Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    dat is waar:p

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nee dames nog niks gehoord van jesje... spannend he... kijk elke 10 min op met tel om te zien of ik geen sms heb gemist...

zo dan even weer over mezelf.. hihi maandag weer terugkomen pffff controle dat ook werkelijk het blaasje gesprongen is, het blaasje krimpt dan namelijk weer, nu zat er nog te weinig verschil in om dat te zien... samenlevingstest viel mee hoor, al is zo'n eendebek nooit fijn. volgende week vrijdag bloedprikken pfff wat een heen en weer gereis.. bah bah bah

kan nu zeggen dat ik betast ben door een andere man, had tot nu toe alleen maar vrouwen gehad hihi, morgen naar mijn vriendinnetje toe, avondje oppassen

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Je zal dit wel later lezen Jesje maar heel veel succes vandaag!!!!!! :p Laat die kleine meid maar snel komen!!!!

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Bootsie op zich klinkt het allemaal hartstikke positief, afwachten is de sleutel denk ik..................

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    fidel dankjewel voor je bericht!

Jesje! heb de hele dag aan je gedacht hoop zo dat t voor jou net zo meevalt als bij mij! kan niet wachten tot de eerste foto :D

nooky een meisje wat fantastisch!
    wat gaat de tijd toch ontzettend snel :D

fidel spannend hoop zo dat t gelukt is is je zo gegund.

bootsie spannend meid! hoeveelste ronde is dit voor jou?
    helaas kun je allen maar wachten :(.
    had op maandag omo wit en op dinsdag MOEST ik testen en had ik een heeeel licht streepje. die middag cb digi gedaan en ZWANGER in beeld. helaas kan je lijf je heel erg voor de gek houden :( maar hoop het zooooo!

hier gaat alles goed :D
    hannah is alweer 3,5 maand. 5 april is mn eerste werkdag weer. in het begin had ze veel last van krampjes maar is nu een heel ander kind. schaterlachen, naar speeltjes grijpen. spetteren in bad en zelfs overdag al slapen in haar eigen bedje (ze sliep altijd nog bij mij. zodra ik haar neerlegde raakte ze zo overstuur dat ze erin bleef hangen).
    vandaag is mijn man jarig alweer 34 jaar ouwe man! schelen 7 jaar hehe.
    heb hem kadootje van hannah gegeven 2 deelig lijstje met aan ene kant foto en abdere kant klei met hand en voet afdruk :D:D:D weet niet of ik vanaaf nog kan checken anders morgen. fijn weekend!

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    graag gedaan, je hoort hier natuurlijk ook nog tussen!!
    fijn dat alles zo goed gaat met jouw en kleine hannah en natuurlijk vast ook met je man, nog gefeliciteerd !!!

spannend zo'n eerste werkdag, heb je wel weer zin in om te beginnen? en dan oppasopa's en oma's op kdv of wat ben je van plan??

nog steeds trouwens GEEN NIEUWS... pfff wat duurt dat wachten lang

7. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    fidel; meid ik ben eens benieuwd, ik hoop het echt zo voor jullie dat je snel weer op roze mag komen!!

bootsie; klinkt positief allemaal.. maar het is gewoon jammer dat ons vrouwen lichaam met een test een uitslag kan geven ;) maar als ik het zo even lees, dan klinkt het wel posi meid, succes!

ikkedus; meid wat fijn om weer eens wat van je lezen! en dat met de kleine hannah alles goed gaat en een heerlijke meid is :D

de rest van de meiden alles goed?

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    thja nu beginnen de lange wachtweken pffff

9. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ooh wat fijn voor je!! een heerlijk gevoel hé!! genieten maar..
    Jammer dat je mannetje weer voor een week vertrekt voor oefening, daarna zal die wel een verschil van buikgrootte zien bij je..

10. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    idd, maar kom op meid!! we slepen je erdoorheen.. en vergeet over een weekje niet alvast je 'klachtjes' hier te melden, want ik ben eens benieuwd ;)

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi! Lees wel mee (benieuwd ook naar Jesje :)) maar ben vanochtend weer opgenomen in het zkh met bloedverlies. Het is nog steeds niet helemaal gestopt, dus zal mij benieuwen of ik net als vorge keer na 2 dagen naar huis mag...

Ik hou jullie op de hoogte!

Jesje :D???

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik wou net zeggen cm heb jij hier ook wel een buddy?? voor als er complicaties zijn en ons op de hoogte kan houden??
    Sterkte hoor en die kleine van jouw moet nog even blijven zitten..

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    thja aan de timing kan het niet liggen dus laat maar komen die klachtjes hihi

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hai hier alles goed nog steed sniks van jesje word en blijft spannend cm balen dat je weer bloed.. hopelijk blijft ukkie nog langer zitten bij jou...fidel hopen jij deze maand raak....

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Nouvy, ja haha!!! Hopelijk groei ik veel van de week hahaha!!! :p

@CM, oewww balen zeg!! Ligt dat aan je placenta? Die lag toch niet waar die moest liggen bij jou? Krijg je een KS?

@Fidel, mag je nu het wachtbankje op... succes! Ik duim voor je hoor! Het is jullie zo gegund!!!

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    jesje houdt het wel spannend hier he haha. Hoop dat ze snel haar kleine meisje in haar armen mag houden.

@CM dat is niet zo mooi, hopelijk blijft je beeb nog ff zitten he.

voor alle meiden hier een fijn weekend

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    baby jesje is geboren !!!
    25-03-2011 om 17.20 van dochter NOA en ze is 3600 gram

van harte gefeliciteerd jesje met jullie prachtige dochter.

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    jeej jesjes gefeliciteert en mooie naam zeg:D
    en mooie tijd ook wel:D
    men vriend zegt ok gefeliciteert
    hahaha die zit op de wc en ik begon te juichen en dansje te doen bhahaha zegtie wat is er ? ik zo jesje is bevallen gister:D
    hij zo feliciteer der maar van mij...overigens ik ben alweer wakker vanaf 6uur... me ukkie begint dan hard te trappelen en word daar wakker door....:D dus denk dat ze der klaar mee was dat slapen

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hahahaah ik wordt er ook wel uitgerammeld alleen dan door vriendlief, hij zegt dan IK ER UIT, JIJ ERUIT!!! pfff nou dames ik ga me nog wat doen, straks naar me vriendinnetje, dus ik denk dat ik pas maandag hier te vinden ben..

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Even het lijstje opgezocht, maar aanpassen gast niet echt vis m'n phone. Willen jullie Jesje bij Ikkedus zetten :D!! Flinke dame hoor, 3600 gram, mooi!

Deel Deze Pagina