Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    dank je wel miekemei stelt me wel wat gerust dat het met de baby wel goed gaat ......want dat is het belangrijkste voor mij. jeetje 6 weken aan de infuus is zeker lang geweest?
    Nou ben blij dat je bloeding minder is en zo blijft......duimen dat het wegblijft in het weekend.

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @an: he meid balen dat je ongi bent geworden:( hopelijk ben je snel zwanger en kun je samen met je zus zwanger zijn!

@miekemij: nou meid dat is dan duidelijk he?!! gefeliciteerd meid en nu lekker gaan genieten! hoever ben je nu?

@velvet: voor jouw kleintje kan het geen kwaad hoor! mijn oudste zus heeft 9 maanden lang overgegevn en was zelfs afgevallen, maar heeft wel een kerngezonde zoon gekregen;) en de ene vrouw komt nou eenmaal meer aan dan de andere

hier verder weinig nieuws, noa doet het gewoon heel goed. moet haar vaak wakker maken om te eten, zoveel slaapt ze hihi. het ideale kind dus;)

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Niet teruggelezen, want voor de derde keer in het zkh. Vannacht bloeding en nog steeds een beetje af en toe. Vanochtend spannend want ik had een uur lang om de 5 minuten behoorlijk pijnlijke harde buiken. Maar het heeft gelukkig niet doorgezet! Rustig aan en hopelijk over paar dagen naar huis met baby nog in de buik!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    NOD lijstje:

April:

16 apr.Wolfje22 ronde 12, 2e kindje
    ?? apr. Debby

Mei:
    3 mei Babyboom
    8 mei Fidel2010 26 jaar ronde 24, 1e kindje
    11 mei An1985 25 jaar ronde 12 1e kindje

Zwanger:
    27 mei Meijke, 33 jaar, MEISJE, ronde 3 raak 1e kindje
    27 juli Nooky 20 jaar, MEISJE ronde 6 raak 1e kindje
    28 Juli Nouvy 27 jaar JONGEN ronde 3 raak 1e kindje
    17 aug.Danielle83 28 jaar MEISJE ronde 2 raak 3e kindje
    23 aug Siren84 26 jaar MEISJE ronde 6 raak, 1e kindje
    31 aug. ikkuh86 25 jaar JONGEN ronde 2 raak 1e kindje
    19 sep. DeniseG1986 24 jaar MEISJE ronde 9 raak 1e kindje

Bevallen :
    12 dec. Ikkedus, 27 jaar, 01.00 uur, meisje, Hannah, 1e kindje
    25 mrt. Jesje, 28 jaar, 17:20 uur, meisje, Noa, 1e kindje

5. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    Jesje inderdaad een ideale baby hahahahah lekker dat ze goed slaapt....en heeft je schoonzus 9mnd overgeven pppffff vermoeiend nee daar zit ik niet op te wachten hoor wel heerlijk om te horen dat haar kindje goed en gezond ter wereld is gekomen. Meijke doet het zeker rustig aan meid hoop dat het bloeden nu gaat wegblijven

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohhh an balen!!! dikke knuffel..
    meijke spannend hoor... heb je de datum al met ons gedeeld of heb ik er overheen gelzen??

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    jeetje Meijke, dit schiet niet op steeds, hoop dat beebje nog even bij je blijft plakken

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Velvet
    ik was de eerste 16 weken zooo ziek dat ik niks binnenhield. kleine beetjes ijswater of gerushed ijs kon ik verdragen maar de rest heb ik echt allemaal uitgekotst. over het algemeen moet je rekening houden met 12 kilo aankomen (het grootste gedeelte komt aan het eind, je moet dan rekening houden met zoveel kilo kind, je placenta, het vruchtwater etc)
    eerste 20 weken was ik dus ook afgevallen en daarna ben ik in totaal idd zo'n 12 kilo aangekomen welke direct na de geboorte er af zijn hehe.
    je moet je voorstellen dat zolang je niet uitdroogd je lijf het wel geregeld krijgt.
    eerste voeding gaat naar je hersenen en daarna naar je kind. je kindje is een kleine parasiet :D en komt niet snel iets tekort.
    tip: sla ORS zakjes in (altijd handig als je kindje er is) deze voorkomt dat je uitdroogt.
    ook kun je proberen af en toe een slokje cola te drinken. daar zitten suikers, zouten en mineralen in. succes ermee :D

rest
    hannah heeft vannacht DE HELE nacht zelf in haar (camping)bedje geslapen. echt ben zooo trots op mn kleine meid, ze wordt al zo groot :D:D:D.
    heb gisteren bij de hema een zonnehoedje gekocht te CUTE! zeeblauw met witte bloemetjes en een roze froezel randje.
    meiden het is officieel ik vind roze nu LEUK! vond het nooit iets aan maar t staat haar allemaal zooo schattig :p:p:p

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Meijke succes meid! probeer je kleintje nog even in je buik te houden. zie het maar zo...elke dag extra is er een :D

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hahahah leuk zo dat roze dan he, volgens mij heeft iedere stoere moeder dat wel hoor... en wat goed van het slapen zeg toppertje kleine hannah!!

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @meijke: jeetje meid, weer in het ziekenhuis:( hopelijk blijft je meisje nog eventjes zitten!

@ikkedus: haha ja leuk he dat roze! ik was ook nooit zo van het roze, was meer van het paars haha. ik had ook gezegd dat ik alles in het paars zou kopen, maar moet bekennen dat er maar 1 paars vestje in haar kast hangt en verder alleen roze qua kleur dan:) zelfs haar kamer is roze met wit geworden haha, zo zie je maar wat het met je doet haha

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    noa al drie weekjes oud alweer, wat gaat de tijd toch snel zeg...

13. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    De tijd gaat heel snel fidel. Voor we het weten is alweer zomer. De weken vliegen voorbij.

@meike hopelijk blijft jullie kleine meisje nog even zitten.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik weet nog vroeger op school kropen de weken voorbij, je leefde van vakantie tot vakantie en de weken ertussen leken eindeloos te duren..

echter nu denk ik goh het is alweer bijna meivakantie, waar blijft de tijd, familieweekendje weg alweer gepland ( laatste weekend van juni) en ondertussen moet ik de foto's nog inplakken van 2 jaar geleden...

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @meijke, wow dat was weer schrikken zeg! Hoe gaat het nu? Hopelijk blijft ze nog eventjes zitten hoor!!!

@fidel, hoe is het met jou??

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @fidel: de tijd gaat zeker snel! ze begint ook al steeds meer actief te zijn haha. sinds gisteren slaapt ze overdag bijna niet meer, want ze vind alles veel te interessant. ze huilt dan gelukkig niet, maar ligt gewoon het rond te kijken haha. ze was er gisterenavond wel moe van denk want voor haar laatste voeding ben ik een kwartier bezig geweest om haar wakker te krijgen haha
    ze lacht trouwens ontzettend veel! echt heel leuk!

17. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai alles goed?
    hier wel voel me goed
    en krijg echt steeds meer leuke dingen:)
    vandaag ff 2 relaxbroeken wezen halen...alleen xl zit lekker alleen schijnt me bxer door hou nog al van fleurige kleuren
    hoe is het hier verder?

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Vandaag tapijttegels voor de babykamer besteld!!! Superapart! Wit en een aantal met zebramotief.. gaan we in een figuurtje leggen in het midden van de kamer.. ben benieuwd hoe het wordt!

Vanavond krijgen we visite, gezellie! :)

Morgen werken, weekenddienst draaien.. minder!!!! :(

19. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    pfff ik ben al vanaf 4.00 uur bezig met mijn zieke zoon:(... ben helemaal kapot en maak me best zorgen...gister al bij de huisartsen post geweest, maar die konden niet zeggen wat hij had... maar hij geeft over, heeft diarree,plast bijna niet,heeft verhoging, eet niet goed,drinkt goed,maar raakt dit meteen weer kwijt door diaree,heb al ors geprobeerd maar dit wilt hij echt niet drinken..pfffff zorgen hebben om je kind is het ergste wat er is:(!

leuk he jesje dat je gewoon wekelijks wat nieuws ontdekt aan je dochter! Vond ik altijd schitterend:)
    Hoi nooky fijn dat het goed gaat,hier gaat het ook wel goed, mijn man heeft gisteren de babykamer behangen, vandaag nog even de puntjes op de i zetten en dan kan ik hem gaan inruimen en verder met decoratie gaan afmaken. Het wordt echt een meidenkamer... hihi echt grappig:)
    Nou ik ga nog even op de bank liggen misschien dat ik nog even de slaap kan vatten.. iedereen fijne zondag!!

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He Danielle, bah bah wat vervelend! Ik hoop dat jullie ventje snel opknapt!!! Ik ben nog geen moeder maar als ik onze kleine meid wat minder voel in mijn buik maak ik me ook al zorgen. Moederinstinct denk ik. :) Begint zich al te ontwikkelen, ach ja is alleen maar goed! Sterkte! En ik hoop dat je nog lekker wat geslapen hebt!

Deel Deze Pagina