Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Tijd voor een nieuw deel ;)
     
  2. Trine

    Trine Actief lid

    Ik zal mijn verhaal hier nog eens herhalen, is makkelijker voor de reacties dan:

    Aan de meiden die ongi werden, DIKKE KNUFFEL.
    Ik ben ondertussen net zwanger, maar ben verschrikkelijk moe en heb geen zin meer in eten. Dingen die ik zo verschrikkelijk lekker vond, moet ik nu niet meer. Zelfs de geur van brood maakt mij misselijk. Versgeperst sinaasappelsap ben ik dan weer dol op. Ik heb nog niet moeten overgeven, maar heb elke dag meer en meer 't gevoel dat er dat wel eens van gaat komen... Verder heb ik't altijd koud en heb ik echt nergens zin in.
    Ik prent mezelf in dat het voor een goed doel is en dat ons prutske goed aan't groeien is, maar ik voel mij toch belabberd.
     
  3. Baby Boom

    Baby Boom Fanatiek lid

    2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Wat jammer nou :(

    Ach ja bijna een nieuw jaar, een nieuw deel.

    Nouvy Blij om te lezen dat het zo goed gaat :D
    Fidel we lopen gelijk :D

    Ikkedus ik denk,weet bijna zeker dat Hannah niet tot het einde blijft.
    ik heb zelf bij mijn jongste ook lichte voorween gehad ik was toen 32 weken ik heb toen 2 weken in het ziekenhuis moeten liggen aan de weeen remmers en mocht NIKS alleen naar de wc en naar de douche (niet eens naar het winkeltje in een rol stoel).
    Mijn familie wou dat ik er nog langer bleef maar na 2 weken ging het een stuk beter dus ik stond erop dat ik naar huis zou gaan want ik miste mij oudste zoon verschrikkelijk, dus ik blij naar huis
    ik weet het nog als de dag van gister na 1 nachtje thuis lekker met me oudste zoon en de kleine in mijn buik wil ik naar bed gaan en gtst kijken ik zit op bed en wil 1 been op bed leggen en ineens voel ik iets lopen.
    door dat ik ook vroegtijdig vruchtwater had verlopen bij mijn oudste (27wk1d geboren) wist ik dat het raak was en JA hoor de weeeen begonnen en de volgende ochtend is hij geboren.
    Dus ik denk dat wanneer jij weer wat mag doen dan het snel kan gaan ;) en dat hoop ik ook voor je

    Ps moest 2 daagjes in het ziekenhuis blijven en toen mochten we al lekker naar huis :D
     
  4. Baby Boom

    Baby Boom Fanatiek lid

    2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Trine, probeer zo veel mogelijk die luchtjes te vermijden en lekker te genieten, ik heb in mijn zwangerschappen ook verschrikkelijk last van misselijkheid gehad en het kan echt heel vervelend worden in het begin is het leuk want dan voel/merk je dat je zwanger bent maar als het aanhoud word het minder leuk helaas bij mij was het steeds van begin tot eind , en probeerde de geuren zoveel mogelijk te vermijden zodat ik lekker kon genieten :D
     
  5. Trine

    Trine Actief lid

    Hey Baby Boom,
    Dank je wel.
    Ik ben denk ik nu al zo lastig van de misselijkheid omdat ik 't afgelopen jaar heel veel medicatie heb genomen waar ik ook altijd misselijk van was. Ik verdraag dat gevoel precies niet meer daardoor. Maar zal je tips in mijn achterhoofd houden ;).
     
  6. Zeepaardje

    Zeepaardje Niet meer actief

    zo ff abbo :p
     
  7. boterbloempje83

    boterbloempje83 Fanatiek lid

    14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    sow we zijn verhuisd naar deel2 ;)

    ik ben ff heen en weer aan het scrollen om bij te lezen..
    dames die ongi zijn geworden, als het nu niet is, dat is het ZEKER WETEN begin het NIEUWE JAAR, want we proberen elkaar allemaal aan te steken met het bekende hcg-virus, dus meiden ik hooooooooooooop zo dat het in januari bij jullie ook komt!!

    sow dus hannah vind het nog te koud buiten de 'deur' :) laat der maar nog lekker zitten hoor.. morgen 36weken, wow wat een tijd hé als je terug denkt aan het 'begin' ervan..

    trine, fijn al die kwaaltjes hé ;) en hoest met nooky?

    diegene op het w8bankje, wachten duurt super lang, maar we gaan ervoor!! dus kom op meiden!! (hoe moeilijk het ook is, als er weer een teleurstelling eraan komt :()

    ik ben er weer vandoor even de foto van gisteren:
     
  8. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    NOD:

    December :

    13 dec. Danielle83: 28 jaar ronde 2, 3de kindje
    16 dec. msrock:
    16 dec. Ikkuh86: 24 jaar, ronde 2, 1e kindje
    19 dec. an1985: 25 jaar


    Januari :
    06 jan. Fidel2010 25 jaar ronde 20, 1e kindje
    06 jan. Baby Boom 26 jaar ronde 6, 3de kindje
    08 jan. DeniseG 23 ronde 9, 1e kindje
    17 jan. Wolfje22 25 jaar ronde 9, 2de kindje

    Zwanger:

    06 jan Ikkedus, 26 jaar MEISJE,ronde 1 raak 1e kindje
    26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE,
    pretecho 23 dec ronde 3 raak 1e kindje
    27 mei CM1978, 32 jaar, echo 6 jan. 2011, ronde 3 raak 1e kindje
    27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje
    28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje
    14 augustus Trine 26 jaar ronde 1 raak 1e kindje

    zo dan ook ons lijstje er maar even bij gepakt..
    idd bijna een nieuw jaar, nieuwe ronde nieuw topic, wie weet brengt het geluk..

    het moet gewoon dit keer raak zijn, want ik wil een speciaal verjaardagskado, de 12 wkn echo op mijn verjaardag...( heb even uitgerekend... 12 weken valt precies op mijn verjaardag deze keer, datums laat ik achterwege ivm herkennen)
    dus duimen draaien en hopelijk goed klussen deze keer..
    ohh man ik weet niet wat ik heb maar ik wordt zelf emotioneel van kerstliedjes.. bah.. moet zo vrolijke tijd zijn..
     
  9. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    #9 fidel2010, 8 dec 2010
    Laatst bewerkt: 8 dec 2010
    ohja NOUVY nog van harte met het kloppende hartje, ik kan me heel goed voorstellen dat je de zenuwen had, nu gewoon gaan genieten hoor!!!

    ja nogwel, ik ben dit keer van 37 dagen uit gegaan maarja kan nog alle kanten op he.. wie weet wordt het dit keer wel 29 dagen ofzo...
    zal wel blij zijn met een beetje meer ritme, al was ik aan de ene kant wel blij dat LF 14 dagen zijn.. dat is wel een goed teken
     
  10. Trine

    Trine Actief lid

    Supermooie foto! Geniet ervan!!!
     
  11. Baby Boom

    Baby Boom Fanatiek lid

    2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dan hoop ik idd dat je onder de 37 dagen zit en lekker met 29/30 dagen een mooie test in handen hebt :D
     
  12. Zeepaardje

    Zeepaardje Niet meer actief

    nouvy mooie echo meid, enjoy!

    fidel; ik ga voor je duimen met dat je een mooie echo op of rond je verjaardag mag krijgen;)
     
  13. Zeepaardje

    Zeepaardje Niet meer actief

    fidel; zullen we samen voor een kortere cyclus gaan dit keer;) lijkt mee een mooi plan!
     
  14. ikkuh86

    ikkuh86 Bekend lid

    9 jul 2010
    913
    0
    0
    @nouvy mooie foto meid
    @fidel hopelijk voor jou een mooie echo op je verjaardag een mooier verjaardagcadeau kun je jezelf niet wensen.
    Bij mij duren de dagen nu lang. Volgende week donderdag moet mijn ongi komen (hopelijk niet). Heb nu wel het gevoel dat het raak is, maar dat zegt niets. De symptonen zijn er maar ook dat wil niks zeggen, we wachten maar af.
    @babyboom ik blijf voor jou duimen meid want wil snel roze zien.
    Die lijst met zwangere moet in januari flink groter worden dames, dus hup aan de klus haha
     
  15. Zeepaardje

    Zeepaardje Niet meer actief

    ikkuh spannend meid ik duim voor je!
     
  16. NookY

    NookY Fanatiek lid

    12 mei 2010
    2.263
    0
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    wat een mooie echo nouvy hoe is het daar last van kwaaltjes? en @all hoe is het? hier wel goed kan niet meer wachten tot de 22e voor de echo...:(
     
  17. maikki

    maikki Actief lid

    17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    nou nou deel 2 gaat goed hier
    heeft iemand misschien een goede tip voor ovaluatie test welke je het beste kan kopen??
    heb ze vorige ronde van de apotheek gehad 7 stuks voor €30.00 euro erg duur.
    het begint te kriebelen misschien deze maand toch nog een poging
     
  18. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ja daar gaan we voor, en dan gaan we meteen voor raak he:D:D
     
  19. NookY

    NookY Fanatiek lid

    12 mei 2010
    2.263
    0
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    uhm ik heb noot ovu test gebruiky
     
  20. DeniseG1986

    DeniseG1986 Fanatiek lid

    27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ik gebruikte die van Etos, Testpoint geloof, werkte bij mij prima maar ik lees daar verschillende verhalen over
     

Deel Deze Pagina