Ja mijn man zei het net ook al.. dat we maar een normale PC moeten kopen erbij... zou wel handig zijn...
MS dat kan echt niet nee , veel te lang wachten voor ons. Trouwens misschien heb ik het ff gemist maar hoe is het met die sollicitatie? An, wat spannend ook voor jou!
Die baan heb ik zelf afgeslagen, ik ben 2x op gesprek geweest. Na de 2e keer zou hij binnen 2 dagen wat laten weten, die 2 dagen werden 2 weken en toen dacht ik jaaa hallo ik laat me niet voor de gek houden... was echt raar?!?! Als het zo moet hoeft het van mij niet meer... Ik heb toen zelf gebeld en toen zei zijn assistente dat hij er nog druk mee bezig was, ik zo ja maar hij zou 2 weken geleden al een beslissing genomen hebben.. owww zegt die assistente dat wist ik nog niet.. ??? Het was een hele rare situatie..
Voor MsRock en an1985: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
An ik hoop het ook zoooooooooo voor jou wauw dan zijn er echt veel zwangere zou geweldig zijn zo een mooie wolkjes december maand. Ik heb me er hier al overheen gezet en geniet van de dagen ik vind die kerst sfeer zo heerlijk he, niet normaal. over 5 daagjes begint mijn vakantie ik kan niet wachten
Oooh vakantie! Wat heerlijk. Morgen heeft hopelijk voor mij toch een mooie invulling. Ipv de fertiliteitsarts gaan we bieden op het huis. Oooooooohhhhh wat spannend!!! Voor jou komt t vast snel babyboom. Als je er geen erg in hebt zul je zien dat t raak is!!
hoi allemaal, sorry dat ik het hele weekend niets getypt heb maar zo'n druk weekend gehad. IK heb nog niet getest, ga morgen bij KV halen. En dan misschien morgenavond of dinsdagochtend een test doen. Ik zit morgen 3 dagen voor mijn DPO en ik hoop dat ik positief test. @ikkedus meid gefeliciteerd met de geboorte van Hannah, geniet ervan. @danielle83 dikke proficiat meid, ik hoop voor mij ook dat raak is. Dan hebben we een lange lijst met zwangere in ieder geval. Voor de rest hoe is het met jullie meiden? Met mij gaat wel goed, veel last van koude handen en heet hoofd, steken in buik, als ik hoest doet mijn onderbuik pijn en erg moe. Maar ik hoop dat het raak is en ik me ook op de lijkst mag toevoegen.
Leuk Leuk Leuk! Ik twijfel nog of ik dat wil doen hihi.... (heb nog even om te twijfelen) Ja indd, eind januari de gyn, als ik nu ongi word(wat ik verwact) dan bel ik dus meteen voor een afspraak... zal vast niet net die maand wel raak zijn hahaha
Jeetje 6 dagen voor je nod, dat is wel heeeel vroeg weet je zeker wanneer je je ei gehad hebt? Zou wel super fijn zijn als het zo is! Je verdiend het!
Ja indd, beetje laat te horen anders! Ik denk laat het ze even weten hihi.... en blijf meteen plakken