Ik heb hier vanmiddag ineens een dip gekregen: heel misselijk, buikpijn, last van mijn maag en doodmoe. Heb al heel de middag geslapen en heb nu een heel vieze smaak in mijn mond. Hoop dat dit geen invloed heeft op ons pruts en dat ie goed blijft plakken. Voor diegenen die nog moeten testen: HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG HcG
@ikkedus: meid je zal vast wel op je roze wolk zitten en geen tijd hebben voor ons, maar gefeliciteerd met de geboorte van hannah!! lekker genieten meid!!
ok en nu een reactie op de rest hihi @bezigbijtje: hoe is het met jou meid? ronde 12 alweer zie ik wanneer heb je je nod? @msrock: ik heb geen ervaring met de matcare test, anders morgen even nog een keer testen? @cm: wow gaat bij jou ook hard zeg! alweer 16 weken zie ik hoe voel je je?
@ jesje zie dat jij trouwens ook al een eind bent...pffff wat gaat de tijd snel! en een meisje kei leuk...
Hej dames, ik ga denk ik dinsdag of woensdag nog een x testen.... het streepje ziet er wel uit zoals het eruit moet zien, spannend!!!!!! Maar... durf nog nergens vanuit te gaan...
oooohhh je laat het wel weten als je getest hebt he? veel succes en je bent er tussendoor nog wel he?
Hai Dames Wauw ik had aardig wat bij te lezen Ikkedus GEFELICITEERD MET JE MEIDTIE wat ben ik blij dat het goed gaat en dat jullie lekker kerst samen kunnen vieren en Ms: het klinkt echt positief meid ik blijf duimen voor jou, voor iedereen maar voor jou nu eventjes ietsje meer. zwangere die binnenkort voor de echo mogen wat spannend Hier nog rustig hahaha lekker van mijn ongi af en weer wachten op ei maar zeg eerlijk het gaat veel beter nu ik wat minder hier ben en ook dat de kerst eraan komt veel drukte heb komende week herkansing op school dus dat helpt ook en rond de kerst moet mijn ei zijn als ik het goed bereken en met kerst sex je zoiezo toch lekker romantisch en heb een sexy kerst vrouwen nacht japon gehaald dus dat moet helemaal goed komen hahah doei meiden ik mis jullie wel hoor, en de verleiding is groot maar ik hou me sterk
Awwww wat lief! Dank je wel BB!!!!! Moet ook helemaal goed komen met jullie met de Kerst, wat zal je man blij zijn met je sexy setje!!!
Heej lieverd, ikkedus is nog in het ziekenhuis en daar kan ze niet reageren... ik heb haar gesmst maar (terecht) nog geen smsje terug Had gevraagd hoe t was gegaan enzo.... verders, met mij, tjah ronde 12 indd! Vervelend maar het is niet anders.... deze ronde hele andere tempkaartje... en al 2 dagen mega rommelende buik BAH:x (kan vast niet van event. zwschap zijn maar wel irie!) 20 december me NOD jeetje jij alweer 25 weken! gaat snel!
ja gaat heel erg snel ja! nog 11 dagen en dan krijgen we de 3d echo, ook echt spannend! maar voor jou nog een weekje in spanning zitten dus? ben benieuwd! maar jullie gingen in januari toch ook naar de gyn? of zit ik nou met iemand anders in de war? hopelijk is het niet nodig en is het deze ronde gewoon raak
En????? Ik heb het ook gedaan vanmorgen, heel lichtjes posi... ben benieuwd of ie donkerder gaat worden... zooo spannend he.. pfffff
Ik heb een probleem, ik weet precies waaar die streep moet komen, maar vriendlief meent hem ook te zien. Ben zo bang dat ik ze zie vliegen!! Ben nog veel te vroeg met testen en vorige maand dacht ik ook iets of wat te zien maar dat bleek en indroog streepje te zijn. Morgen gewoon opnieuw en dan zien we wel ( ook al weet ik dat ik nog moet wachten)
Ik ga pas gillen als ik echt een duidelijk streepje zie ( als bij de vorige keren) het is nu meer een soort schaduwdingetje. Om gek van te worden!
He lieverd! Ik duim voor je mee hoor!!!! Voor een vette roze streep!!!! Voor de zwangere onder ons... strooi nog maar wat HCG voor ons!!!!
Manlief probeert nu mijn minilaptop weer aan de praat te krijgen, want hij neemt deze laptop mee en ik wil jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van de week!!! Anders spreek ik jullie vrijdag pas weer en dat duurt nog lang he.. hihi...