel heel blij. En is een 2e kindje erg welkom. Ik ben helemaal van de kaart..