Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ikkuh je ligt nu waarschijnlijk naar je kindje te kijken. hoop dat je alleen maar goed nieuws krijgt, ik vond die echo zo ontzettend spannend! ben ook erg benieuwd of je een jongetje of een meisje krijgt, met al die meiden hier op komst is een jongen wel leuk hehe. maar kan je ook vertellen dat ook al vind je roze niet leuk en houd je niet an strikjes en kant (zoals ik) je ineens omslaat en juist die dingen gaat kopen omdat het zoooooo schattig staat HAHAHAHAHAH.
    lieve lieve ikkuh geniet enorm van je kindje en wanneer je weer thuis bent entijd hebt om te reageren horen we het wel :D:D:D:D:D we zijn helemaal niet nieuwschierig hehe :p:p:p

2. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ikkuh; meid heel veel 'plezier' en gezonde spanning vandaag met de echo, als het goed is heb je het al gehad, we gaan ervoor dat alles gezond is met de kleine uk van je! ik lees je vanavond bij :D Geniet er vooral van.. (en krik meteen even het jongens aantal omhoog :p)

wowww.. zoveel eraf na de bevalling, heeeeeeerlijk! ik kan niet wachten hahaha, durf nu niet op de weegschaal te gaan staan.. hihi.. mss na de pasen dan heb ik nog een excuus erbij whahaha..

de rest van de dames, alles goed?
    en met de nieuwe kleine op de wereld lees ik dat daarmee ook alles vlotjes mee verloopt en dat alles goed gaat :) fijn om dat te lezen..

hier gisteren bij de vk geweest op controle, alles was prima! ik heb alleen heel veel last van mijn stuitje, volgens haar kwam dat door mijn bekken :$ tja.. ik heb geen idee.. volgens haar is dat de eerste teken om het rustiger aan te doen op het werk.. volgende week nieuwe intake bij vk ivm verhuizing en mijn huidige vk niet een half uur kan rijden als het gebeurd hahaha.. nu maar hopen dat het net zo'n lieve meiden zijn daar :)

meiden fijne woensdag!

3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hey dames,

ik ben weer thuis, alles zat erop en eraan bij onze KNUL, jaja wij krijgen een jongen, dus ik ga het aantal weer met 1 omhoog brengen.

Fijne dag vandaag allemaal.

4. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Whaahaaaa... whoeehoee goed om te horen dat alles gezond is en dat er een jongen erbij komt, YESYESYES ;):)

5. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    leuk een jongen:D

6. miekemei

miekemei Lid

11 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik breek eventjes in bij jullie forum...

Ik heb vandaag 2 zw. testen van het kruidvat gedaan en alletwee geven ze een heel lichtroze, maar niet te ontziene streep.... Kan dat, 4 dagen voor NOD en zou dat betrouwbaar zijn??

Wie o wie heeft het antwoord... (ben heeeeeeeeeel zenuwachtig)

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ikkuh: jaaa eindelijk een jongen erbij haha:D:p maar het belangrijkste is, is dat alles goed is met jullie mannetje!

@siren: wat jij beschrijft klinkt bij mij als maagzuur. dat wordt helaas alleen maar erger, maar je mag rennies gebruiken, misschien een idee? ik heb tijdens mijn zwangerschap de fabrikant flink gesponserd haha. maar 1 troost: zodra je bevallen bent is dat gelijk weg;)

@nouvy: balen meid dat je zo'n last hebt van je stuitje:( en wel naar de vk luisteren en gewoon rustiger aan doen, want straks krijg je bi, nou dat lijkt me helemaal niet fijn!

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @miekemei: meid ik heb toen ik zwanger was ook 4 dagen voor nod met kv getest. met die van 2 voor 5 euro. dus het kan zeker! heb je een foto? of lukt dat niet? bij mij zag je toen in het echt wel een heel licht streepje, maar kreeg het namelijk niet op de foto.
    en over dat 4 dagen voor nod: de ene vrouw maakt sneller hcg aan dan de andere, dus jij zal wel bij de snelle zitten;)

ik zeg in ieder geval voorzichtig gefeliciteerd!!! al denk ik wel dat het zo is, want als je op 2 testen een streepje krijgt zal het wel echt zo zijn neem ik aan;)

je kunt het beste, als het je lukt, over 2 dagen of langer, nog een keer kunnen testen, dan moet ie veel duidelijker zijn. of je kunt die van cb digitaal proberen, maar moet daarbij zeggen dat die wat later een positief resultaat kunnen geven, die van kv zijn gewoon heel gevoelig. ik heb die van cb pas gedaan toen ik een duidelijke streep op die van kv had.

zo een heel verhaal, maar hoop dat je hier iets aan hebt!

9. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook 4 dagen voor NOD positief getest en dat is ook goed gegaan. Het kan dus duidelijk wel, alleen de kans dat het alsnog misgaat is natuurlijk wel aanwezig.

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ikkuh, een jongen!!!! :D :D Nice!!!! Gefeliciteerd!!!!!

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik had vandaag weer wat stoms! Ik schoof te snel en te hard aan het bureau aan, mijn buik kwam een beetje in de knel.. volgens mij vond mevrouw het niet zo leuk en ik kreeg gelijk een trapje terug! :) Zou dat verder kwaad kunnen??

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ikkuh een jongen wat leuk, op voor de stoere jongenskleding!!!
    siren vast niet hoor, je werd meteen al afgestraft toch??!! :p:p maar wel voorzichtig doen met die kostbare lading..

@ miekemei als de test van kv 2v5 is dan zeg ik gefeliciteerd, deze is echt het meest betrouwbaar en het meest gevoelig. test over 2 dagen nog eens als dan het streepje duidelijker wordt dan heb je zekerheid.. ( ik ga nergens anders meer mee testen, ik heb me lesje geleerd)

zo ongi weer voorbij, dus nu het oefenen kan beginnen hihi, en we gaan gewoon weer braaf om de dag tot het eind van de maand... het moet toch eens lukken..
    als vrijdag het zh huis nog niet heeft gebelt zal ik maandag eens bellen of ze al wat weten... ben reuzenieuwschierig, alleen me gevoel zegt dat er niks mis is en dat we zelf nog verder moeten proberen... we zullen het zien..
    wie zoekt het lijstje even op om aan te vullen dat ikkuh een jongen krijgt??!! wil wel maar de moet de aardappels gaan afgieten hihi

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hoi dames,

DAnk je wel allemaal voor jullie reacties, ik had vanaf het begin al het gevoel dat het een jongen werd en ik had nog gelijk ook haha. Ik kon Nouvy natuurlijk niet alleen laten he haha.

Fidel, ik wens je veel succes en om de dag dan moet het echt wel lukken.

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik kon t niet laten, ik heb een test gedaan, maarde uitslag was zoals verwacht omo wit.

Miekemei: ik testte ook een paar dagen voor nod posi, pas wel op want t kan nog mis gaan!! Mijn gyn zegt altijd een streep is een streep en de enige reden dat die er staat is omdat je zwanger bent. Dat is de enige reden!! Dus: voorzichtig gefeliciteerd!

En eindelijk weer eens een jongen!!! Proficiat!!!

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ooh wat cool zeg Ikkuh een jongen, super

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    whaaa ikkuh een jongen gefelicititeerd!!!

miekemei voorzichtig gefeliciteerd. nog even gedulld paar kv testen in huishalen en wachten op een steeds donkerder wordende streep :D.

rest hier gisteren een campingbedje gekocht (welke ook verhoogd kan worden) was even zoeken hoe ik die in elkaar moest zetten maar was uiteindelijk heel simpel. heb m nu even tijdelijk in onze slaapkamer staan om de overgang te maken van eigen bedje naar eigen bedje eigen kamertje. ze heeft het goed gedaan vannacht in haar campingbedje (heb wel extra matrasje bijgekocht zodat ze wel goed ligt want het matrasje dat je erbij krijgt is echt knoert hard en dun!) als ze dit 2 weekjes goed doet gaan we haar in haar eigen kamertje leggen :D. maar vind het ook wel gezellig moet zelf ook wennen aan 'alleen' slapen :p en kan door het gaas toch beetje naar haar kijken HAHA

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    NOD lijstje:

April:

14 apr. An1985 ronde 11 1e kindje
    16 apr.Wolfje22 ronde 12, 2e kindje
    ?? apr. Debby

Mei:
    3 mei Babyboom
    8 mei Fidel2010 26 jaar ronde 24, 1e kindje

Zwanger:
    27 mei Meijke, 33 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje
    27 juli Nooky 20 jaar, MEISJE ronde 6 raak 1e kindje
    28 Juli Nouvy 27 jaar JONGEN ronde 3 raak 1e kindje
    17 aug.Danielle83 28 jaar MEISJE ronde 2 raak 3e kindje
    23 aug Siren84 26 jaar MEISJE ronde 6 raak, 1e kindje
    31 aug. ikkuh86 25 jaar JONGEN ronde 2 raak 1e kindje
    19 sep. DeniseG1986 24 jaar MEISJE ronde 9 raak 1e kindje

Bevallen :
    12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje
    25 mrt. Jesje, 28 jaar, 17:20 uur, meisje, Noa, 1e kindje

zo het lijstje weer even aangepast.

18. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    jah ik luister er ook naar wat de vk zegt aangezien ik nog wat weekjes moet doorbrengen op het werk en het is allemaal een hectisch en renwerk (manager bij de gele M, dus dan kun je je voorstellen dat je niet echt je pauzes kunt nemen helaas...) maar probeer het in iedergeval zeker rustiger aan te doen.. volgende week 2 weken vrij, verhuizing erdoorheen doen en dan nog even rust voor mij en de kleine natuurlijk.. ik kijk nu al uit naar zw-verlof hihi..

19. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    yesss... een 2de blauwe erbij.. who's next?? ;)

20. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    meid, de 2kv5 testen zijn best betrouwbaar.. maar zoals al eerder gezegt is geworden, een streep is een streep dus een voorzichtige felicitatie, maar ook kan het nog altijd mis gaan :( maar daar gaan we niet van uit, maar het is helaas wel een dingetje die je in het achterhoofd moet houden.. maar als alle 2 de testen een streepje aangeven, 2dgn w8en en weer testen dan kun je makkelijk het verschil zien.. succes meid!

Deel Deze Pagina