kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Siren fijn dat t een geslaagde verjaardag was, helaas wat sneu van bens oma, gecondoleerd!!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    dank je xx

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @siren: gecondoleerd meid, sterkte morgen en de komende tijd

hoe is het verder hier met iedereen?
    hier gaat alles goed. fay is nog steeds een heel tevreden meisje. over 2 weekjes alweer 3 maandjes, gaat veel te snel! noa is met 4 kiezen bezig, wat inhoudt dat ze elke dag tussen 5 en 6 uur wakker is, dat is wel vermoeiend maar ja, dat hoort erbij.
    ik heb vandaag de spiraal laten zetten, vorige x deed het veel pijn daarna, maar dit keer nergens last van. ik kan er weer tegen aan voor 5 jaar hihi

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier morgen naar de ha, voor mezelf ik heb wat last van t litteken van de knip
    Verder gaat alles zijn gangetje ik heb t vermoeden willemijn in de laatste sprong zit heel slecht slapen en driftbuien

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh ja fidel, met 14 maanden krijgen ze idd nog een sprong. wat vervelend dat je nog last hebt van je knip:(

vandaag was noa eindelijk op een normale tijd wakker: half 7 joepiieeee:D

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ze heeft t overgedragen aan willemijn die is om 05.00 wakker, doodstil, e. Valt uiteindelijk om 08.00 weer in slaap... Problematisch ik moet zo naar de ha...

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: hoe was het bij de ha? slaapt willemijn al wat langer? hier was het vanmorgen 7 uur, dus gaat de goede kant op:D

hoe is het verder met iedereen hier? is zo stil hier...

hier gaat alles goed, morgen weer naar het cb, ben benieuwd hoe groot ze nu is! fay is nog steeds een heel rustig meisje, echt ideaal haha. ze ligt sinds een paar dagen als ik haar uit bed haal smorgens, helemaal omgedraaid in bed hihi. dus zeg maar met haar voetjes aan het hoofdeind en dan helemaal boven in haar bedje. zo rustig als ze overdag is, zo druk is ze in haar slaap denk haha

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nou heb een doorverwijzing naar de gyn, de ha vond t niet zo extreem maar snapte het probleem, bepaald punt is ook hard en heel gevoelig van t litteken

Heb ook een doorverwijzing voor willemijn, want ze eet nog steeds bagger en ik wil de bv met 18 maanden gaan afbouwen, maar dan wil ik wel graag dat ze wat beter eet sls nu, afwachten wanneer we beide de oproep binnen krijgen.

Slapen neeeh, ik had er meer in haar leefdtijd gehoord met hetzelfde probleem, daarbij erg kort lontje..

Verder gaat zijn gangetje, heel schattig tijdens broodje eten tussen de middag os er altijd een k3 liedje op (13.00 ned. 3) ze gaat nu der handjes draaien zo lief!!oo
    K heb ze echt haar schema, 19.00 w&p kijken ( gaat echt in der stoeltje zitten, speen in der mond en zitten wachten tot ik t opzet, dan na 2 filmpjes pakt ze me bij de vinger en neemt me mee naar haar kamer, tijd om uit te kleden en in bad te gaan, lief!!

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

Hier weer terug van een super vakantie in turkije. Luc heeft het super goed gedaan, ondanks het weer elke dag 40 graden pff. Ik vond het zelf wat te warm, soms kon ik mijn warmte niet kwijt, maar gelukkig alles goed gegaan.

Volgende week dinsdag 20 weken echo. we weten voor 95 procent wat het wordt, maar wil het voor de 100 procent weten haha.

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: wat fijn dat je een fijen vakantie hebt gehad. en alweer 20 weken jeetje gaat snel zeg!

@fidel: nou ben benieuwd wat ze in het zh zullen zeggen dan. vind het wel knap van je hoor dat je zo lang bv hebt gegeven.

vanmiddag naar het cb met fay, hopelijk gaan de prikjes meevallen. kleine prinses ligt nog te slapen haha

11. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @fidel, ik ben ook benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen.
    @jesje, hoe was het op cb?

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ach het loopt dan gaat t vanzelf, er zijn wel dagen dat ik denk bheee, omdat ze maar 1 x p.d life drinkt en voor de rest afgekolft, dus ik kolf vrij veel ( 4 x p.d.) ik ben nu aant minderen naar 3 x p.d.

pfff willemijn heeft mij aangestoken met der verkoudheid bha, keelpijn en strontverkouden

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: beterschap meid!

fay was weer goed gegroeid, 62 cm en 6380 gram:D ze zit met lengte precies op de bovenlijn en met gewicht er net iets boven. het maakte verder niet uit, omdat het in verhouding was. als ze nou niet zo lang was was het wel een probleem geweest. ze heeft wel heel erg een voorkeurshouding dus moet daarvoor naar de fysio. ook hoorde ze een heeeel licht ruisje op haar hartje, dus ik was gelijk helemaal bezorgd. dus ze zei dat als ik het niet vertrouwde ik het nog een keer kon laten nakijken bij de ha, dus daar ook een brief voor gehad.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Oei idd daar schrik je goed van zeg, hopelijk is het niks!! Succes bij de fysio

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja de kinderarts van het cb dacht niet dat het iets ergs was, omdat ze heel goed moest luisteren om het te horen, maar ik ga toch liever een x teveel naar de dokter hoor. ik heb eigenlijk ook een broer, maar die is overleden toen hij 4 maanden was door een gaatje in zijn hartje, dus liever een keer extra laten checken!

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    26weken vandaag! Omg! :O

Hoe gaat het met Fay jesje? Ik mag volgende week naar de ka. Controle Liz. En gelijk bloed prikken...kan ik mooi combineren. Voor de rhesus ofzo geloof ik.

17. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, wat gaat het snel he. Ik was gister alweer 20 weken, alweer op de helft pff.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Morgen is willemijn alweer 16 maanden! Gaat zo snel, nog 2 maandjes bv en dan ga ik afbouwen.
    Weken vliegen voorbij!!!

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jaaa gaat allemaal snel he meiden! fay is vandaag alweer 3 maandjes, zit volgens mij ook in een sprongetje op het moment. noa wordt ook al zo'n grote meid, is overdag al zo goed als zindelijk, op een paar ongelukjes na. maar ze heeft alleen nog met slapen een luier aan. eerst wilde ze buitenshuis nog niet echt op het potje of de wc, maar dat gaat al beter, alleen gisteren bij de psz in haar broek gepoept, maar wel geplast daar. scheelt ook weer een hoop geld, want 2 kindjes in de luiers kost een hoop geld hihi

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Haij dames ik ben vorige week woensdag gestopt met de pil Sophie weegt 12,9 en is 88cm lang ze groeit op de gemiddelde lijn :)

Deel Deze Pagina