Dat met hoesten heb ik ook! Jeetje is zo vervelend maar bij mij kan het eink nog niks betekeken.... vandaag pas 4 dagen na me ei
ja overdag was ik niet op zp vandaag ik las het en dacht meld het hier ook ff niet aan jou gedacht sorry! maar blijf lekker plakken haha
hihi maakt niksss ik ben hier al een tijdje niet meer geweest.... had t zooo druk toen. Maar nu gaat het wel weer....
@jesje nee ik ben al zwanger dus je hebt denk ik de verkeerde voor je... ow 3d echo echt vet,das wel echt mooi om te zien... voor an en ms rock testen morgenvroeg en laten weten!! succes!!
Mijn banner staat langer dan misschien is. Ik heb na mijn vmk's langere cyclussen gehad. Dus ik dacht ik neem die 3 dagen langer maar mee in de banner. Dus dat scheelt wel hè? hihi
Hej meid, ik ga dinsdag testen denk ik. Voor de zekerheid maar een dagje langer. Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga nu mijn bedje opzoeken!!! Truste dames!!!!
NOD: December : 16 dec. msrock: 26 jaar, ronde 6, 1e kindje 16 dec. Ikkuh86: 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 19 dec. an1985: 25 jaar 20 dec. bezigbijtje: Januari : 06 jan. Fidel2010 25 jaar ronde 20, 1e kindje 06 jan. Baby Boom 26 jaar ronde 6, 3e kindje 08 jan. DeniseG 23 ronde ronde 9, 1e kindje 17 jan. Wolfje22 25 jaar ronde 9, 2e kindje Zwanger: 26 mar Jesje1982, 28 jaar MEISJE, pretecho 23 dec ronde 3 raak 1e kindje 27 mei CM1978, 32 jaar, echo 6 jan. 2011, ronde 3 raak 1e kindje 27 juli Nooky 20 jaar, ronde 6 raak 1e kindje 28 Juli Nouvy 27 jaar ronde 3 raak 1e kindje 14 aug.Trine 26 jaar ronde 1 raak 1e kindje 22 aug.Danielle83 27 jaar ronde 2 raak 3e kindje Bevallen : 12 dec. ikkedus, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje
IKKEDUS VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! zo dan ben je er een paar dagen niet, wat een verrassing!! dannielle gefeliciteerd, poeh poeh ik moest even 15 pagina's bijlezen, stelletje kletskousen an en ms spannend voor jullie hoor, zou wel super zijn om zwanger het jaar uit te gaan Bezigbijtje ik hoop het zo voor jullie, zou fijn zijn nog voor de mmm.. zo me kereltje is net weer vertrokken, de laatste week.. en dan afwachten wat de komende weken gaan brengen, afspraak gemaakt bij UWV 20 jan, kan hij pas terecht... dus tot die tijd gewoon genieten van elkaar..
goede morgen dames, hier een super druk weekend gehad, werken en afspraken allemaal pff.. ben helemaal brak en dan moet ik nog werken vandaag ook nog eens blegh.. vanavond maar eens op tijd naar bedje gaan hihi.. sow wat heb ik veel bij moeten lezen, gezellie!! ondertussen gelezen dat hannah er is.. geweldig!! toch nog met kerst samen dit jaar.. lees dat er sommige getest hebben: en 2de streepjes hebben gezien? spannend meiden!! hoop echt voor jullie ook roze.. ** strooit hcg voor jullie ** an ik zag dat je afspraak 3wkn verzet is geworden, bahbah niet normaal :x daarintegen lees ik wel dat jullie voor een huis een optie hebben gedaan? (of lees ik weer de helft mee ) bboom: dat je even afstand neemt is begrijpelijk.. je hebt altijd een plekje hier.. als je ons maar op de hoogte houdt ** dikke knuffel **' er vroeg nog iemand of ik al een echo heb gehad? deze staat in de eerste pagina van dit deel2.. echo was super! hartje zien kloppen en zag je goed uit allemaal.. nooky, nog een paar daagjes he meid, dan krijg je ook eindelijk je echo.. spannend! ik ben afgelopen weekend nog even tussendoor gaan shoppen en heb wat leuks voor de kerst gekocht, maar ik schrok alleen van de maat van 36-38 naar 42 moeten gaan omdat mijn buikje gewoon niet meer erin past pff.. wel leuk allemaal, maar het is een beetje moeilijk te verbergen
Goeiemorgen dames!!!! Ik heb toch maar getest vanmorgen! En POSITIEF!!!!!!! De pendels worden waarheid!!! Ik durf alleen mijn banner pas aan te passen op mijn NOD!!!! Big smile!!!
WAUW Ms Gefeliciteerd meid het is je zo gegunt nu lekker genieten en op nod nog eens testen? En idd wij willen foto zien zo ik ben weer weg
Geweldig ms!!!! Proficiat!! Ik ben bang dat ik officieel gek ben. Ik zie ze helaas vliegen. Omo wit vanochtend. Tenzij ik toch die 5 dagen aan moet houden. Dan zou t nog kunnen
Heej meid, wat gaaf Gefeliciteerd... misgaan kan het altijd lieverd, voor en na je nod, maar daar moet je niet vanuit gaan! Zoek een leuke banner uit Ooh en ik heb hoop dat mijn 4 pendels dan ook uit gaan komen voor december hihi... hoe voel je, of ja eerder wat voel je Hihi ben ik altijd erh benieuwd naar
Hè an, wat balen Soms zo moeilijk he, ik ga niet meer turen... ik ga pas testen NA me nod en ik wil een duidelijke streep en anders niks! Ben klaar met het getuur.... EN ik heb eerlijk gezegd al 3 rondes geen testen meer in huiis, dat scheelt echt veel hihi! (ik volg me temp)