Rustig hier vandaag. Jullie weten wel wie ik ben toch?? Een aantal mensen kenden mijn vorige naam, en aangezien we voor iedereen geheim willen houden wat wij verwachten was dit handiger. En wil graag wat meer privacy. Daarom krijgen jullie wel te horen wat we krijgen... boy or girl? hmmm??? Vandaag samen met mama geshopt bij prenatal! Leuk dekentje gekocht en een muziekmobile, nijntjepakje maatje 56 van mama gekregen! Speentjes, hydrofiele luiers en washandjes.. begin een beetje met inslaan.
an wat een goede berichten allemaal! dit is jouw maand!!! jesje spannend vandaag hoop dat je meid lekker is aangekomen fidel ooohh wat spannend nog 4 daagjes! het klinktallemaal wel heel goed hoor! wat heerlijk al die berichten van de eerste aankoopjes btw wij vonden de rompertjes van de wibra het fijnst lekker breed stuk bij de drukknoopjes. voor hannah was veel kleding maatje 50 te groot maar de rompertjes van de wibra vallen iets kleiner en die zaten direct goed . zijn heel simpel en heel goedkoop maar zeker in het begin is dat gewoon prima . ego gisteren eerste werkdag gehad. allemaal goed gegaan maar wel moeilijk hoor! ze wilde smiddags niet meer alleen slapen heb nu een puckababy besteld op www.puckababy.com is soort combi van slaapzakje en inbakeren. laat jullie zeker weten hoe dit bevalt
nou ben benieuwd hoe dat dan zal bevallen... hmm temp iets naar beneden maar nog te vroeg voor een naderende ongi.. grrr vanmorgen 36.6
@ikkedus de puckababy is echt heel fijn! Mijn kids vonden dit heerlijk... Geeft ze een veilig gevoel zoals in de baarmoeder... Hoop dat Hannah dit ook prettig vindt! We horen het wel!
Succes vandaag Jesje! Siren, tuurlijk weten we wie je bent! Nou met alle meiden hier...denk ik dat jij een jongen krijgt ! Fidel, bah...ik zat ook al naar je temp te gluren. Omhoog temp...HOP! @kleertjes, ik heb naast de HEMA ook bij de Zeeman ingeslagen. Niet duur en die eerste maat groeit ze toch zo uit. Bij de HEMA is nl. alles maat 50-56 dus kan voor beide. Bij de Zeeman hebben ze specifiek maat 50 en aangezien ons meisje 3 weken eerder komt, past ze vast nog niet in 56...
Ikkedus, sterke vrouw! Lijkt me moeilijk zo'n eerste dag. Hoop dat de Puckababy goed werkt. Het klinkt heel logisch, als ik de site zo lees
zeeman valt ook iets kleiner en idd lekker goedkoop we hebben er ook een om de hoek soms ga ik daar even langs om even te snuffelen . hema vind ik nu vooral fijn maar in het begin was ik zooo blij met de wibra rompers . ook zo fijn dat t zo goedkoop is als de hele romper vol poep zit neem ik niet eens de moeite om m schoon te maken hahaha. beetje poep maakt me niet uit maar laatst zat ze echt tot haar oksels in de poep! huppake! de prullenbak in ik hoor zoveel goeds over de puckababy hoop echt dat onze ervaring ook zo goed zal zijn. zal hannah zoveel rust geven als ze niet meer alleen van mij afhankelijk is om aan haar rust toe te komen
@ikkedus wat moeilijk om weer te gaan werken pff. Het lijkt mij heel moeilijk maar gelukkig is voor mij nog niet zover. Eerst nog maar even 17 weekjes werken en dan zien we wel weer. Vandaag over precies een week de 20 weken echo, ben zo benieuwd en vind het zo spannend. Was gister nog ongerust en ben bij de vk geweest. Ik verloor al een paar dagen vocht en ze dachten dat het miss vruchtwater was of dat mijn vliezen al gebroken waren. Dus ik erheen, kei zenuwachtig. Waarschijnlijk een beginnende blaasonsteking. Ze zei de kleine doet het goed, dus ik was helemaal gerustgesteld. @Siren, natuurlijk weten wij wie je bent, nog even wachten en jij weet ook wat je krijgt he spannend. @fidel, mijn duimen draaien nog steeds voor jou meid.
hai ik ben zo boos op men kraamzorg...pfff door dat ze het verkeerd neer hadden gezet wanneer ik uitgerekend ben heb ik in mei pas de zwangerschapsgym cursus en ben ik pas klaar op 25juli dus als ik bijna lig te bevallen of ga bevallen...kan dat kwaad?niet dat ik niet ga maar voel me wel een beetje radeloos nu aangezien ik bang ben dat ik het gedeelte mis wat belangrijk is ofzo....
@fidel: hoop voor jou dat je dalende temp niets te betekenen heeft @ikkedus: ja ik heb ook veel bij de zeeman en wibra gekocht hoor. scheelt toch een hoop geld en vooral in het begin groeien ze zo hard, is zonde van het geld om dan dure kleertjes te kopen. noa past veel van 50/56 nog niet, moet echt 50 zijn, alleen heb ik dat niet zo veel, heb heel veel 50/56, maar broekjes of truitjes rol ik dan maar op hihi noa is gisteren gewogen en ze was weer 115 gram aangekomen in 2 dagen nog 45 gram en dan zit ze weer op haar geboortegewicht, dus denk dat ze daar morgen zeker aan zit ohh ik had ook weer iets vannacht zeg noa werd wakker om te eten, dus ik ging eerst haar luier doen. doe ik haar luier open, begint ze me toch te poepen, niet normaal haha. maar op een gegeven moment spoot het echt eruit hahaha, maar het vervelende was, ik was haar op ons bed aan het verschonen, want haar kamertje was nogal koud en die van ons niet, zat dus heel ons bed onder de poep hahaha. stond ik daar om 4 uur in de nacht ons bed te verschonen dat doe ik dus ook nooit meer haha
hahahaha jesje heel herkenbaar mijn jongste zoon had daar ook een handje van.... Op een gegeven moment heb ik maar een grote handdoek eronder gelegd! Want meneer deed het continu net ofdat hij het wist!! @nooky maak je niet druk joh je hebt een voordeel nu, jij zal je waarschijnlijk grotendeels herinneren wat ze je hebben verteld dat is een voordeel!!
jesje thja zo leer je ervan hihi.. maar ach er zijn ergere dingen op de wereld toch??!! nooky balen van die rare inplanning, voor hun is het vaak de gewoonste zaak van de wereld, maar voor ons is zoiets toch wel heel spannend en belangrijk, geen wissel meer mogelijk dan ofzo?? dat je eerder kan beginnen ?? ach en verder kwaaltjes nee nog steeds niet echt al heb ik wel steken in de heupen???!!! en al de hele week een zeurende rugpijn, preces boven me rechterbil. ik heb echt nooit last van me rug ofzo en de steken in me heupen voelen niet als komende ongi-signalen, daarbij heb ik het gevoel dat het daaronder ook vochtiger is als anders, blijf ook naar de wc lopen omdat dit net voelt als wel een beginnende ongi, voor de zekerheid al wat omgeknoopt maar tot heden nog niks, okee beetje vroeg nog 4 dagen te gaan maarja mijn lichaam doet wat hij wil he verder net nog opzoek naar een leuk paaskleed geweest en kom thuis met een nijntje slabbertje... maar zonder paaskleed. ohja in het nieuwe lidl krantje staan voor volgende week, shirtje en broek positiekleding, shirtje 5 euro, broek 10 euro, en zwangerschapsbanden 2 stuks 10 euro, weet niet of jullie het wat vinden maar dacht geef het even door
Nog 2 nachtjes! Zou ik het jongensaantal omhoog brengen? We shall see! Maakt ons niks uit wat we krijgen als de baby maar gezond is! Al met al wordt ik steeds zenuwachtiger pfffff!!!! Ik heb ook al wat rompers van de Zeeman en van die basic witte broekjes! Zijn erg fijn! Wij gaan ook niet duur doen hoor!, ze hebben het toch maar even aan. Zal als ik in de stad ben ook eens langs de Wibra gaan ja, goed idee!
Weer terug van even weg geweest.....laptop heeft het ineens begeven dus probeer iet nu bij te houden via mijn tel. Mijn banner klopt nog steeds, vandaag is dus dag 28....mocht er na vandaag nog niets van ongi te zien zijn ga ik maar weer eens een testje halen. @fidel meid spannende tijd voor jou ook he....nog een paar dagjes ik duim voor je!
@siren84 spannend... hoor maar idd als je maar een gezonde baby krijgt @debby ik hoop het voor je duim ervoor, spannend
@siren wat spannend he, nog even wachten, dan is het zover, ik moet nog even langer wachten haha. Hier een hele slechte nacht gehad. Liggen draaien en mijn buik ligt in de weg. Ik kon me geen houding geven. Vriendlief gister al uit bed gedraaid, gerum. En last van mijn rug pff. Die kleine van ons houdt me nu al snachts wakker haha, hebben jullie daar ook last van of gehad? Vanmiddag lekker vrij en dan bijrusten want paar uurtjes slaap heb ik nog wel nodig. Ben niet vooruit te branden. @Debby wat spannend voor jou. Hopelijk roze voor jou deze maand.
@siren: oeh spannend meid! ben benieuwd wat het wordt! @fidel: er zijn idd ergere dingen in het leven oeh ben benieuwd bij jou!! @ikkuh: oei nu al slecht slapen meid, dat wordt dan nog wat! vooral de laatste weken heb ik heeel slecht geslapen. je zou eens kunnen proberen met een voedingskussen te slapen. dat heb ik gedaan, vond ik heel fijn. dan leg je die kussen tussen je benen zeg maar. en daarna is het heel fijn met voeden! je kunt ze bij de babyzaken kopen, maar geloof dat de hema ze ook heeft. ik moet vandaag met noa naar het ziekenhuis voor een echo. ze heeft een dimple, dat is een kuiltje boven haar poepgaatje zeg maar, ter hoogte van haar stuitje. dus dat moeten we even na laten kijken of dat goed dicht zit. vind het toch wel eng, hoop niet dat er iets met mn meisje is!
ik heb dat ook naja alleen smorgens om 6uur dan of als ik op de bank lig dan begint ze spontaan te schoppen enzo..men ouders komen vandaag langs met aanhanger vol spullen voor de babykamer