nou dames ik ga verhuizen het is gelukt gister goed gesprek gehad en ib60 fomulier kan ik als het de ris inleveren en daarna weet k wanneer ik de sleutel kan krijgen gister expres wezen kijken bij het huisje maar word voor woningbouw flink klussen om hem netjes af te leveren en dan kan ik eindelijk beginnen aan de kinderkamer daar verven
@ Nooky wat fijn dat je lekker kan verhuizen. @ Nouvy je kunt beter inderdaad een jaar settelen en dan volgend jaar kijken naar een andere woning. Dat komt wel goed. @ siren wat verveld, bloedverlies. En dat wordt inderdaad nog wat als we wat groter worden haha.
haha ik laat deze maand niet zomaar voorbij gaan! we zijn al een week aan de klus en (tot groot plezier van mijn vriend) mag hij nog een week om de dag extra zijn best doen hahaha vind wel dat je moet zorgen dat het fijn blijft en niet een verplichte ronde wordt (hoewel we gister eigenlijk allebei te moe waren maar toch maar gedaan) hahaha
@wolfje: succes met mvm vandaag! @nooky: gefeliciteerd met je huisje @an: het moet ook wel leuk blijven ja en geen verplichting. @nouvy: veel plezier in de woning bij je vriend, maar dar zal vast wel goedkomen! ik moet vandaag naar het cb met noa, ben benieuwd hoe groot en zwaar ze nu is.
@jesje, succes bij CB en kijken hoe je meisje is gegroeid .. Morgen mag ik weer naar de vk es kijken wat ze nu weer weten haha. Gelijk afspraak maken om suiker te prikken. 31 mei om 18.45 hebben we de 3D echo, ben benieuwd hoe die eruit komt te zien en op wie ons manneke lijkt.
Wat een verhuizingen! Nooky en Nouvy, succes! Siren, weer bloedverlies...wat balen... Gelukkig alles goed, met je beeb! An, klus ze Hier net controle bij de gyn. Bloeddruk hoog voor mijn doen, spoortje eiwit in urine en heb ook al paar dagen wat hoofdpijn. Dusss bloedprikken voor leverwaarden en nierfunctie en nog een potje urine ingeleverd in het lab. Ze willen een beginnende zwangerschapsvergiftiging uitsluiten. Het zal wel meevallen, maar toch goed om te checken! Nooky, ik moest toen suiker prikken, aangezien er suikerziekte voor komt in mijn familie en mijn moeder zwangerschapsdiabetes had.
hoi meiden wel bijgelezen, maar niks ontouden...schaam schaam MvM knallende test foto komt snel! armband gekregen, tijdschrift zwanger en na afloop krijg ik een schoudertas! knuffel voor jullie allemaal! meijke; jeej meid, hopelijk valt het mee, maar wordt gelukkig in de gaten gehouden knuf
Ik heb al 2 keer op suiker moeten laten prikken bij de assistente van der verloskundige. Verder geen reden toe eigenlijk. Voordat ik zwanger was kampte ik met hoge bloeddruk, maar sinds ik zwanger ben is hij nog nooit zo laag geweest haha. Dus toch wel een voordeel he zwanger zijn. @ Meijke, maar goed dat je goed in de gaten wordt gehouden, hopelijk valt het mee. Ben benieuwd wanneer jullie meisje ter wereld komt. Wist niet dat een jongensnaam en een geboortekaartje zo moeilijk was pfff.
@Wolfje, wat fijn een knallende test van MvM, ik heb hem toen ingespoten met haarlak dan kon ik hem eeuwig bewaren zei ze. Ik heb toen voor de ketting gekozen, de paarse had ik. Heb hem regelmatig om .
Wolfje! Wat fijnnzo'n knaltest! Net mijn zus gesproken. Die zei ook al klus ze en maak maar een lief neefje of nichtje.
Meijke succes met de hoge bloeddruk. Wat vervelend zeg! Ikkuh: kan me voorstellen dat t lastig is zo'n kaartje. Mijn vriend is tekenaar dus 3x raden wie t kaartje maakt
zo he ben weer bijgelezen pfff dames wat kletsen jullie veel zeg @ siren ohh jee weer bloedverlies... pff maar gelukkig is alles goed!! @verhuizende dames al zin om de kinderkamer in te richten, daar willen we dan natuurlijk ook foto's van zien he @ meijke ze houden je wel goed onder controle zeg, gelukkig maar!! je heb ons nog geen datum verteld of wel??? @ jesje en en en hoe groot/ zwaar is noa nu @ wolfje ik blijf je feliciteren zeg, SUPER!!!! en meteen de tip voor haarlak onthouden... @ an klussen moet wel leuk blijven, maarja bij ons is het toch al iets verplichtender geworden met rekenen en tellen, al klussen we buiten de "verplichte periode" extraveel voor het "genieten" hihi en tot vreugde van mijn vriend hihi ( beetje klusverslaafd) @ ikkuh thja ook daar zijn wij al uit, lijst met namen ligt al klaar en idee voor geboortekaartjes ookal, alle ideeen zijn grotendeeld al uitgewerkt goh, als het raak is wat zal ik eens gaan doen tijdens de zwangerschap, normaal bedenk je dat dan toch pas???!!! ik hou dan zeeen van tijd over wederom een lange werkdag van me knieen zijn helemaal dik pffff gelukkig maar morgen 3 uurtjes moet eerder weg dus even bijkomen dan.. leuk werk maar wel heel intensief.. vanavond eerste training brrrrr in het buitenbad...
Ze weten de reden niet, ik hoop toch dat het eindelijk eens stabiel gaat worden. Ik weet en voel wel dat alles goed zit maar toch is het elke keer schrikken. Ik moest op suiker laten prikken omdat ik de hele tijd ontzettende dorst heb, kan blijven drinken maar dat gevoel gaat niet weg. De VK twijfelde ook en dan zeggen ze, gewoon prikken dan weten we het zeker.
@meijke: werd jij nou ingeleid of krijg jij een keizersnee? als je wordt ingeleid adviseer ik je echt een ruggenprik! normaal gesproken worden de weeen geleidelijk pijnlijker, maar bij inleiden ga je van niks naar hele heftige weeen en bij mij zat er bijna geen pauze tussen, was heel heftig en heb toen ook een ruggenprik gekregen. nou noa was echt goed gegroeid zeg! ze is nu 55 cm en 4500gram! ben echt zo trots op haar
jesje kan je mijn vertellen of een ruggenprik pijn doet? Ik ben pas 12 weekjes zwanger maar weet nu al dat ik een keizersnee krijgt. Lijkt me pijn doen zo ding in je rug......