ja echt zwaar he! en als ze eenmaal geboren is, is het ook nog wel zwaar, maar is toch anders, want dan ben je zelf gewoon mobieler hihi
Ik merk alleen dat ik nu veel vermoeider ben en dat ik soms sneller geïrriteerd ben en minder geduld heb tegenover Luc. Ook wij gaan alweer richting de 30 weken. Het gaat zo snel allemaal pff.
wat is het stil hier....hoe gaat het met iedereen? hier gaat alles zijn gangetje. fay doet het supergoed en noa is lekker aan het peuterpuberen hihi. is ook elke dag uiterlijk 6 uur wakker, zit er over te denken om eens te proberen om haar geen slaapje meer te laten doen in de middag, ik weet niet of ze het volhoudt, maar kan het proberen natuurlijk en dan kijken of ze dan wel wat later wakker is.
Druk druk druk, met willemijn int zh geweest ivm eetgedrag, nog niet veel verder asrgeien de arts erg kortzichtig is... Masr nu wel afwachten op de doorverw. Nar de kno en prelogopodie Verder nu inder behandeling van de bekkenbodemfysio, erg pijnlijk hopelijk heeft het gewenst effect hihi zal vl ook leuk vinden hihi
@fidel: haha ik hoop voor jullie dat het effect heeft! en hopelijk vinden ze snel een aanleiding voor het eetgedrag van willemijn. noa eet de laatste tijd ook slecht in de avond, maar dat komt meer omdat ze nu lekker dwars is haha. lang leve de peuterpuberteit!
Hier alles zijn gangetje. Luc zit ook in peuterpuberteit pff. Maar we doen het er maar mee haha. Hier bijna alles klaar voor de komst van ons meisje. Komende maand komt de kinderwagen en dan is het gelukkig klaar hihi. Luc vind het wel spannend, loopt de hele dag met maxi cosi te sjouwen als het kan haha. Ook Luc eet slechter, maar hij houdt niet van brood, dus allemaal alternatieven zoeken.
schiet bij jou ook al op ikkuh! ik ben vandaag bij de ka geweest met fay vor dat ruisje bij haar hartje. waarschijnlijk groeit ze er overheen, maar omdat bij mij hartafwijkingen in de familie zitten krijgt ze volgende maand voor de zekerheid toch een echo. noa heeft nu de griep, ligt de hele dag op de bank, maar ja heeft ook flinke koorts, dan heb ik zelf ook nooit zin om actief te zijn.
Hopelk valt alles mee met fay!! Vandaag cb willemijn is volgens cb 80 cm en 12,3 kg Volgens zh was ze op 6 okt 82,5 cm en 11,75 ik ga maar met de lengte uit van de 82,5 omdat ze hier nog bij lag (babylengte apparaat) en bij cb stond..
@jesje, hopelijk valt het mee met Fay en groeit ze er inderdaad overheen. Wat zielig he zon hoopje kind op de bank, ik ken het. Hopelijk knapt Noa snel op. Ja het begint nu op te schieten, gaan alweer richting de 30 weken.
Ik ben vandaag ongesteld geworden.. Vorige maand me ei sprong gevoeld maar nu helemaal niets... Echt raar en nu 32dagen ipv 35
De huis arts vond dat waar ik de pijn heb elke keer dat het bij me eierstokken zit... Die houd nou dus ook de optie open dat het om iets gynaecologisch is en ga waarschijnlijk door gestuurd worden... Pff allemaal lastig dit
oh dat zou wel balen zijn nooky. en over je eisprong voelen, niet iedereen voelt die, eigenlijk voelen meer mensen hem niet dan wel. ik voelde hem wel altijd duidelijk, maar daar ben ik ook pas achter gekomen toen ik zwanger wilde worden en door de ovutesten dat het mijn eisprong was hihi. fay heeft haar eerste tandje ze heeft echt niks laten merken haha, ik zag laatst ineens dat ze eraan kwamen en sinds vandaag is hij door, de volgende komt ook al. ik hoop dat ze op al haar tandjes zo goed gaat reageren, want heb helemaal niks gemerkt aan haar haha noa moet de komende week bij ons op de kamer slapen. we hadden een lekkage en heel haar muur zat onder want die grenst aan de badkamer. nu zijn ze vanmorgen langs geweest en het komt van de badkuip af. ze konden het stuckwerk van haar muur er gewoon af trekken, dus ja dan kan ze daar niet slapen. ze komen nu terug als de muur droog is, maar we kunnen nu dus niet thuis douchen, niet echt handig met 2 kleintjes, maar ja, gelukkig woont sz bijna om de hoek en kunnen we daar terecht. ik hoop maar dat het snel gemaakt wordt!
Jesje dat s balen zeg!! Fijn dat je dan nog bij sz terecht kan !! Rede mede dat als we gaan verbouwen dit pas in t voorjaar doen, voor ons zelf maken we dan een nooddouche in de bijkeuken ( brrr koud in de winter)en misschien zeg ik ook wel dat doen we bij schoonouders
ja wij hadden nu geen keus, de muur in de kamer van noa was al helemaal aan het schimmelen, was echt niet gezond. ik hoop maar dat ze het snel kunnen maken, maar ze kwamen pas terug als de muur droog was.
@jesje, wat vervelend zeg, hopelijk snel klaar. En ik zie dat Fay alweer ruim 5 maanden is, wat gaat het hard zeg pff. Maar wel fijn dat je niet merkt dat ze tandjes krijgt, dan heeft ze er waarschijnlijk niet veel last van. @Nooky balen meid.
Vervelend Jesje! Het is bij ons ook wat geweest met de wasmachine verplaatsen, die moest naar de badkamer. Kregen we ook een lekkage door. Dat was begin aug. Het kwam zo via het plafond de woonkamer en hal binnen. Ook kapotte muren en plafonds. Afgelopen zaterdag is het hele huis leeggeruimd en gespoten. Stond op fb ook haha. Maar, we hebben nu een nieuwe badkamer, nieuwe babykamer en een nette hal en woonkamer! Straks gepland! Maar we hebben het gered! Hier ging ook alles schimmelen, wat een drama was dat! Vanmiddag om 1645 belt de KA of Lizzy de stollingsziekte heeft die aan mijn kant zit. Hoop zo dat het negatief is :/ Zometeen haar naar mijn moeder brengen, blijft ze een nachtje logeren. Beetje relaxen een x We gaan immers richting de 37wk en aangezien Liz kwam met 37+0 vind ik het erg spannend worden!
Nooky! Balen! Hopelijk zit alles goed! En maar goed dat ze je even doorverwijzen toch? Misschien heeft het ook wel met je blaas enzo te maken aangezien je daar ook veel mee sukkelt, toch?
@siren: heb je de uitslag al gehad? ik hoop voor je dat ze het niet heeft. en al bijna richting de 37 weken, ben benieuwd of dit meisje zich ook zo snel aandient!