Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Zo dames, tis een mooi roze lijstje haha. Tis maar goed dat er ook 2 blauwe tussen zitten he haha. We hadden van mijn zus echt wel 8 vuilniszakken vol met kleertjes van jongens. We hebben ze gister uitgezocht op kleine maatjes. Bleven 3 volle vuilniszakken over. Het zijn ook kleren die mijn neefje nooit heeft aangehad, wel hele mooie kleertjes en nog heel erg bruikbaar. Scheelt ons weer kleertjes kopen en je krijgt al zoveel als je bevallen bent he.

@miekemei, hier ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd.

@ nouvy, inderdaad wel luisteren naar de vk, want je hebt je uiteindelijk alleen maar zelf er mee he.

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Goedemorgen dames,

Ik verlies wat bloed. Wat zal ik doen?:(

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik denk dat het verstandig is om de vk even te bellen voor je eigen geruststelling, als je nu heel erg gaat stressen is dat zeker niet goed, siren had ook in de eerste weken bloedverlies maar je ziet het resultaat, dat is blijven plakken, hou aan de andere kant jezelf wel voor dat het ook kan mis gaan, dus nu rustig blijven en even bellen of je mag langs komen..

laat je weten of nog wel alles goed is dan, succes...

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ze zegt dat ik even moet afwachten of het gaat stoppen of dat het toch doorzet. Ze wilde morgen een echo maken maar ik kan absoluut geen vrij krijgen morgen. Me werk weet ook niet dat ik zwanger ben. Ze belt me straks om een afspraak te maken voor maandag voor een echo.

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    kan je niet op je werk zeggen dat je naar de HA moet!!! en anders meld je je ziek, het lijkt mij niet handig om het hele weekend bloedend door te moeten terwijl je in angst zit of alles wel goed is met je kleine frummel... tot maandag wachten is dan lang hoor... en misschien is er wel niks aan de hand hoor maar dan maak je je druk om niks...

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Ik zou net als fidel zegt toch morgen even voor de echo gaan!!

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    direct vk bellen. beter 100x teveel dan 1 x te laat.
    verlies je helder bloed of roze?
    heb je klonters?
    heb je krampen?
    wanneer is het gestart?

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    idd naar de echo gaan.
    heb je niet iemand van je werk die je in vertrouwen kan nemen met leidinggevende functie.
    anders idd ziekmelden of zeggen dat je even naar de ha moet. meid als jij niet weet waar je aan toe bent zul je je ook niet kunnen concentreren denk ik

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik zou ook niet wachten tot maandag hor!
    gewoon voor je eigen geruststelling! idd op je werk anders maar zeggen dat je naar ha moet of idd ziek melden!
    succes

10. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    ik zou ook naar de echo gaan en me ziek melden of zeggen dat ik naar de HA moest. Kindje is wel belangrijk en zoals gezegd als het stressvol is dan kun je je toch niet concentreren.

succes meid.

11. miekemei

miekemei Lid

11 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou... inmiddels 6 testen verder (hysterie ten top :) ), maar inderdaad.. Het streepje wordt steeds donkerder..

spannend hoor!

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    En toen was ik weer ongi!

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    hmm An wat jammer, knuffel meid.

14. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    an wat jammer :(

miekemei ooohhh wat spannend!

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    He An jeetje wat jammer :(

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    xxisoldexx: Ik heb indd ook bloedverlies gehad! Vanaf week 7 t/m week 16. 4x een heftige bloeding! Elke x een extra echo. Heb mijn baas toen in vertrouwen genomen en hij snapte het. En ik mocht elke x gaan. Succes meid! Laat je het nog wel even weten??

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    An, jammer! Op naar de volgende ronde met goede moed!

18. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    Meid bellen met de vk echt niet wachten zoals de meeste hier zeggen hoe eerder hoe beter. Ann jammer voor je dat je ongi bent geworden gelukkig komt er weer een nieuwe ronde. miemkemei gefeliciteerd.
    meiden ff vraagje ik ben 10 weken zwanger nu.... hoeveel kilo moet je eigenlijk wegen. toen ik 5 weken was woog ik 61 kilo en nu 63 heb erg veel moeite met eten ben zo snel misselijk dat ik bijna niks kan eten. Ben zo bang dat die kleine niet genoeg binnen krijgt of groeit maak me een beetje zorgen.

19. miekemei

miekemei Lid

11 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Velvet,

Geen zorgen over misselijkheid en braken. Het is heeeeeeeel vervelend, maar hoe drukker je je maakt, hoe meer je zult overgeven. Ikzelf heb in de eerste zwangerschap hyper emesis gehad, en 6 weken aan het infuus gelegen, maar voor de baby kan het geen kwaad. De gyneacoloog zei zelf: in Afrika is geen voedsel en toch worden daar gezonde kinderen geboren...

Je voelt je alleen wel echt beroerd..

Succes!!

20. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Hier gaat het goed. De bloeding is vrij snel gestopt gelukkig. Maandagochtend om 8 uur heb ik een echo.
    Ik kan het echt nog niet op mijn werk zeggen. Ik zit 1 mei 2 jaar in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit van mijn eerste zwangerschap. Als ik daar niet eerst uit ben kunnen ze me ontslaan. Hoewel zwanger zijn geen reden mag zijn verzinnen ze wel wat anders. Daarom wil ik het zo lang mogelijk verborgen houden.

Deel Deze Pagina