Lekker joh hoop ook op mooi weer dan !! Zo spannend tijden breken aan, me moeder heeft vandaag spier en zenuw onderzoek ivm nekkkachten en uitval en krachtverlies in haar arm, het is geen hernia, ze heeft al rontge en mri gehad... Dan 26 sept. Moet ik naar de gyn ivm me knip, afspraak is eindelijk binnen en dan schiet 7 okt oook al op, gisteren wilde ze niet eens een pannekoek eten.. Is weer veel onrutig snachts, en iedere keer 1 stap vooruit 3 stappen achteruit met eten pfff wordt er zo moedeloos van.. Binnenkort wordt de laatste donatiemelk opgehaald, ik kolf nu nog 3 x p.d moet iets gaan minderen anders puilt straks de diepvries uit Was gister een gezellig sagje, smorgens gaan zwemmen met vl en willemijn, echt superleuk!!!
ik ben er weer het was echt heerlijk in centerparcs! fay heeft haar eerste fruithapje daar op en dat ging echt heel goed! zwemmen vond ze alleen niet zo heel leuk, ze keek echt boos als ze in het water was haha. badje vind ze ook niet leuk dus was er al bang voor. noa heeft het echt super naar haar zin gehad! noa heeft gisteren eindelijk weer eens op het potje gepoept, ze heeft een hele tijd niet gedurfd, omdat het 1 keer pijn had gedaan met poepen en zij dacht dat dat door het potje kwam. gisteren eindelijk weer gepoept, dus gelijk maar beloond met een cadeautje hihi @fidel: ik snap wel dat je daar moedeloos van wordt ja... @nooky: spannend meid, ben benieuwd!
Nog steeds niets.. heb trouwens duidelijk ei sprong gevoelt... En herkent door vruchtbaar slijm.... Maar hoe berekende je dan ookal weer de dag dat je ongesteld word
@ Nooky, spannend hoor. @ jesje, wat fijn dat jullie je vermaakt hebben. En leuk he de eerste fruithapjes, vergeet die van Luc nooit meer haha. Hier alweer over de 25 weken heen, wat gaat het toch snel pff. Morgen weer op controle in ziekenhuis, ben benieuwd.
ah balen nooky, maar wel een nette cyclus. ik had ook altijd een korte lf. centerparcs heeft goed gedaan voor het slapen van noa hihi. ze werd daar al later wakker dan thuis en nu al 3 dagen op mooie tijden wakker. tussen 7 en 8. vind ik toch wel beter dan 6 uur haha. misschien dat het toch scheelt dat het nu later licht wordt, of haar kiezen zijn nu ver door, ik weet het niet. siren: ik zag een foto van je buik voorbij komen op fb, mooie buik hoor! gaat nu echt opschieten he!
fidel spannend meid, ben benieuwd wat ze er aan gaan doen bij je. lijkt me echt niet fijn... ik ben vandaag weer op controle geweest met fay, maar ik zet mijn vraagtekens bij haar lengte. volgens hun zou ze nu 63 cm zijn en dus maar 1 cm gegroeid, maar naar mijn idee is ze best gegroeid, maat 62 past ze ook echt niet meer. ach ja over 2 maandjes maar eens kijken hoe ze dan gegroeid is. ze weegt nu 7 kilo.
Haha ja grote toeter he Gaat heel snel! Vooral als je over de 30wk heen bent! Vanmorgen controle vk gehad. Gaat goed! Buik groeit mooi, bloeddruk is en blijft stabiel nu. Wel veel last van maagzuur... en beenkrampen 's nachts.. auw!! Moet nog op de praktijk magnesiumdrankjes halen. Kijken of dat wat doet
Nou nog niet veel, ik moet naar de bekenfysio, ivm ontspanen van de spieren ( goh als je door 3 verschillende bent onderzocht is het gek dat je niet meer zo goed kan ontspannen?) en creme smeren ivm irritatie wat volgens hun het probleem was
nou fidel ik hoop voor je dat dat werkt dan. en is toch logisch dat je niet ontspannen bent op zo'n moment. siren: nog een paar weken volhouden meid vind je een tweede zwangerschap zwaarder dan een eerste? ik had dat wel heel erg, vond het echt vies tegenvallen. bij noa begon ik het pas beu te worden toen ik 37 weken was, maar dat was ook meer omdat mijn buik gewoon heel erg in de weg zat, maar bij fay pfff. ik had zoveel kwalen op het laatst