Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ahhhhhhhhhhhh wat een scheetje zeg:D:D

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Zo... Vriendlief heeft me even herinnert aan onze afspraak. Even de financiën van t huis laten zakken n maanden tikken nu na mijn vaste contract.

Pff ff een paar traantjes gelaten hoor. Hoe blij ik ben voor iedereen zo'n dip heb ik nu!! 2 miskramen, schoonzus zwanger, zus zwanger, collega/vriendin zwanger en ik weet niet hoeveel dames die ik dagelijks zie... En nu moet ik wachten... Op niks....

Jank... Sorry hoor!

Proficiat wolfje!!! Goed nieuws hoor meid!!! ( ook na dit drama verhaal hahaha)

3. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @An, aaah meis, een hele dikke knuffel voor jou en ook mijn duimen draaien voor jou. Tis heel normaal om even een traantje te laten, maar jouw tijd komt nog wel, dat weet ik zeker.

@ jesje, wat een scheetje zeg, aaah.

Zal de tip eens opvolgen om mijn benen hoger te laten liggen.

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bedankt meiden

jesse; wat een schatje!

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    jesje wat een heerlijk kindje

fidel bah spierpijn dikke knuf voor jou!

an meid je krijgt het nogal voor je kiezen. hoop dat het ook snel voor jou gaat gebeuren en dan kun je de posi kant van t verhaal zien :D allemaal samen zwanger hoe leuk is dat!?!

wolf ik heb je natuurlijk al op andere forum gefeliciteerd maar we doen het gewoon nog een keer :D GEFELICITEERD
    btw komisch hoe je man reageerde (was ik nog vergeten te reageren)

6. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    :D:D wolfjeeeee!!! meid proficiaaaaaaaaaaaaaaaaaat!! :D:D oooh wat fijn voor je meid! genieten maar..

jesje; ooh wat een heerlijke meid hebben jullie!! :)

danielle; beterschap want dat is maar niks als er iemand ziek is..

an; ff weer een klapje te voorduren voor je, maar meid, jouwn tijd komt zeker weten ook snel.. kom op! dikke knuffel

de rest van de meiden alles goed?

7. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0

meid ik ben gisteren bij mijn vk geweest controle en heb behoorlijk veel last van kuit krampen, ik moet vandaag een thee gaan halen bij de drogist of apotheek met magenesium erin, die krampen worden veroorzaakt door teweinig magnesium.. ik weet even de naam niet, maar zodra ik het vandaag heb gehaald laat ik het je weten..!!

8. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    even een ego berichtje;

we zijn gisteren bij onze nieuwe vk geweest, aangezien ik ga verhuizen deze week en komende week naar een andere stad, moest ik helaas ook van vk gaan omruilen.. maar wat een leuke mensen daar op de nieuwe vk, heb er totaal geen spijt van.. mocht na een half uur kennismakingsgesprekken etc meteen gaan liggen voor een echo :) ik wist niet hoe snel ik moest rennen naar dat ligbed whahaha.. en ze begon met de echo en toen lag meneer met zijn heel gevalletje meteen direct in beeld.. zal ddl foto toevoegen hahaha..

pijn aan stuitje begint steeds meer, moet volgende week in mijn vakans even naar het werk om te vragen of ik mss een uur minder per dag kan werken, en tevens moest ik me een bellypant (of hoe heet dat hihi) aanschaffen voor ondersteuning van mijn buik en tevens geeft het ook 'tegengas' op de druk van mijn bekken/stuitje, dus ben benieuwd..

vanmorgen toen ik weg wilde rijden vanuit mijn vriend thuis, een enorme deuk achter in de auto :x heeft blijkbaar iemand achterin gereden en gewoon door gereden pfff.. ellende, maarja, het is maar materiaal en ik zat zelf niet erin zal ik maar denken..

meiden sorry wat die ego berichtje, maar moest het even kwijt..
    jullie allemaal een fijn wknd gehad?

ps; morgenvroeg om half 9 krijgen we de 3d/4d echo leuk leuk leuk :D

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nouvy: nou daar kun je niet omheen he meid haha. fijn dat je nieuwe vk zo goed bevalt en leuk dat ze gelijk een echo maakte!:D heel veel plezier bij je 3d echo morgen!

@an: nou meid ik snap dat wel hoor dat je je verdrietig voelt! maar daar zijn wij ook voor he, om daar naar te luisteren;) dikke knuffel voor jou!

@meijke: hoe is het met jou meid? alweer thuis? of heb ik daar overheen gelezen? hopelijk gaat het allemaal weer goed met jou en de baby!

10. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Dank je wel voor jullie lieve berichten meiden!! Deed me echt goed!!

11. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @Nouvy hopelijk werkt het en ben je er snel vanaf, want er is niks vervelenders dan kramp in je kuit.

@ an, graag gedaan meid. Je kunt alles aan ons kwijt.

zit nog even te twijfelen wanneer wij de 3D echo laten doen. Ze zeggen dat hij rond de 24 weken het mooiste is, dan zie je alles nog. Vanavond even met vriendlief overleggen. Kunnen we weer naar ons manneke gaan kijken. Ik weet wel dat ons manneke al 2 dagen heel druk is. Niks als plopjes in mijn buik en voel vanalles. Gisteravond samen met vriendlief geluisterd met de angelsound, wat denk je hij schopt hele tijd tegen dat ding aan, kon tussendoor het hartje nog horen, maar hij was er niet blij mee haha. Vriendlief zei al moet je nou es horen wat een druktemaker, ik zeg vind je het nu gek dat ik er soms gek van wordt haha. Toen moest hij lachen. Verder moet ik zeggen dat ik slaap als een roos. Heb weer het idee dat ik de hele dag wel kan slapen, maar jah. Kan niet altijd he.

12. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0

:D jaaah leuk he al dat drukte in je buik, wordt alleen maar erger, maar dat maakt het wel meer en meer leuker!!

bij ons werd ook geadviseerd vanaf 24weken de pretecho te laten maken.. precies dezelfde reden wat jij hierboven schreef.. ik vind het alleen erg duur :) maar aan de ene kant maakt het niet zoveel uit, je hebt dan ook iets, toch? ;)

13. Zeepaardje

wouw nouvy mooie echo zeg:D wat fijn dat ze ook zo lief waren daar:) dan voel je je gelijk op je plek;)

All; genieten jullie ook zo lekker van het weer:(

Zal af en toe hier weer wat mee komen kletsen als ik daar de tijd voor heb en jullie het goed vinden:)

14. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    @wolfje natuurlijk vinden wij dat goed, hoe meer zielen hoe meer vreugd :).

@Nouvy, hier kost het 95 euro, dat is inderdaad nogal wat, maar het ljikt wel sprekend. Mijn zus heeft het toen laten toen en toen mijn neefje werd geboren leek precies zoals op de 3D Echo, wel heel mooi om mee te maken. En voor de eerste is het wel heel speciaal :).

15. ikkuh86

ikkuh86 Bekend lid

9 jul 2010
    913
    0
    0
    Moet er wel ff aan wennen dat er geleefd wordt in mijn buik haha. Tis heel speciaal om te voelen.

16. Zeepaardje

ikkuh; lijkt me ook weer een geweldig gevoel:)

ik heb er niet altijd de tijd voor kan niet altijd reageren maar ga me best doen:) xxx

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohhh an ik leef met je mee hoor meid, wachten is het allervervelendste wat er is.. maar nog even volhouden meid jouw tijd komt er snel aan, dikke knuffel

van het zonnetje genieten pfff was wel warm vanmorgen op het land hoor, al tijd voor korte broeken, voorgaande 2 jaren daar niet eens aan toe gekomen..

echo ohhhh wat slecht ik weet nou al niet eens meer van wie deze is... mooi hoor ( schaam schaam)

3d echo thja ze zijn prijzig maar ook wel ontzettend leuk!!! persoonlijk zal ik het bij de 1e 2e 3e etc of te wel alle zwangerschappen laten doen..de 1e is niks specialer dan de volgende... maar dat is mijn mening misschien omdat we er zo hard voor moeten werken hihi

en wolfje idd hoe reageerde je man

18. Zeepaardje

manlief kon het niet geloven, vroeg 2xtoe; echt waar:) en een big smile:D pakte me vast en knuffelen, oh nu beginnen de zorgen weer zegt hij luiers, slaaploze nachten, kruikjes in bed...
    wanneer komt die zegt hij; ik zei rond 24/25dec uitgerekend... oh zegt hij een kerstkindje:)

19. Zeepaardje

meiden, ga zo al eten koken, en dan naar me ouders, pa is jarig...

denk dat ik het ze vanavond ook ga vertellen, als het niet goed gaat hebben we ze ook nodig, ben heel close met ze:)

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dat is dan wel een heel speciaal kerstkadootje:D:D:D
    gelijk heb je hoor, ik weet niet of ze al van de lange wens voor een 2e weten, maar idd dan is het wel net zo fijn... en ook voor je pa een heel speciaal verjaardagskado, weet je al hoe je het gaat vertellen?? sommige pakken het heel speciaal in...

en ohja beetje late reactie maar natuurlijk mag jij hier meekletsen, jij hoort nog bij de "oude garde" net als bezigbijtje ik wolfje en siren en meijke (andere dames zijn net zo gezellig hoor maar wij zijn ongeveer gelijk hier begonnen in dit onderdeel vandaar)

zoekt iemand het NOD lijstje er even bij en voegt wolfje toe aan de zwangere????

Deel Deze Pagina