Fidel, ik hoop zo voor jullie dat het raak is! De dagen/weken lijken tuurlijk eeuwen voor je te duren en kan me voorstellen dat je daar super sjago van wordt af en toe. Knuffel voor jou!! 4 DPO nu zie ik volgens FF? Als alles goed blijft gaan, wordt het waarschijnlijk in de tweede week van mei! Definitieve datum horen we nog, bureau opname had de planning nog niet. Ik zal idd nog even een buddy informeren! An, succes met de uitslagen deze week!
Goedemorgen dames alles goed hier? hier wel kindje beweegt wel veel alleen ene dag meer als andere dag en soms ligt ze opeens hoger in me buik en is me buik keihard...weet niet of ik nog echo krijg maar 15april naar de verloskundigen voor controle afspraak ben benieuwd fidel hoop zo dat het eindelijk weer raak voor je is... en is het normaal dat ze ene dag meer beweegt als andere dag?
meijke misschien komt jou kindje wel op mijn verjaardag ik had eigenlijk 15 mei geboren moeten worden en ik kwam 4 mei hihihi. grote voordeel is altijd mooi weer in die periode dus je kunt lekker buiten verjaardag vieren hehe. fidel kom zeker vertellen hoe het is gegaan. zit op mn werk altijd achter de ocmputer waarschijnlijk begin ik rond een uur of 13:00 het al op mn heupen te krijgen dat ik haar wil zien. kan dan miss ff in mn pauze langs om dan rond 16:00 echt naar huis te willen hehe oh en ff een foto van de kleine dondersteen. lekker in badje. we doen nu ook de badverkleiner in het kleine badje zodat ik mn handen vrij heb. hannah vind dat heerlijk! lekker spetteren btw de thermometers die in dat badje zitten neem het niet te nauw...groene gedeelte zit tussen 37 en 38 graden maar dat was altijd brullen. hannah is zelf altijd 37.4 dus was voor haar gewoon koud! toen kraamhulp weg was heb ik haar met 39 graden in badje gedaan en dat vond ze heerlijk en met 38 of 37,5 haal ik haar er weer uit . ga vooral uit van wat je lekker vind voelen en kijk hoe je kindje daarop reageert.
@ meijke nee de ff klopt niet helemaal... zat. de 26e ei gesprongen dus nu 9DPO @ ikkedus ahhhhhh wat een schatje!!!, idd gewoon je eigen gevoel volgen hoor... edit: ohja baal enorm, auto afgekeurd voor APK, achtergordels zijn beschadigd echt minimaal, maar gordels vervangen dat is een vreselijk duur geintje.. ierder jaar gesodemieter, toch maar naar een andere garage toe...
@ikkedus wat een snoepie zeg. Lekker in bad en doen wat je gevoel zegt dat goed is. Als je kindje het koud heeft dat is ook niet fijn. Zelf ga je ook niet in een koud bad zitten. Jah toch? @fidel wat balen zeg, dat het met minimaal afkeuring toch niet wordt goegekeurd he.
@An wat fijn en super zeg, nu nog even afwachten, hopelijk heb jij heel snel een positieve test in handen. Vandaag last van steken in mijn rug en bovenbeen, denk dat het weekend een beetje te veel is geweest. Heb gister lekker geprofiteerd van de mama mazzeldagen bij Prenatal. Had een spijkerbroek van 20 euro voor 10 euro, ik denk das geen geld. KWam bij de kassa was hij maar 6 euro, ik denk die laat ik helemaal niet hangen.
Wat een top dag. Blijkt dat mijn vaste contract op 1 april al is ingegaan! Nu staat er eigenlijk niks meer in de weg hè?
@An, wat fijn!!!! Nu snel op naar roze!!! @Ikkuh, ja leuk he zo goedkoop een broek! Ik had een spijkerbroek bij de Miss Etam afgelopen zaterdag voor 10euro, was ook veel positiekleding afgeprijsd, profiteren! @Ikkedus, was een lekker koppie zeg!!! Mooie foto!! @Fidel, nog een paar daagjes meid, ik duim voor je! Weet nog wel hoe lang die laatste dagen tot je NOD duren. Denk aan je! @Meijke, spannend zeg! Nog maar 5 weekjes dan ongeveer!..? Owww wat heerlijk, dan kunnen jullie jullie meisje ook in jullie armen houden! Hiero vandaag wederom veel plopjes, ga ze steeds vaker en meer voelen, echt cool! Zal wel een goed teken zijn, en dat de baby goed groeit! Kan me voorstellen dat ze je later helemaal bont en blauw schoppen haha!!!
@an: wat een goed nieuws voor jou vandaag zeg! nu alleen nog een positieve test @ikkedus: wat een scheetje zeg!! ik moet van de vk morgen naar het inloopspreekuur van het consultatiebureau om noa te laten wegen, want ze kwam te laat aan, dus even kijken of ze weer wat zwaarder is geworden. ze zit namelijk nog steeds niet terug op haar geboortegewicht, dus hopelijk krijgen we morgen te horen dat ze weer wat is aangekomen
an wat goed !!!! gefeliciteerd met zulke mooie uitslagen en ook al een vast contract... ik zie weer een naamsverandering ?? pfff slecht geslapen, heb ook een zooitje van t bed gemaakt...raar gedroomd...
nog 5 daagjes te gaan.... pfff heb zin augurk hihi, zal toch wat zijn als het nu wel raak is, dat de dokters het juiste moment moesten bepalen hehe... krijg nu ook weer last van me borsten dus dat is ook wel weer een kwaaltje.... hooo help ik moet echt deze dagen doorkomen bah bah bah... nouhja vanavond afleiding genoeg eers weer met de hond naar training, en daarna zelf zwemmen, nog 2 x en dan moeten we vanaf 1 mei naar het buitenbad brrrrrrr