Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi dames hoe is het hier? ik heb eindelijk ff tijd om op jullie te reageren!

danielle en denise vandaag de 20-weken echo lees ik. spannend dames!! en het zal vast niet ineens een jongen zijn hoor hihi, hoewel ik vandaag wel een kaartje heb ontvangen met hoera een zoon haha, dus we zeiden al dat er toch echt geen piemel aan zit hahaha

@nooky: wat vervelend meid dat je zoveel last hebt van blaasontstekingen:(

@fidel: ohhh meid, wat gun ik het jou dat je snel zwanger mag raken! en moodswings was eigenlijk het eerste waar ik last van had;) de hormonen gingen als een gek door mijn lijf en toen had ik ook zoiets van: hmm misschien is het wel raak? hoop het zoo voor jou! ik kan je alleen geen hcg meer strooien helaas...

@an: ik las dat jij ook weer begonnen bent? joepie!! hopelijk is het voor jou ook snel raak! en bevalt het in je nieuwe huis?

@cm: begint voor jou ook flink op te schieten he?! ik las dat je in het ziekenhuis had gelegen? heb je daar lang moeten blijven? nog een paar weekjes en dan heb ook jij je meisje in je armen!:D

@msrock: hoe gaat het met jou? mooie buik heb je hoor! als ik al die foto's hier zie van jullie buikjes, dan mis ik mijn buik wel ineens hoor. het is nu maar een beetje blubber haha. hij is wel al vrij plat, maar wel slapjes, maar ja, het is morgen pas een week geleden natuurlijk.

zo ik hoop niet dat ik verder nog iemand vergeten ben? heb namelijk enorm veel last met concentratieproblemen:( dus mocht ik iemand vergeten zijn: sorry!!!:)

hier gaat het verder heel goed! noa heeft sinds gisteren wel last van krampjes, maar heb nu sinds vanmiddag druppels daarvoor, dus hopen dat dat helpt. mijn vriend heeft noa vandaag voor het eerst in badje gedaan, haha was zo grappig! hij dacht dat ze van glas was denk haha.

zo een heel verhaal haha, maar moest ook zoveel bijschrijven:)

2. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    haha super lief he hoe mannen dat doen:)
    hahaha en goed dat het goed met je gaat:p
    lang verhaal maar super leuk om te lezen en nog ff over foto van noa super lief meisje me vriend was helemaal weg vander

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    jesje wat mooi dat het zo goed gaat, thja ach ik los je gewoon af, hoop ik...

en je mag hele verhalen schrijven hoor!!!!
    ohja vergeet je niet nog je banner te vervangen, je bent immers bevallen hihi!!!!

4. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    nou alles was goed met ons meiske! Ik heb alleen een onwijs klote ervaring gehad met die echo... Ik had de meest stomme rot echoscopiste die je maar kunt hebben.... getver was helemaal verdrietig en kapot ervan! Mijn laatste 20 weken echo en dan zo een ervaring..pgffff....
    Maar het belangrijkste is dat ons kindje gezond is! Toch??

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat was er zo naar dan Danielle? Fijn dat alles goed is met jullie meisje

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jesje, wat fijn dat het zo goed gaat!!

Vanmiddag echo gehad, dinsdag in het overleg wordt besproken wanneer de KS is. Hoe het er nu uitziet, dacht ze aan week 36, maar ze doen dat soort beslissingen altijd met het team. Indien ze toch gaan voor week 38 krijg ik in week 34 nog weer een echo, waarin ze evt alsnog voor week 36 kunnen besluiten. Dus nog niet heel veel meer duidelijk dus :)

Ukkie lag voor in gewicht. "Zelfs iets te dik" zei ze. Haha :D. Lijkt me alleen maar prima als ze al vroeg wordt gehaald!

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ danielle ohh wat vervelend van de echo, wat dan, wat is er gebeurt??

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    hier van mij even snel een ego berichtje want ik zit op werk,
    gister de geslahtsbepaling gehad en het is 100% zeker weten een

meisje

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    NOD lijstje:

April:

?? apr.Wolfje22 ronde 12, 2e kindje
    03 apr. Baby Boom 26 jaar ronde 1, 3e kindje
    07 apr. Fidel2010 26 jaar ronde 23, 1e kindje

27 mei Meijke, 33 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje
    27 juli Nooky 20 jaar, MEISJE ronde 6 raak 1e kindje
    28 Juli Nouvy 27 jaar JONGEN ronde 3 raak 1e kindje
    17 aug.Danielle83 28 jaar MEISJE ronde 2 raak 3e kindje
    23 aug MsRock 26 jaar ronde 6 raak, 1e kindje
    31 aug. ikkuh86 25 jaar ronde 2 raak 1e kindje
    19 sep. DeniseG1986 24 jaar MEISJE ronde 9 raak 1e kindje

Bevallen :
    12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje
    25 mrt. Jesje, 28 jaar, 17:20 uur, meisje, Noa, 1e kindje

10. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ..komt nog iemand mij opvolgen met een jongen? :);)

11. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    denise; geweldig een meisje erbij!! :D leuk zeg!!

danielle; meid wat is gebeurd daar? echt balen..

de rest van de meiden alles okee?

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat een meisjes hier allemaal :)! MS en Ikkuh dan een jongen? Statistisch gezien is het anders toch een beetje gek ;)!

Enne...ik heb een datum :D! Zo gek dat ik nu weet wanneer onze kleine meid er is. Ga het nog niet zeggen, eerst nog wat mensen om ons heen het vertellen! 0

13. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    nou ik had een echoscopiste die was gewoon zoooooo lomp en klinisch... ze vergat dingen en ze was gewoon gefrustreerd of zo ik weet het niet maar ze begon al met de zin van, tja het beeld kan korrelig zijn en als ik het niet goed kan zien dan stuur ik je door dus ik hoezo TJA ik moet DAAR doorheen kijken, ik ben gewoon iemand die fors/dik is dus heb een behoorlijke buik, dat weet ik zelf ook wel maar om dat op die manier te zeggen... dan begon ze,ze sprak heel zacht,mijn man kon d´r niet verstaan.... en ze was in mijn buik aan het rammen alsof ik geen gevoel had... toen kon ze het hartje niet goed beoordelen ikmoest maar even gaan springen...ehm ik een beetje voorzichtig ivm mijn bi... zegt ze ja je MOET echt springen ik dat kan ik niet vanwege mijn bekken..zij diep zucht... dus ik geforceerd met het gevolg dat ik de hele avond met erge pijn heb gezeten... Ze had gevraagd of we wilde weten wat het werd.. wij ja, we hadden niet gezegd dat we het al wisten... was ze dat vergeten... dus weer kijken.. een meisje zover zij kon zien... nou ja het was geen mooie ervaring zoals ik dat gewend ben... en ik was ook nog hartstikke zenuwachtig of dat alles goed was en ik vond haar zoooo laks en koud net of ik een ding was.... ik heb onderweg naar huis en thuis echt gehuild zooo erg vond ik het.... Ze heeft niet eens gemeten hoe lang ze nu was... Nu maar wachten op pretecho dan hoop ik toch weer op een leuke/ mooie ervaring....

Maar nog wel even om te vieren dat alles goed was bij prenetal een nieuw boxkleed,een luiertas, 2 speentjes en een rompertje met kleine zus erop gekocht!! Met de verassing dat ik nog eens 20 % korting kreeg omdat het natuurlijk de mama mazzeldagen waren!! Helemaal vergeten... hoezo zwangerschap dementie...

14. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    en sorry kan helaas geen echo plaatsen want daar kun je niets van maken... heb echt hele ondidelijke echo´s gekregen.... Niet eens een echo waar het geslacht op staat... ben er nog kapot en boos van...

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohhh dat is balen... zeker geen mooie echo voor in t plakboek, wat zal jij sneu zijn zeg... dikke knuffel voor jouw

ohh spannend een bekende datum, ben benieuwd wat de grote dag gaat worden

hier net weer thuis van bloedprikken, 1 buisje amper dus de moeite, daarna heel fout nog naar de baby-dump/prenatal geweest, maar goed dat de rekening leeg was, anders hihi nee hoor shoppen komt nog wel... nu de laatste lange week weer in pfff ik hoop het, maarja probeer er niet teveel op te rekenen...

16. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Ik zal voor een jongen gaan :), anders is het niet eerlijk he haha.

@ Meijke wat spannend, ben heel benieuwd.

Dames een fijn weekend allemaal.

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje zeg wat een rotervaring, hoop echt dat je pretecho beter wordt, aan zo iemand heb je echt helemaal niets :(

Sorry maar zo slecht als de jouwe was, zo goed was de mijne (voor mij was het nu alleen maar geslachtsbepaling)
    Vrouw was echt heel aardig, ging alles uitleggen, liet alles zien, zelfs een stukje 3d, dat was echt supergaaf.

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
  19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
  20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    wat lieff:D

Deel Deze Pagina