kan dat, zo vroeg al wat merken van een evt zwangerschap deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jesje1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Siren sterkte meid, willen jullie nu toch proberen om voor een tweede te gaan? Of wil je vriend toch wachten?

Geen nieuws verder gehad van fidel....hoop dat haar meisje snel opknapt, lijkt me echt verschrikkelijk:(

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    We wachten er nog even mee, we willen zekers wel een 2e nu. Zo onverwacht, eerst in shock en toen heel blij en nu ontzettend verdrietig! Bah!

We moeten eerst nog ons huis verbouwen. We hebben 3 slaapkamers maar in de ene staan de wasmachine en droger. Die aansluitingen moeten weg en we willen graag een serre aanbouwen. Dan kan ik daar wassen en Lizzy spelen. Dan komt de andere kamer boven vrij.

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh ja dan is dat wel beter om even te wachten. wij zijn eigenlijk een beetje eigenwijs hihi, wij wonen nu nog boven de winkels en hebben maar 2 slaapkamers, maar staan ingeschreven bij de woningbouw voor een huis. kopen kunnen wij niet, omdat ik niet meer werk en mijn vriend pas 3 jaar voor zichzelf werkt, moet 5 jaar zijn. de wachttijden hier in deze wijk zijn alleen enorm lang, ongeveer 8 jaar en mijn vriend wil absoluut niet in een andere wijk wonen, omdat hij hier zijn garages met spullen heeft staan. wij staan nu bijna 7,5 jaar ingeschreven dus hopelijk komt er snel een huisje vrij. ik ga wel in juli al de spiraal laten verwijderen, maar ja dan moet ik nog zwanger worden, als dat wil lukken(je weet nooit natuurlijk) en dan nog zwanger zijn, dus ik neem aan dat we tegen die tijd wel een ander huis hebben;) en anders moet de baby even bij ons slapen hihi

nou heel verhaal haha

ik snap wel dat je verdrietig bent hoor meid, ben je net aan het idee gewend dat er weer zo'n frummeltje aankomt en dan gebeurd dit....dikke knuffel voor jou!

4. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @siren, veel sterkte meid. Je hebt je erop ingesteld en dan gaat het fout.

@fidel, wat verschrikkelijk ja, hopelijk komt jullie meisje er snel weer bovenop. Wat een ellende zeg. Sterkte meid.

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Al nieuws van Fidel :(?

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Nope geen nieuws :(

7. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ah:( spannend zeg....
    ik heb gister de uitslag te horen gekregen
    ik heb 2 nierstenen en verder ben ik helemaal gezond geen gekke dingen gezien en tegen gekomen
    op 3 mei gaan ze niersteenvergruizer gebruiken in de hoop dat het werkt... had een boekje mee gekregen met info der over.... nou zeg als het niet lukt of niet werkt dan krijg ik een kijk operatie voor de verwijdering van die steentjes en moet ik 4 tot 6 dagen in ziekehuis blijven :( dus hopelijk lukt het wel... en ben ik daarna niet meer ziek want dat ziek zijn gaat niet zo handig met kind je kan niet uit zieken... had dat ookal tegen de uroloog gezegd....

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dank je wel dames!

Nog niks van fidel zie ik...

An, trek jij het nog een beetje??

NookY beterschap! Nierstenen zijn echt auw!!!

Spannend Jesje!, wie weet ben je over een aantal maanden weer zwanger!

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    nooky: auw nierstenen?! hopelijk helpt het eerste! niet leuk joh

Siren: tja... trek ik het nog.. vandaag heb ik eindelijk eens een goed dagje dus dan kan ik het wel redelijk handelen... van mij mag de kleine man wel komen. hoop dat ik deze week wat te horen ga krijgen over de inleiding.. dan is het nog niet eens 2 weekjes meer!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    even over mijn controle;
    alles was goed! Bloed is goed (dus ijzer te kort is door de pillen weer oke)
    Urine was net boven de grens met eiwitten maar wel gezakt dus ook goed. Gelukkig niet steeds weer die 24 uurs urine sparen....
    Met de kindjes is alles goed, hartjes kloppen nog goed en voldoende vruchtwater. Bloeddruk wisselt, gister aaf was ik niet lekker en met thuisding gemeten en indd was hij toen hoog. 164/93 (!)
    Gelukkig is hij nu weer goed (124/85)

Ik gaf aan nu al 3 avonden (vooral) menstruatie rugpijn en harde buiken te hebben, deze komen en gaan en ik hou de regelmaat erin eink niet echt bij.
    Door dat ik dat zei wilde de gyn toch even gaan voelen inwendig... en wat denk je??! Ik heb gewoon al 1cm ontsluiting en hij kon het hoofdje al voelen !!!! (nou wil dit volgens mij nog niks zeggen, maar ik moet wel allert zijn en meteen bellen als ik het weer krijg...;))

ook gesprek over inleiden gehad maar dat ging vooral over "het tuutje" dat als die er zat ik gel kreeg om het te laten verdwijnen, maar voor zover ik begrijp is als ik 1cm ontsluiting heb dat tuutje al weg dus heb ik die gel niet meer nodig??? Ik zou niet weten hoe het nu dan gaat met inleiden...:)

a.s. vrijdag weer terug voor controle, we zullen het zien hihi.

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hier nog geen nieuws van fidel, zal haar anders morgen wel een sms sturen, is nu een beetje laat

@nooky: beterschap meid en hopelijk werkt dat dan!

@bb: ik ben ook ingeleid bij noa en ik had ook die ongesteldheidskrampen en lage rugpijn. toen ik die dag kwam om in te leiden had ik zelf al 3cm ontsluiting, dus hebben ze die gel niet hoeven te gebruiken. ze brengen dan een infuus aan met weeenopwekkers en die schroeven ze elke x een beetje op. ik kreeg een weeenstorm, dat was echt verschrikkelijk, kon de weeen absoluut niet meer opvangen, dus heb toen een ruggenprik gehad en wat was dat een genot! deze zetten ze weer uit als je persweeen hebt, want je moet wel kunnen voelen wat je doet;)
    heeel veeel succes alvast, mocht ik je niet meer spreken voor die tijd!

@siren: ja wie weet ben ik over een paar maandjes wel weer zwanger ja. bij noa ging het erg snel, maar ben er op dit forum wel achter gekomen dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. we zien het wel tegen die tijd, wel spannend allemaal!

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ik doe even copy paste hoor

hier de vk ook gesproken.. verslag van de pop poli had ik nog steeds niet binnen (en zij dus ook niet).. morgen gaan ze bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken om in te leiden op 7 mei! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat spannend... maarrrrr omdat ik al wat gerommel voel de afgelopen 2 weken en dinsdag weer controle heb heb ik gevraagd of ze volgende week dinsdag (controle) even willen kijken of er al beweging is beneden... als er al beweging is en ik mag zo gelukkig zijn als bb dan krijg ik geen gel, maar een infuus... ga dus met mijn tasje naar t ziekenhuis en hoop dat er snel iets gebeurd aangezien ik pas t ziekenhuis uitga als de kleine er is (kan zelfs een paar dagen duren)

oh... en ze had het er over dat ze dinsdag wilt gaan kijken of ze me misschien al kan strippen... wel spannend aangezien mijn zus en ik de dag erna jarig zijn! wat een verjaardagscadeau hahaha

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @an: spannend meid! hou er wel rekening mee dat je met inleiden 1 dag in het zh moet blijven als de kleine geboren is! het zou wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn:D

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    meiden ik had fidel een sms gestuurd hoe het ging en ze vertelde dat zij en willemijn sinds gisteren weer lekker thuis zijn! alles gaat weer goed gelukkig:D nu kunnen ze eindelijk echt gaan genieten! zodra ze tijd heeft komt ze alles hier vertellen;)

zijn wij ook weer gerustgesteld!

15. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    veel ananas eten!! dat wekt de weeen op zeggen ze!! :D
    succes!!!!!!

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wat is het stil hier....

hier ook weinig te vertellen hoor, maar normaal kletsen jullie wel ff;)

gaan jullie nog iets leuks doen met koninginnedag? ik ga met mijn zus het park in, dan is er hier vrijmarkt en daarna nog ff naar een winkelcentrum waar ook vrijmarkt is. voordat ik noa had ik ging ik altijd flink feesten hier in de stad, maar dat zit er niet meer in hihi

17. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hier vrij weinig met koninginnen dag.... denk idd ff stad in en over de markt lopen...
    en de 29 waarschijnlijk naar amsterdam:)

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ben volgens mij 1 van de weinige die niks met koninginnedag heb hihi...

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik ook niet!

Doen we samen appen ;)

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    maja hier ligt het ook aan hoe ik me voel....
    :p zou eigenlijk bij meouders logeren:p met de kleine

Deel Deze Pagina