kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nooky:wat leuk meid:D en ze groeit goed zeg, noa was met 2 jaar 11,5 kilo en 85,5 cm moet je nagaan haha. noa is wel een klein dun meisje hoor hihi.

hier gaat alles goed, fay is nog steeds een heel tevreden meisje:D ik heb echt de droombaby gekregen hihi. ze begint nu flink te spelen in de tijd dat ze wakker is dan, want meestal is ze alleen tussen 4 en 8 wakker en voor de rest slaapt ze alleen. ook slaapt ze in de nacht al van 8 tot ongeveer 7-8 uur. noa doet het ook goed, ondanks dat ze wel aan het peuterpuberen is hihi. is helemaal zindelijk, zelfs in de nacht is ze zo goed als elke nacht droog:)

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nooky nou hopelijk lukt het sneller als dat je eerder met de pil gestopt was.. Succes

Jesje echt een droombaby, leuke foto's op fb en ze lijkt echt op jouw hoor!!

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Leuk Nooky,, spannend hoor!!!!

Liz was vorige week 88,5cm en 12,4kg :) Groeit ook goed!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    haha dan heb ik echt een klein meisje zo te horen hihi. ze zat de laatste keer ook met beide dingen ietsje onder het gemiddelde, maar omdat dat in verhouding was, was het niet erg. en fay zit juist met alles op de bovenlijn haha, maar ook dat was niet erg omdat het in verhouding was hihi. donderdag komt trouwens de fysio langs voor fay voor haar voorkeurshouding. ben benieuwd of het helpt, want haar hoofdje begint nu wel wat platter te worden aan 1 kant.

fidel: dank je wel, veel mensen zeggen het dat ze op mij lijkt:D noa lijkt heel erg op haar papa dus vind het wel leuk dat fay dan op mij lijkt

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ffe spammen vandaag naar de dierentuin geweest, daarna nog kort gewinkeld willemijn moest nieuwe schoenen, ook leuk shirtje en alvast sinterklaaskadootje, een popje helemaal verhard, die dus wel mee onder de douche kan, ze wil steeds popje mee onder de douche nemen, maar is zacht en moet ook mee naar bed

Bekijk bijlage 347395

6. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Wat groeien alle kindjes toch hard he pfff. Onze Luc is ook ineens groot. Bij de opvang is hij 1 van de grotere kindjes die ook al, ruim 2 zijn. Hij zit wel al aan de 14,5 kilo, dus grote jongen, maar hij is niet echt dik. Ben heel benieuwd hoe het woensdag gaat dan moet hij naar CB, voor de eerste keer met papa alleen, normaal gaat mama altijd mee haha.

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Zo dat is een flinke jongen ja haha

Fidel: wat lijkt willemijn veel op jou zeg!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jaah je dank je bijna iedereen zegt het haha, maar als ik achteraf de oto's bekijk dan vind ik juist dat ze enorm op der papa lijkt haha

9. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @jesje, nou he, en toch is hij niet dik. Hij heeft wel iets meer spek als de rest haha, maar hij is niet dik. Ik zie hem graag zo. Jongens zijn vaker toch grover gebouwd dan meiden. We krijgen nu een meisje erbij, dus ben heel benieuwd of dat een flinke wordt of niet:).

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja jongens zijn vaak toch wat grover gebouwd hoor. noa is juist een dunne, die mag van mij wel wat aankomen. ik heb altijd moeite met broekjes bij haar, want die zakken altijd van haar kont af, dus dat is ook niet alles hoor!

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkuh, wat leuk een meisje erbij!!!!

Maar maakt niet uit he. Vind dat zulke onzin over een koningskoppel. So weten wat het wordt en die zeiden echt letterlijk... kut.... Sz zei, misschien wil eentje zich wel laten ombouwen??? Wat was dat voor opmerking?! Iedereen hoopte op een jongen namelijk ivm familienaam....

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    :$:$:$ zo.... Das lekker lullig zeg wat maakt t nou uit zeg, een meid kan ook de familienaam doorgeven tegenwoordig hoor.. En liever 10 x gezond als zogenaamde voorkeur

:p heel stiekum hoop ik met de 2 e op nog een meid praktisch gezin, heb 5 dozen vol spullen staan, de helft kan dan zo op mp als t een jongen zou worden hahah, neee hoor maakt me niks uit

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    siren: zooo wat een rotopmerking zeg! ik zou echt zwaar pissig zijn!

ik had bij fay wel een voorkeur voor een jongen, een voorkeur mag je hebben vind ik, maar ik was net zo blij met een meisje hoor! en nu vind ik het alleen maar leuk:D het gaat er toch om dat je een gezond kindje ter wereld brengt!

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Mij had het ook niks uitgemaakt als de 2e ook een jongen was. Ik merk wel dat ik veel van Luc kan gebruiken voor het meisje. Net als rompers en ff witte shirtjes en truitjes, dat kan voor allebei. Ben bezig om alle babykleertjes uit te zoeken en bij te halen wat ik nog nodig heb, maar dat is niet zoveel haha. Mijn lieve mama zei breng de babywas maar, dat doe ik wel meid. Ik ben zo blij met zon mama.

@siren, wat een kutopmerking zeg, slaat echt nergens op. 2 meiden zijn hartstikke leuk. Niet teveel van aantrekken hoor.

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Stomme familie gewoon! Ik trek me er niks van aan hoor. Ik ben heel blij met een zusje voor popje! :)

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    daarom gaat er toch om dat jullie er blij mee zijn;)

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Als je er niet blij mee was kreeg je een digitale schop onder de kont :D

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Haij dames alles goed? Hier wel nog niet ongesteld geworden na de laatste keer dat ik de pil heb geslikt.. we wachten netjes af Sophie gaat 16sept naar psz vind nu best dicht bij komen allemaal

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nooky: ben je nu over tijd dan? anders testje doen! hou er wel rekening mee dat je lichaam nog moet ontpillen he. en bijna naar de psz, wat spannend. noa was er toen echt aan toe hoor en heeft het super naar haar zin. ik vind het zelf op zich wel fijn om even een paar uurtjes lekker op mn gemakje boodschapjes te doen en dat soort dingen, want met noa erbij gaat dat allemaal niet zo vlot haha

hier is de fysio vanmorgen geweest. de spieren van fay zijn goed en ze heeft ook geen knopen in haar nekje. ze is gewoon heel eigenwijs. heb nu oefeningen gehad die ik een paar x per dag moet doen en tips om haar anders vast te houden zodat ze verplicht is om de andere kant op te kijken. hopen dat het helpt. de fysio vond haar juist ontzettend sterk en heel alert. ze was ook flink aan het kletsen tegen de fysio haha

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nooky: ben je al ongi geworden meid?

wij gaan vandaag een midweekje naar centerparcs, hopelijk blijft het een beetje droog, want ze voorspellen veel regen voor deze week:(

Deel Deze Pagina