Ow ow ow nog een weekje dan weten wij ook wat we krijgen!!! Ik wil het ook weten haha!!! Ik heb wel een bepaald voorgevoel, ben benieuwd! @Danielle, wat rot zeg! Met zo iemand kun je indd niks bah!!! @Meijke tof dat jullie weten wanneer de kleine er is!! Ben benieuwd!!! @Denise, mooie echofoto's!
Morguh dames, hehe balen danielle van je slordige en 'afschuwlijke' ervaring bij de 20wkn echo :x kun je ergens mss een klacht indienen? want zo ga je gewoonweg niet te overweg met mensen, ook al heb je wat 'meer' nou en! Het gaat erom dat je zwanger bent van een wonder en dan hoeft er nog niet zo'n reactie van te komen door een 'proffesional'! **knuffie** fidel; spannend meid, die week zal wel snel voorbij gaan, nu is het alweer weekend en zou super weer worden, dus 2dgn vd 7 vliegen zo voorbij we duimen!! denise; ooohh wat een leuke echo foto! wowww.. echt schattig! msrock en ikkuh; alle hoop op jullie gevestigd dat het een jongen is geworden meijke; oooh dat klinkt spannend 'gewoon' al een datum weten wanneer je de kleine in je arm krijgt! over paar weken uitslaglijstje in de maak gaan maken voor je afgelopen donderdagavond mijn achternichtje bevallen van een meid, Nina heet ze, maar de dag erna werd ik gebelt dat de oma van mijn achternicht is overleden ieuwj! dan pas besef je heel even hoe kort op elkaar nieuw leven en dood betekent.. Pff.. Meiden ik wens jullie een fijn weekend!! (ik moet helaas werken)
pff voor jullie gevoel vliegen de dagen voorbij, voor mij lijken ze wel voorbij te kruipen bah bah bah.. het ene moment ben ik heel blij en vrolijk, en denk vast van yes deze ronde gaat het worden, dan hier of daar een steekje, en denk dan ach nee t zal ook vast deze ronde niet gebeuren... ohhh ik wordt moe van mijn eigen gezeur, kan ook bijster weinig hebben van vriendlief... daarbij komt hij iedere avond bekaf thuis, wat weer resulteerd in 2 chagie mensen... is het dezelfde achternicht die en bevallen is en haar oma overleed??!! ohh wat sneu, dat is wel heel wrang... geef haar maar een dikke knuffel.. werk ze nouvy, zijn er nog meer dames die moeten werken/ andere plannen hebben ?? wij hebben vanavond een verjaardag bah bah bah, 1.45 uur rijden om er te komen... hadden evt mogen blijven slapen maar dan is helemaal t weekend naar de kl*te, vriendlief moest vandaag ook weer werken dus het wekkertje ging weer om 6 uur, en ik mocht niet eens blijven liggen.... dus auto heb ik al even gewassen en de was hangt ook al buiten aan de lijn
Hey dames, lekker genoten van het weer? Wij zijn lekker naar blijdorp geweest met wat vrienden + kiddo's. Maandag krijg ik de eerste bloeduitslagen terug. Ben onwijs nerveus! Buiten dat moet ik vrijdag op controle voor de bmk. Bleh absoluut geen zin in.
hey meiden sorry is alweer even geleden dat ik wat heb laten horen. jesje wat een mooi kindje! zwijmel fijn dat de bevalling goed is verlopen wat zag ik een hoop mooie buiken voorbij komen! zou me niet zo'n zorgen maken over grotere of kleinere buiken . elke zwangerschap en elke buik is nou eenmaal anders. grote buik wil niet zeggen dat je kindje groot is of andersom ik had een heel grote buik had heel veel vruchtwater hehe. maar zit alweer onder mijn gewicht van voor de zwangerschap! had ook geen strieeen of zo en hannah was gewoon prima qua grootte oh en zag een heel mooie echo WOW! je ziet echt al een neusje en handjes cm heb jij nu een nieuwe naam? Meijke? wat een hoop meiden in aantocht gezellig!!! Danielle wat een vervelende ervaring met je echo. bah zou het iig aan je vk laten weten die kan wellicht wat laten weten aan haar leidinggevende of zo? fidel ik hoop zoooooo dat jij straks een extra streepje hebt. wanneer is je nod? rest ik weet t niet meer sorry meiden! dinsdag weer werken, echt even wennen. maar maak er een korte dag van zodat ik snel weer mijn kleine meid in mijn armen heb zal haar zo missen! verder gaat het hier super! ze is enorm aan het schaterlachen slapen in haar eigen bedje gaat steeds beter en het lijkt of ze wil gaan omrollen. ze gooit haar beentjes regelmatig naar links of naar rechts maar het echte omrollen lukt nog niet oh als ik jullie zo hoor en zie mis ik het ook om zwanger te zijn maar we gaan eerst lekker van de zomer met ons 3tjes op vakantie en dan kijken we wel weer wanneer we weer voor een 2e kindje willen gaan als hannah een jaar is of zo
ikkedus.. ooh wat vliegt de tijd voorbij meid! wowwwwww hannah is al goed gegroeit in je onderschrift te lezen leuk.. jammer dat je komende week alweer moet gaan werken, maarja.. daarna weer vliegensvlug naar je kleine meid toe.. leuk dat ze probeert om te draaien hihi.. fidel.. dankje wel meid! Het is idd de overgroot oma zou maar zeggen van mijn nicht die bevallen is vorige week echt sneu.. ans.. fijn om weer iets van je te lezen.. spannend de uitslagen die je moet krijgen en dat je voor onderzoek van bmk weer naar het ziekenhuis moet, maar het hoort er helaas bij.. is alleen maar beter dat je onder die controles staat meid! en hopelijk krijg je positieve uitslagen terug natuurlijk deze week! Daar gaan we voor.. Wat is het gisteren rustig geweest Iedereen natuurlijk heeeeeeeeerlijk genoten van het warme weer fijne zondag meiden!
@fidel: hopelijk gaan de dagen vlug voorbij voor je! en ik zal mn onderschrift zo even veranderen, had dat helemaal niet door hihi @meijke: ohh spannend een datum! heb je wel een buddy hier? wij willen natuurlijk wel op de hoogte blijven als het zover is @an: oh spannend bijna de uitslagen! @danielle: he bah meid, vervelend dat je zo'n rotervaring hebt gehad met je echo:x @msrock: oeh nog een weekje en dan weet jij ook wat het wordt! spannend hoor! als het goed is hangt trouwens mijn kaartje bij de vk! @ikkedus: wat fijn dat alles zo goed gaat met hannah! ze was trouwens best lang bij haar geboorte, of is noa zo klein hiihi. nou de kraamhulp was er vandaag voor het laatst, dus nu moeten we het echt zelf gaan doen hihi. was wel echt een hele lieve vrouw zeg! zal haar toch stiekem wel een beetje missen hihi. verder niet veel nieuws hier. met noa en mij gaat het heel erg goed. ze is echt een heel tevreden kindje, dus we mogen niet klagen!
Hallo meiden! @ikkedus, fijn om weer iets van je te horen! Werken zal wel weer wennen zijn maar tis ook voor een goed doel! Al met al lijkt me dat ook erg zwaar! Weer in je andere ritme zien te komen. @Jesje! Fijn dat het zo goed gaat met Noa! Al een beetje gewend aan het moederschap? @Fidel, hoe voel je je? Je NOD zit eraan te komen toch? @An, niet leuk zo'n bmkcontrole, maar wel fijn dat je zo onder controle gehouden wordt! Hopelijk zijn de uitslagen goed!
Hier gaat alles goed! Net lekker gegeten! Zit vol hihi! Ik voel vandaag veel 'plopjes' Ukkie is druk! Wel fijn!, tis niet elke dag hetzelfde. EN... ik ben me toch zenuwachtig voor vrijdag!!!!! En heb er zoooo ontzettend veel zin in! Eindelijk weer ons kleintje zien!, is weer even geleden! Nog 5 nachtjes slapen!
@ms Rock ik ben ook zenuwachtig, Wij krijgen woensdag over een week de 20 weken echo. spannend. En inderdaad heel fijn om ons kleintje weer te zien. Wil heel graag weten wat het wordt en of alles erop en eraan zit. Begin hem/haar ook meer te voelen. Net of ik mijn darmen voel, maar dat is hij/zij. Doe nu om de dag even luisteren met de Angelsound en prullie is erg beweeglijk als ik dat ding op mijn buik heb. Hij/zij schopt er dan tegenaan en je hoort het gewoon bewegen. Wat fijn dat het met Hannah en Noa zo goed gaat. Zal wel weer wennen zijn om weer te moeten werken, maar ook dat moet gebeuren he. Fidel, hopelijk snel raak voor jou. Wanneer kun je testen?
hey meiden wat spannend die 20 weken echo's die eraan komen! idd super spannend en wat duurt het lang he die tijd tussen de echo's? jesje vroeg jij nou of hannah lang was? Hannah had een flinke bult op haar hoofd omdat ze al zo ver was ingedaald en dus door mijn bekken werd vastgeklemd. ze was toen op 51 cm gemeten en met 4 weken bij cb is ze weer gemeten (toen was de bult weg) en toen was ze 50 cm HAHAHA! denk dus dat ze eigenlijk zo'n 48 cm is geweest aangezien alle maatjes 50 kleding veel te groot was voor haar. is redelijk normaal maar best al groot aangezien ze toch wat te vroeg was . nu ligt ze iets onder het gemiddelde maar wel binnen de curve
zo dat was een kort weekendje.. @ an succes met je controle voor BMK, en hopelijk brengen de uitslagen positief nieuws @ ms en ikkuh spannend de 20 wkn en natuurlijk het geslacht, ben bijna net zo benieuwd, eens zien of jullie het jongensaantal rechttrekken hihi @ jesje spannend hoor nu alles alleen moeten doen, enne goed hoor banner veranderd hihi @ ikkedus, vergeet je niet te vertellen hoe het was zonder kleine hanna, je zal haar vast missen maar komt allemaal goed.. @ meijke en mogen wij de datum al weten en idd je buddy ook gereed?? @ all als ik iemand vergeten ben solly het is nog vroeg zo dan nu weer over mezelf, pfff weinig klachten, thja buik voelt anders aan als anders, vriendlief heeft het wel over donkere tepels/groter tepelhof, thja en stemmingswisselingen bah wordt er gek van... temp is nog mooi hoog, maarja tis nog vroeg, testen op zijn vroegst zaterdag/zondag, als ik t volhou.... vannacht wel heel raar gedroomd, moest bevallen maar had nog geen kleding voor t kleintje gekocht dus ging met weeen naar de hema kleding kopen... thja...hoezo is ben apart....