Ok! Ach ik zie ze vanzelf wel verschijnen. Ik voel me verder wel goed nu! Geen buikkrampen, dat is een goed teken toch?? Wel keelpijn en hoofdpijn, ik heb Lizzy's verkoudheid overgenomen denk ik pffff.
Dank je wel dames!!! Hopelijk kan ik fidel aflossen hihi!! Ik durf er nog niet echt positief over te zijn...
Whaaa siren wat leuk! Hopelijk blijft het goed gaan en is die bloeding niks ergs net als bij lizzy, hoe ver ben je nu dan? Gefeliciteerd meid!
Ik had geen cyclus omdat ik de pil gewoon doorslik ivm migraine. Maar ik ben 2 weken geleden de pil vergeten. De testjes zijn nog wel heel licht. Dus ik denk rond 4 weken.
ok spannend meid! hoe zou het met fidel zijn? ben wel benieuwd naar haar kleine wondertje! ze moet eerst maar eens lekker gaan uitrusten, wij wachten wel (on)geduldig op haar verhaal
he meiden, even een vraagje, is een stekende pijn in de onderbuik en in de lies ook een zwangerschapssymptoom? verder heb ik nergens last van, ben 1 dag over tijd uitgaande van mijn langste cyclus. Vanochtend negatief getest met een cb digitaal en een predictor.
Net weer wat bloedverlies. Ik ga er maar vanuit dat ze valsposi zijn geweest die testen. (al merkte ik echt wel wat aan mijn lijf)
gossie siren das niet leuk idd ik slik nu eerste keer door maar werkt dus totaal niet... pijn in buik en bloed toch... maar wou vanwege onderzoeken in ziekenhuis niet ongie worden...
Bloeding is weer weg hoor! Weet het ook niet?! Heb net 2 uur liggen slapen van de hoofdpijn.. word ik wakker want ik hoor Lizzy huilen. Ze heeft weer gespuugd en niet zo'n beetje ook... man is met haar onder de douche geweest.. is ze weer schoon en hij ook en ff gestoomd. Ik ben zo bezorgd om haar Ben bij het bureau geweest en vorige week bij de KA.. zat 2 weken tussen.. in die tijd is ze niet gegroeid in gewicht omdat ze denk ik zo veel spuugt... Was weer ff ego! Het gaat niet zo goed hier.
Meiden krijg net slecht nieuws van fidel, zij en willemijn zijn opgenomen in het zh, willemijn heeft geelzucht en heeft een bloedtransfusie gehad, als ik meer weet laat ik het gelijk horen! Siren: sterkte met je meisje meid en als je het niet vertrouwd gewoon ff huisartsenpost bellen!
Tot mijn grote spijt moet ik vertellen dat ik een vmk heb. Test vanmorgen was omowit. Ik bloed heftig.